Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 14:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Ltmbr schreef:
Samen met die live-act op Scantraxx ben ik een beetje bang dat Q hem naar voren probeert te duwen voor een XQ in januari...


Dit klinkt eigenlijk helemaal zo gek nog niet :huh: gvd wat zou dat een verschrikking zijn, een X-Qlusive Zatox :/


Denk toch dat de Freqz een x-qlusive krijgen gezien hun populariteit
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 15:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is er iemand die toevallig nog 1 kaartje overheeft die ik kan overnemen?? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 14:23 
 
Hardtraxx Veteran

Rijdt er iemand zondag toevallig van en naar Oost-Gelderland? Ben weer eens te laat met busticket kopen :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 14:11 
 
Hardtraxx Veteran

RAM, Q en Tunderdom relatief dicht bij elkaar, top! De dag dan maar beginnen bij Big top en Main, dan hebben we die ook gewoon even gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in zaterdag :yay:

Van te voren gezegd weinig Q-Dance te gaan, ben benieuwd want meestal eindig ik toch weer daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 15:07 
 
Hardtraxx Veteran

12.00 - 13.30 Etherwood (DNB)
13.00 - 15.00 Benny Rodrigues (MAIN) / Rob (TD)
14.45 - 15.45 Cleavage Live (BIG TOP)
15.30 - 16.30 ROD (PARADISE)
16.30 - 18.00 Fred V & Grafix (DNB)
18.00 - 19.30 Camo & Krooked (DNB)
20.00 - 21.00 Noisecontrollers(Q) / Oliver Heldens (MAIN)
21.00 - 22.00 Bass-D / Shadowland Terrorists (TD)
21.45 - 22.45 Above & Beyond (BIG TOP) / Armin van Buuren (MAIN)


POTVERDIKKIE ZIN IN POTVERDIKKIE!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jippiejee zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Zatox draait zondag niet op Mysteryland vanwege ziekte. Bron: FB

Benieuwd wie in zijn plaats gaat draaien. Zin an zondag, weer ziet er goed uit :D

Ben benieuwd wie er in zijn plek staat dan :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Nieuwe timetable, Stage opent om 12.00u ipv 11.00u, audiotricz ipv zatox en Coone 1 uur ipv 1,5uur
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
12.00 - 13.30 Etherwood (DNB)
13.00 - 15.00 Benny Rodrigues (MAIN) / Rob (TD)
14.45 - 15.45 Cleavage Live (BIG TOP)
15.30 - 16.30 ROD (PARADISE)
16.30 - 18.00 Fred V & Grafix (DNB)
18.00 - 19.30 Camo & Krooked (DNB)
20.00 - 21.00 Noisecontrollers(Q) / Oliver Heldens (MAIN)
21.00 - 22.00 Bass-D / Shadowland Terrorists (TD)
21.45 - 22.45 Above & Beyond (BIG TOP) / Armin van Buuren (MAIN)


POTVERDIKKIE ZIN IN POTVERDIKKIE!!

Hoef je zelf niet te draaien dit jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2017 08:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb zowaar een gratis kaartje gekregen voor de zondag. Even een kijkje nemen dus.
Qua line up/ timetable zijn er alleen niet erg veel namen die ik wil zien dus het wordt voornamelijk pendelen tussen Main en Big Top :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2017 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindshow van Q-Dance was geniaal, met name het qlimax anthem :worship:

Over het algemeen een heerlijk feest, jammer van het geluid bij sommige stages zoals de RAM stage, de bass stond echt veel te hard daar. Stages waren erg mooi, al vond ik de Q-Dance minder dan de afgelopen jaren, maar alsnog erg ziek met die details, ook met name in de show eromheen :worship:
Mainstage zag er wel beter uit dan de afgelopen keren. (inb4 mensen denken dat ik jaarlijks ga, laatste en enige vorige keer was in 2013, maar de andere jaren van foto's en filmpjes gezien.)

Veel rondjes gelopen en toch ook vaak blijven hangen bij de Q-Dance stage en RAM stage.

Parkeren en wegkomen van het terrein een groot drama, van Q-Dance stage naar auto lopen duurde 1uur en 15minuten.. Het wegrijden van de parkeerplek zelf was zo gebeurd alleen wat zijn taxi's asociale bestuurders..

Qlimax anthem: http://www.dailymotion.com/video/x5ye7db
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mogelijkheid gehad om de zondag gratis te gaan maar als ik de voltallige ticketprijs had betaald had ik er nog geen spijt van gehad. Organisatorisch natuurlijk helemaal top en een van de betere festivals waar ik ben geweest op dat vlak. Geluid in de Hospitality (af en toe) wat minder maar verder kan ik geen minpunt bedenken.

Had me vooraf voorgenomen om bijna niet bij de Q-Dance te komen en dat is ook wel gelukt gelukkig, denk al met al nog geen 20 minuten daar geweest. Erg genoten van setjes van o.a. Netsky live, Camo & Krooked, Boaz van de Beatz en Above & Beyond.

Had misschien vooraf ook wel een beetje een tamme sfeer verwacht op een festival als Mysteryland maar bij bovengenoemde sets een betere sfeer meegemaakt dan op menig hardstyle feest.

Al met al echt een top feest gehad, wellicht dat ik volgend jaar wel weer terugkom met een toffe en diverse line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 10:42 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Gister dus op Mysteryland Sunday geweest. Was mijn eerste keer Mysteryland en ik wist uiteraard dat de hitjesmachine hier op volle toeren draait, maar dat het zo extreem was?!?!

Code Black krijgt de troffee voor allergrootste zaadset ooit gedraaid. Man man man wat een aanfluiting, de ene house/pop/90's/top40 bootleg na de andere vlogen om je oren. Kan me niet voorstellen dat de beste man dit zelf graag draait. Leek wel alsof ik op de plaatselijke feestweek stond.

Snel naar de Thunderdome stage gegaan voor The Prophet, wat was dit heerlijk zeg! :loving:

Daarna nog Coone bij Q. Nooit echt fan geweest van hem, en ook nu echt totaal niet boeiend.
Noisecontrollers, Ran-D, B-Front & Phuture Noize in de avond gelukkig nog veel goedgemaakt.

Oohja: dagjesvolk feest level 1000 (maar dat is oud nieuws) :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb het altijd een wonder gevonden dat Audiofreq en Code Black jarenlang een succesvol duo waren, zo'n totaal andere kijk op muziek. Misschien is Audiofreq geneigt om net iets te "gek" te doen, en code black juist het tegenovergestelde. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 11:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn 4e keer mysteryland, en toch weet mysteryland mij op de een of andere manier niet echt te pakken zoals alle jaren. Aan de aankleding ligt het niet, ziet er allemaal top uit. Maar de indeling bevalt mij niet zo, het publiek is mij te divers en bij de Q stage vind ik het geluid zeer matig en de sfeer slecht door het hoge gehalte aan dagjesvlok ( wat te verwachten is op zo'n feest). Begrijp van Q ook niet echt waarom het geluid zo zacht moet staan en aan de zijkant hoor je werkelijk helemaal niets omdat daar geen boxen zijn geplaatst...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 11:42 
 
Hardtraxx Veteran

Was weer hele goeie. Over het gehele weekend misschien 1,5 uur Q-Dance geweest.

Yellow Claw, KSHMR, Dillon Francis en Flosstradamus setjes van 't weekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

No offence maar waarom zou je naar een festival als Mysteryland land gaan en dan voornamelijk bij de hardstyle vertoeven? Zo'n breed spectrum aan muziekstijlen maar toch naar de artiesten gaan die je elk weekend op een hardstyle feest kunt zien. Oprecht benieuwd naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 12:49 
 
Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
No offence maar waarom zou je naar een festival als Mysteryland land gaan en dan voornamelijk bij de hardstyle vertoeven? Zo'n breed spectrum aan muziekstijlen maar toch naar de artiesten gaan die je elk weekend op een hardstyle feest kunt zien. Oprecht benieuwd naar.


Geen idee, ik ga er niet voor heen om naar de Q-Dance stage te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
No offence maar waarom zou je naar een festival als Mysteryland land gaan en dan voornamelijk bij de hardstyle vertoeven? Zo'n breed spectrum aan muziekstijlen maar toch naar de artiesten gaan die je elk weekend op een hardstyle feest kunt zien. Oprecht benieuwd naar.


Heb hetzelfde gehad hoor, ben 1 jaar geweest en mezelf verboden bij de Q te staan, maar als iemand wel een ticket wil kopen voor de Q is dat toch niet heel gek? Groot podium, vette eindshow, mooie locatie.

Mysteryland was voor mij ook een forgettable feest (2012 geloof ik?) zou er niet snel meer heen gaan. Maar mensen in dit topic willen wel heel graag benadrukken dat ze maar heeeeel even bij de Q geweest zijn, hoeft je je toch niet voor te schamen als je het daar wel naar je zin hebt gehad? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
hoeft je je toch niet voor te schamen als je het daar wel naar je zin hebt gehad? :)


Jawel, andere stijlen (vooral Techno) zijn superieur aan Hardstyle.

Even zonder gekheid, zijn op zich wel goede redenen die worden gegeven. Ik zou alleen nooit zelf ~€70,- voor een ticket betalen en dan de hele dag daar blijven hangen dus was benieuwd naar de redenen van anderen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 16:10 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Rickzel schreef:
hoeft je je toch niet voor te schamen als je het daar wel naar je zin hebt gehad? :)


Jawel, andere stijlen (vooral Techno) zijn superieur aan Hardstyle.

Even zonder gekheid, zijn op zich wel goede redenen die worden gegeven. Ik zou alleen nooit zelf ~€70,- voor een ticket betalen en dan de hele dag daar blijven hangen dus was benieuwd naar de redenen van anderen. :)



Dit!

Het is dat ik gastenlijst plekken had voor de zondag, anders zou ik nooit betalen voor dit feest.
Heb zo'n beetje alle stages wel bezocht. Maar het soort volk, de sfeer (als je het sfeer mag noemen :x ), en de muziek zelf; het werd allemaal maar weer bevestigd dat het gewoon he-le-maal klote is. Maar ja, zal wel een kwestie van smaak zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Rickzel schreef:
hoeft je je toch niet voor te schamen als je het daar wel naar je zin hebt gehad? :)


Jawel, andere stijlen (vooral Techno) zijn superieur aan Hardstyle.

Even zonder gekheid, zijn op zich wel goede redenen die worden gegeven. Ik zou alleen nooit zelf ~€70,- voor een ticket betalen en dan de hele dag daar blijven hangen dus was benieuwd naar de redenen van anderen. :)


Snap verder ook wel wat je bedoelt, zoals ik zei ging ik er toen ook heen om het hele feest te ervaren, maar conclusie was dat ik daarna ook niet meer 70 euro hoef te betalen voor ML. Ieder z'n ding toch. De een ziet alles, de ander alleen de Q en de andere zit de hele dag KO op een dixie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
en de andere zit de hele dag KO op een dixie.

Doet me denken aan een vriend van me die op Defqon een paar uur in zijn tentje heeft gezeten met een K-Hole en niet naar buiten durfde :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten