Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 22:21 

Hardtraxx Veteran

nee rob, helaas. Ben q-dance even geweest om vriende op te halen maar was echt dood volk. Daarna naar dldk geweest en wat was het goed! Om hlf 8 naar main gegaan voor steve angello die rustig begon. Payback en slvr maakten alles goed. wauw :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 10:12 

Hardtraxx Veteran

Heeeeeeerlijk feest. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 11:12 

Hardtraxx Veteran

deze editie was echt koning :worship: :worship: :worship:

yellowclaw was een uur lang alleen maar beuken :D :D
en showtek wat een koningen :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

heerlijke dagje gehad :yay:

heb tussen t springen door nog wel ff kenne filmen tijdens showtek :P

https://www.facebook.com/photo.php?v=10 ... 9753463260
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 14:08 

Hardtraxx Veteran

Ik denk zelfs dat dit over tomorrowland gaat. Deels ook omdat ik daar veel op de mainstage stond en dat was niet zo bijzonder qua muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 14:22 

Hardtraxx Veteran

Erg geslaagd feest! Helden van de dag: Dannic & Dyro, Geck-e en B-Front. Verder een prima Fedde Le Grand gezien, Audien (per ongeluk, erg gezellig!), Code Black, Steve Aoki als afsluiter maar matig. Helaas was er geen betere afsluiter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 14:28 

Hardtraxx Veteran

Waar stond je in de tent? Stond zelf bij an de kant van de bar! Wat een dikke sets van dannic en dyro idd! Shermanology draaide ook nog de nieuwe nicky romero en noisecontrollers! klonk top live.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 14:30 

Hardtraxx Veteran

Shermanology zijn we weg gegaan naar Fedde Le Grand.
We stonden midvoor, vlak achter die pilaar die voor de booth stond (waar bij Dannic in het begin een gast in die paal klom).

edit: volgend jaar meer Techno meepakken, vrienden kunnen daar niet zo goed tegnn, maar ik vind het eigenlijk wel tof :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 15:26 

Hardtraxx Veteran

ah oke! ook nog shirtje gescoord? Ze gooiden er wel erg veel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 15:32 

Hardtraxx Veteran

Garrix en Dannic draaiden heerlijk! Verder ook wel genoten van Psycho Punkz en B-front. Angello was ook wel aardig, maar wat een boutafsluiting was die Aoki zeg. Fucking clown met al z'n aankondigingen van z'n nieuwe nummers en totaal geen drive in z'n set. Eindshow wel weer erg vet! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 15:53 

Hardtraxx Veteran

Fedde Le Grand was erg vet, net als showtek. Helden van de dag toch wel B-Front en Donnie Darko. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 16:05 

Hardtraxxer

JVDM schreef:
Fedde Le Grand was erg vet, net als showtek. Helden van de dag toch wel B-Front en Donnie Darko. :worship:

Sowieso Donnie Darko ja!!!

Zijn er hier meer mensen die het op veel plaatsen wel erg druk vonden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 16:06 

Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:

Wilde nog showtek gaan, maar toen ik aankwam daar stond de menigte een meter of 20 buiten zelfs, bizar druk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 16:39 

Hardtraxx Veteran

Carminizerz schreef:
JVDM schreef:

behalve op de mainstage ja :P Bij porter kon je mkkelijk doorlopen naar voor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 16:58 

Hardtraxx Veteran

Carminizerz schreef:
JVDM schreef:

Vooral bij Qdance stage smiddag's, en savonds al helemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 20:56 

Hardtraxxer

chas1n schreef:
JVDM schreef:

Wilde nog showtek gaan, maar toen ik aankwam daar stond de menigte een meter of 20 buiten zelfs, bizar druk.

Het was erg heet en benauwd in de tent, dus veel mensen bleven buiten staan (zelfs toen het regende).

Ook ik vond Showtek erg vet, net als Martin Garrix en Julian Jordan. Dirty South ook wel het vermelden waard (al heb ik daar maar de helft van gezien). Q-dance hebben we zoveel mogelijk vermeden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 21:05 

Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
ah oke! ook nog shirtje gescoord? Ze gooiden er wel erg veel ^^

Nee, vond dat ook niet zo nodig. Een paar vrienden hadden er een paar een een aantal die hem heel graag wouden juist weer niet. :lol:. Was alleen een iemand aanhang bij die heel asociaal een shirt wou jatten, beetje treurig. Is toen ook terecht uitgejouwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 22:06 

Hardtraxx Veteran

Hunt schreef:
Het was erg heet en benauwd in de tent, dus veel mensen bleven buiten staan (zelfs toen het regende).

Ook ik vond Showtek erg vet, net als Martin Garrix en Julian Jordan. Dirty South ook wel het vermelden waard (al heb ik daar maar de helft van gezien). Q-dance hebben we zoveel mogelijk vermeden.

Ahh oké, dacht dat het helemaal vol stond, nja gemiste kans dan :P . Ja Garrix draaide baaas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 22:49 

Hardtraxx Veteran

Het was het makkelijkst om bij de Q-Dance vooraan te komen. Ik liep daar tijdens Brennan Heart en tijdens Coone en tijdens Headhunterz zo naar voren. Ik ben vooral benieuwd naar die nieuwe van Coone!

De verassing van de dag was toch wel Martin Garrix, wat een baas!!!!! Showtek half uurtje vooraan gestaan, maar daarna snel naar adem happen, veeeelste warm! Wel jammer want ze draaide echt heel erg goed!

De Q-dance was gewoon gruwelijk, elke set stuk voor stuk. Helaas de domste beslissing gemaakt die een mens kan maken.... afgesloten op de mainstage en dat was toch wel een teleurstelling.

Al met al een geweldige dag gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 09:37 

Hardtraxxer

+++ B-Front
++ Geen wachtrijen bij de bar aan de linkerkant
+ Voor Villian die nog even een praatje kwam maken bij het hek. Het zeil was losgetrokken links vooraan zodat we konden schuilen voor de regen. Pal daarachter was de artiesten ingang.

--- Alle setjes voor B-Front.. Wat een zaaddodende en commerciële bende zeg. Nu weet je dat ook wel met zo'n lineup als deze.
-- Wc's aan de linkerkant van de q-dance stage, de doorloop gang was veel te smal. Als je wat verder doorliep kon je gelijk pissen, niemand gebruikte de achterste wc's. Alleen bleef iedereen in het midden hangen en staan..
- De drukte later op de avond. We gingen wat eerder weg (10 uur) maar voordat we door de mensenmassa bij de Q-Dance stage achteraan heen waren.. pfff..

Dit was de 1e keer en ook de laatste keer Mysteryland denk ik. Het was leuk om er een keer geweest te zijn maar het als ik plezier -> kosten ga afwegen.. Hmm nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 10:35 

Hardtraxx Newbie

Khadber schreef:
Erg geslaagd feest! Helden van de dag: Dannic & Dyro, Geck-e en B-Front. Verder een prima Fedde Le Grand gezien, Audien (per ongeluk, erg gezellig!), Code Black, Steve Aoki als afsluiter maar matig. Helaas was er geen betere afsluiter.

Heb zelf voor Speedy J gekozen en moet zeggen dat ik denk dat die toch wel wat vetter afsloot als Clown Aoki
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 12:25 

Hardtraxxer

Weer een top feestje gehad.
Gelukkig weinig tijd doorgebracht bij Q-dance stage. Alles bij elkaar anderhalf uur denk ik waarvan driekwartier bij B-Front die weer erg lekker draaide.
Ook feestdjruud, RL Grime en Baauer draaide lekker. Bakermat vond ik erg tegenvallen ook al had ik er niet teveel van verwacht.
Al met al weer een top dag gehad samen met mijn vrienden. Volgend jaar zijn we er waarschijnlijk weer bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 13:37 

Hardtraxx Veteran

qua drukte vond ik het echt meevalle bij showtek..mja wij waren er al ruim van te voren heen voor goed plekje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 15:42 

Donateur

Mooi feestje! Leuke stages,

Jammer dat zo enorm druk was bij showtek, en dat je bij de Qult bunker het geluid echt tering te hard stond, zelfs buiten voor de ingang, stond het veel te hard. Muziek was wel leuk, acti en geck-e beetje gehoord. Vanwege te hard niet gebleven.

Q was wel leuk. verder nog gewoon overal bij elke tent ff wezen kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 19:38 

Hardtraxx Veteran

ToffePeerMeneer schreef:
Khadber schreef:

Heb zelf voor Speedy J gekozen en moet zeggen dat ik denk dat die toch wel wat vetter afsloot als Clown Aoki

Die optie had ik helaas niet ivm vrienden niet niet zo van Techno houden, bovendien wou ik de eindshow wel graag zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 22:19 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
ToffePeerMeneer schreef:
Khadber schreef:

Die optie had ik helaas niet ivm vrienden niet niet zo van Techno houden, bovendien wou ik de eindshow wel graag zien.

Ik helaas hetzelfde, naderhand erg spijt van gehad. Aanfluiting die Aoki.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten