Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 14:54 

Hardtraxx Elite

Ik kan hier wel mee leven, altijd gezellig! :thumbup:
Headhunterz
B-Front
Code Black
Zatox(Laatste tijd)

Beetje de artiesten die ik wel goed vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 15:06 

Hardtraxx Veteran

Lekker rondjes lopen en hopen op mooi weer. :D Ik ben in ieder geval aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 15:10 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Mainstage
Fedde Le Grand
Porter Robinson

Q Dance
B-Front
A*S*Y*S*

De Bunker Hosted By Qult
Acti
Geck-E
Vnnr

Enige vette namen hier... Wou heel misschien wel gaan, maar nu zeker niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 16:11 

Hardtraxxer

lijkt alsof ze voor de Q-Dance stage puur naar de dj mag gekeken hebben ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 17:47 

Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
ASYS draait ook al jaren een vrijwel identieke set, ook niets bijzonders meer... :thumbdown:

Dat ga ik niet ontkennen, maar ik vond zijn set van Qlimax 012 wel goed te doen om heel eerlijk te zijn. Hier en daar wat tracks uitgezonderd natuurlijk. Tevens ook de laatste redelijke set die ik van hem heb gehoord..
Zijn set van Trancefusion heb ik nog niet beluisterd, maar als ik dit zo bekijk zou ik hem pas aanzetten bij W1. En dan zou ik Love Parade en Traffic ook nog eens skippen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 19:56 

Hardtraxxer

Bakermat op mainstage? Die stonden hier laatst nog op een klein feestje. Vond het helemaal niks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 21:54 

Hardtraxx Addict

Qult Rave Bunker:
Geck-E
Donnie Darko
Smoke
Acti
VNNR
Two Times Four

Alleen hiervoor zou ik wel willen gaan. Hardstyle stage trekt me meestal niet op Mysteryland. Benieuwd wat voor namen er nog meer komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 23:28 

Hardtraxx Veteran

Op Nu.nl noemennze wel Brennan Heart en niet Wildstylez. Zijn blijkbaar niet zo op de hoogte van de 'hit' van 2013...

Anyway, helaas ben ik op vakantie tijdens de kaartverkoop en me vrienden moeten voetballen. Hoop dat ik iemand kan vinden voor kaartjes.

Dus ik ben dabai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 23:30 

Hardtraxx Veteran

Je kan iig met deze pre-sale code 2 kaartjes kopen:

Code:
08z7qg6

Ik ga toch niet.

www.vodafone.nl/festivals

FCFS
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 23:44 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Op Nu.nl noemennze wel Brennan Heart en niet Wildstylez. Zijn blijkbaar niet zo op de hoogte van de 'hit' van 2013...

Anyway, helaas ben ik op vakantie tijdens de kaartverkoop en me vrienden moeten voetballen. Hoop dat ik iemand kan vinden voor kaartjes.

Dus ik ben dabai.

Citaat:
Daarnaast is er natuurlijk ook ruimte om keihard te snoeien op nummers als Year of Summer en Lose my Mind van Brennan Heard en Headhunters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 00:11 

Hardtraxxer

Berenburg schreef:
Bakermat op mainstage? Die stonden hier laatst nog op een klein feestje. Vond het helemaal niks :P

Niet zo heel erg thuis in de techno scene, maar bakermat schijnt heul erg 'mainstream' en voor 'plebs' te zijn. Oftewel, niet voor de ekte ekte techno liefhebbers. Vandaar misschien? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 11:20 

Hardtraxx Addict

De vrijdag is afgelast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 13:54 

Hardtraxx Addict

Berenburg schreef:

Hij is alleen.

Koelkast schreef:
Berenburg schreef:

Niet zo heel erg thuis in de techno scene, maar bakermat schijnt heul erg 'mainstream' en voor 'plebs' te zijn. Oftewel, niet voor de ekte ekte techno liefhebbers. Vandaar misschien? :D

Dat zal idd de reden zijn. Waarschijnlijk opent hij of draait hij als 2e artiest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 18:15 

Hardtraxxer

Richardd schreef:
Berenburg schreef:

Hij is alleen.

Hij was toen niet alleen. Maar had iemand met live saxofoon bij zich geloof ik of ik zag dubbel :beer:

Maar gewoon niet mijn muziek :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 19:23 

Hardtraxx Addict

Koelkast schreef:
Berenburg schreef:

Idd. Best veel techno liefhebbers die ik ken hebben er echt een hekel aan :p. Ik vind het zelf wel chill opzich.

Speedy J en Joseph Capriati zijn wel dikke namen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 17:32 

Hardtraxx Veteran

Krijg nou wat. Zie nu pas dat dit hier 5 km verderop is xd
Dus ik dacht misschien toch gaan. Maar het is 18+. Bovendien vind ik 70 euro erg duur voor deze Line up. Alleen B-Front, Acti en Geck-E zijn interessant voor mij, rest niet interessant of ken ik niet. Dus ik ben er niet bij.
EDIT: Ander floriadeterrein. Helemaal niet hier in de buurt maar 3 uur rijden, goeiemorgen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 19:31 

Hardtraxx Elite

Kaas line-up :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 21:44 

Hardtraxx Veteran

Waarschijnlijk aanwezig, maar niet voor de hardstylestage, die is enkel mooi meegenomen als het mooi uitkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2013 21:12 

Hardtraxx Veteran

Ik ga wel naar qdance stage maar sowieso al meerdere artiesten die ik niet hoef te zien,
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2013 12:01 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Krijg nou wat. Zie nu pas dat dit hier 5 km verderop is xd
Dus ik dacht misschien toch gaan. Maar het is 18+. Bovendien vind ik 70 euro erg duur voor deze Line up. Alleen B-Front, Acti en Geck-E zijn interessant voor mij, rest niet interessant of ken ik niet. Dus ik ben er niet bij.
EDIT: Ander floriadeterrein. Helemaal niet hier in de buurt maar 3 uur rijden, goeiemorgen :lol:

sukkel. beter lezen. dit is bij mij 5km vandaan.

anyway gaar dat bakermat op de main staat, hij komt net kijken joh. Zal verder vooral bij dont let daddy know (dyro, dannic, daniz koyu, an21 &max vangello en thomas gold) te vinden zijn, met uitstapje naar showtek en angello.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2013 21:44 

Hardtraxx Veteran

kwil iig bij showtek zijn

steve aoki lijkt me ook wel bruut alleen al door de sfeer denk
geck-e wil k ook wel ff zien
en dannic/dyro/koyu lijkt me ook wel leuk

mja kzie wel waar k beland :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2013 22:27 

Hardtraxx Veteran

Porter Robinson! :drool: Voor de rest geen zekerheidjes, zie wel waar ik beland. Heb er al wel zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2013 11:15 

Hardtraxx Veteran

Hier kijk al een klein jaartje naar uit, heb vakantie ervoor moeten laten schieten, hopelijk is het uiteindelijk het allemaal waard!

Bij de line-up van de Q-dance moet er nog even de Psyko Punkz erbij worden gezet, deze zijn er later bijgekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 16:37 

Hardtraxx Veteran

Helaas kaartje moeten verkopen. Had er erg veel zin in. Maar helaas niet in staat om in deze conditie naar buiten te gaan en laat staan naar Mysteryland te gaan... :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 07:56 

Donateur

Ik zou graag gaan, maar niet voor € 69,- p.p. :thumbdown:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten