Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 14:47 
 

zaterdag 29 september 2012
23:00 - 07:00
The Steeple indoor
Waregem
België

Prijs
Deurverkoop:€ 10,-

Minimumleeftijd
16

Line-up
Ak-Industry
Armaguet Nad
Bryan Fury
Counterstrike
Craver
Element: Destruction
Forbidden Society
Lowroller
Live: Nekrolog1k
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 14:53 
 

Tegelijk met r_AW, denk het niet dus :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 15:02 
 

kaboem schreef:
Tegelijk met r_AW, denk het niet dus :).

Bron? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Tegelijk met XXlerator RAW, denk het niet dus :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zowel r_AW als dit zouden leuke verjaardagsfeestjes zijn...ik zie nog wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil ik wil ik wil :drool: Of de lineup van r_AW moet wel heeeeeeeeeel hard zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 15:39 
 

http://www.facebook.com/events/478896335458936/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 16:00 
 
Hardtraxxer

Ziek feest man. Hier zou ik wel heen willen. Jammer dat mijn vriendjes deze muziek helemaal niks vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stinkjanus schreef:
Ziek feest man. Hier zou ik wel heen willen. Jammer dat mijn vriendjes deze muziek helemaal niks vinden.

Dan zijn wij je vriendjes wel :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kut Belgen altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Kut Belgen altijd.

Nounou.. Voor zo'n lineup kunnen die belgen me een worst wezen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Dakpan schreef:
Kut Belgen altijd.

Nounou.. Voor zo'n lineup kunnen die belgen me een worst wezen :P


Kut Belgen omdat zij altijd die vette feesten hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
STAN- schreef:
Dakpan schreef:
Kut Belgen altijd.

Nounou.. Voor zo'n lineup kunnen die belgen me een worst wezen :P


Kut Belgen omdat zij altijd die vette feesten hebben.

True dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hou is op met zulke line-ups in België en haal het naar Nederland xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 08:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line up incompleet:


>NEKROLOG1K LIVE (HELL)
Nekrolog1k /­ Agnost1k
> FORBIDDEN SOCIETY
(Forbidden Society Recordings, Genosha 175)
> COUNTERSTRIKE
(Nekrolog1k Recordings, Smackdown Recordings, PRSPCT)
> LOWROLLER
(Nekrolog1k Recordings, Industrial Strength, PRSPCT)
> ARMAGUET NAD
(SODOM, Dead End Records, Epileptik)
> BRYAN FURY
(Pacemaker, Deathchant, Smackdown Recordings)
> AK-INDUSTRY &­ NEVERQUIET
(Nekrolog1k Recordings, Industrial Strenght)
> ELEMENT: DESTRUCTION
(Smackdown)
> BILLY S.­
(Nekrolog1k /­ Agnost1k)
> CRAVER
(Rebelscum, Bug Klinik)
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten