Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 12:53 
 
Hardtraxx Newbie

Nieuw harddance en techno party in den bosch!

Het ziet er naar uit dat februari toch nog een koudere maand gaat worden.. dus wij zeggen let's heat things up... Laten we gaan vlammen door een mega harde party te bouwen!!
Op 22 februari 2014 is W2 in Den Bosch het toneel voor THE EXPERIMENT, presented by TTX Events. Een Harddance feest met echt alles erop en eraan.

Er is natuurlijk niets mis met een beetje experimenteren.. Neem wat Electro, mix it up met Hardstyle, a little spoon of Hardhouse en blus het af met wat lekkere Dubstep en zie daar; een te gek Harddance concept. Beware, dit experiment is niet voor pussy's!

In de harddance Area draaien DJ Donnie Darko, Geck-e en Spectre helemaal door en het Techno Territorium wordt keihard afgebakend door Dicke Junge, Remco Beekwilder, Emiel van den Dungen & Le Duke.

Bekende en minder bekende getalenteerde DJ's maken W2 tot een party playground voor de Harddance en Techno liefhebbers. Gooi daar loslippige MC's & sexy ladies op vol tempo bij en je wil never nooit meer naar huis.

We halen de harddance feesten naar het Zuiden om hier even goed de boel op z'n kop te zetten en Den Bosch op haar grondvesten te laten schudden. Dus zorg dat je niet hoeft te werken, scoor een lekker outfitje & zeg je date af: deze epic party mag je niet missen!!

- 22 februari 2014 in de W2 @ Den Bosch , ticketsale via http://www.w2.nl -
http://www.facebook.com/Experiment.byttx

What do you think??
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 03:17 
 
Hardtraxx Newbie

Time Table

Harddance Area
23:00 - 00:30 Spectre
00:30 - 01:30 Donnie Darko
01:30 - 03:30 Geck-e

Techno Area
23:00 - 00:00 Remco Beekwilder
00:00 - 01:00 Emiel vd Dungen
01:00 - 02:00 Le Duke
02:00 - 03:30 Dicke Junge
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 03:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja vette shit, een semi-Qult in het zuiden. Alleen die eindtijd is nog brakker dan met Qult.

Dan kan je nog wel met de nachttrein naar huis! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 12:43 
 
Hardtraxxer

Jaaaa mooi dichtbij dus vast wel er bij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 02:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nop, was wel een thuisfeestje geweest. Toch naar Reverze
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten