Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Bericht Geplaatst op 04 jul 2024 19:06 

Organisator

Feest: Mutilator presents Cage of Carnage
Datum: 26-10-2024
Tijd: 14:00 - 00:00
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://mutilator.rebirth-events.nl/

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 04 jul 2024 19:09 

Hardtraxx Veteran

Poh. Benieuwd naar de rest van de lineup.
Bericht Geplaatst op 05 jul 2024 14:08 

Hardtraxxer

Ik schijt mezelf nog liever onder met een vers gevangen karper om m'n yoghurtstaaf dan dat ik hier naartoe moet!
Bericht Geplaatst op 05 jul 2024 14:27 

Hardtraxx Veteran

Aaltveeg schreef:
Ik schijt mezelf nog liever onder met een vers gevangen karper om m'n yoghurtstaaf dan dat ik hier naartoe moet!

Worden types als jullie niet gek van jezelf? En daarmee bedoel ik types die continu topics/onderwerpen opzoeken waarbij ze van tevoren weten dat het hun smaak niet is, om toch elke keer weer ff te moeten vermelden hoe kut het is en weer te vertrekken?

Als ik zo’n soort opmerking die jij nu maakt zou maken in, noem wat, een Melodic Madness topic zou er binnen een paar uur 12 man op gereageerd hebben met verwensingen. :lol:
Bericht Geplaatst op 05 jul 2024 14:38 

Hardtraxxer

En maar happen.
Bericht Geplaatst op 05 jul 2024 14:42 

Hardtraxx Veteran

Riiss schreef:
En maar happen.

Omdat het gezever altijd van 1 kant komt. En niet de kant van raw en/of uptempo fans. :sleep:
Bericht Geplaatst op 05 jul 2024 14:44 

Hardtraxx Elite

Vet voor onze Mutilator! ;)
Datum is niet heel gunstig, maar wellicht een kijkje nemen aangezien het om de hoek is.
Bericht Geplaatst op 05 jul 2024 15:06 

Hardtraxx Veteran

Aanwazig met Rickzel!
Bericht Geplaatst op 05 jul 2024 15:23 

Hardtraxxer

Zaagkick schreef:
Riiss schreef:
En maar happen.

Omdat het gezever altijd van 1 kant komt. En niet de kant van raw en/of uptempo fans. :sleep:

Zou ook wel heel gek zijn om als raw fan hierop te gaan zeveren.
Bericht Geplaatst op 05 jul 2024 15:41 

Hardtraxxer

Zaagkick schreef:
Worden types als jullie niet gek van jezelf? En daarmee bedoel ik types die continu topics/onderwerpen opzoeken waarbij ze van tevoren weten dat het hun smaak niet is, om toch elke keer weer ff te moeten vermelden hoe kut het is en weer te vertrekken?

Dat wat jij ook altijd doet zeg maar?
Bericht Geplaatst op 05 jul 2024 15:41 

Hardtraxx Veteran

Riiss schreef:
Zaagkick schreef:
Riiss schreef:
En maar happen.

Zou ook wel heel gek zijn om als raw fan hierop te gaan zeveren.

Wat ik bedoel is dat je nooit raw fans in euforisch/classics topics ziet zeuren, die doen gewoon hun eigen ding, maar je andersom in elk raw tracktopic / feest topic wel een euforisch/classics fan hebt die per se weer z'n gal moet spuwen. Ze vinden raw en uptempo helemaal kut maar toch leven de genres elke dag blijkbaar rent free in hun hoofd, want overal moet alles kut enter op gereageerd worden.
Bericht Geplaatst op 05 jul 2024 15:42 

Hardtraxx Veteran

Aaltveeg schreef:
Zaagkick schreef:

Dat wat jij ook altijd doet zeg maar?

Heb je voorbeelden waarvan ik topics afga om op stijlen die ik niet vet vind ga afkraken? Denk dat je niet heel veel verder dan een paar enkele momentjes komt namelijk. Want het overgrote deel van mijn reacties wat betreft (nieuwe) tracks gaat naar tracks die ik wel tof vind. Zouden jullie ook wat vaker moeten doen. :P
Bericht Geplaatst op 05 jul 2024 15:44 

Hardtraxx Veteran

Huil eens niet zo
Bericht Geplaatst op 05 jul 2024 15:44 

Hardtraxxer

Zaagkick schreef:
Aaltveeg schreef:

Als ik zo’n soort opmerking die jij nu maakt zou maken in, noem wat, een Melodic Madness topic zou er binnen een paar uur 12 man op gereageerd hebben met verwensingen. :lol:

Welkom op Hardtraxx neef. De plek waar geklaagd wordt over herrie en mensen klagen dat mensen klagen over herrie.

Tof voor Mutilator verder, ga hem 95% zeker skippen, maar wel benieuwd naar de line up. Naam van de live act vind ik alleen wel wat inspiratieloos overkomen, te bedenken dat Omnya zijn nieuwe live act (Carnage) diezelfde dag heeft aangekondigd.
Bericht Geplaatst op 05 jul 2024 15:47 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Welkom op Hardtraxx neef. De plek waar geklaagd wordt over herrie en mensen klagen dat mensen klagen over herrie.

True, het valt gewoon op dat het merendeel van de klagers classics of euforische fans zijn hier. En dat mag natuurlijk niet benoemd worden.
Bericht Geplaatst op 05 jul 2024 15:49 

Hardtraxxer

Zaagkick schreef:
Citaat:

True, het valt gewoon op dat het merendeel van de klagers classics of euforische fans zijn hier. En dat mag natuurlijk niet benoemd worden.

Je zou maar autistisch genoeg zijn om anno 2024 nog op een dood forum je tijd te spenderen. Neem overigens een kijkje in RSU en je ziet genoeg raw fans klagen over raw.
Bericht Geplaatst op 05 jul 2024 15:52 

Hardtraxx Elite

Zaagkick schreef:
Citaat:

Maar vergeet niet dat dit ook de plek is waar mensen een verslag schrijven over een livestream, dat vind je ook niet overal! ;)
Bericht Geplaatst op 05 jul 2024 15:53 

Organisator

Lief zijn! :kiss:

Deze is voor de Mutilator fans/ liefhebbers van hard, de volgende keer weer iets euphorisch, classics of wat anders. We willen graag voor iedereen wat doen en niet voor 1 doelgroep, onze events zullen dus verschillend zijn.
Bericht Geplaatst op 05 jul 2024 15:54 

Hardtraxx Veteran

Albatrots schreef:
Zaagkick schreef:
Citaat:

Je zou maar autistisch genoeg zijn om anno 2024 nog op een dood forum je tijd te spenderen. Neem overigens een kijkje in RSU en je ziet genoeg raw fans klagen over raw.

Dan is iedereen hier autistisch. En RSU ben ik om die reden al jaren uitgegaan, wat een toxische community is dat. Echt oprecht nog nooit zo'n treurnis gelezen als de commentsecties daar.
Bericht Geplaatst op 05 jul 2024 15:58 

Hardtraxxer

Zaagkick schreef:
Dan is iedereen hier autistisch. En RSU ben ik om die reden al jaren uitgegaan, wat een toxische community is dat. Echt oprecht nog nooit zo'n treurnis gelezen als de commentsecties daar.

In hoe verre ik Hardtraxxers ken, zijn het bottomline gewoon mensen die de muziek diep hebben zitten en weinig kunnen met bepaalde stromingen binnen de muziek en daar soms over willen ventileren. Heb je een sterke mening, dan neigt dat al snel richting autistisch (iets op een bepaalde manier willen), en is ook niet bedoeld als belediging.
Bericht Geplaatst op 05 jul 2024 16:14 

Hardtraxx Veteran

Ik weet wat je bedoelt, en zie het niet als een belediging, ben zelf ook 'neurodivers', het valt gewoon op dat dat ventileren op muziek steeds maar van 1 kant komt hier :P en dat terwijl er elke maand 12 classics feesten zijn en euforisch weer in de lift zit, snap het punt dus echt niet.
Bericht Geplaatst op 05 jul 2024 16:47 

Kraak... Piep...

Zolang er maar wel euforisch is op dit feest en geen trance maar wel alleen maar hardcore
Bericht Geplaatst op 05 jul 2024 18:41 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Zolang er maar wel euforisch is op dit feest en geen trance maar wel alleen maar hardcore
Het liefst met van die diepe gated kicks die van toonhoogte wisselen en bij kickrolls een gitaar solo vormen niet die crunchy kicks want dat hoort op de kermis thuis
Bericht Geplaatst op 05 jul 2024 21:39 

Hardtraxx Veteran

aub mutilator classics
Bericht Geplaatst op 05 jul 2024 22:41 

Hardtraxxer

Aaltveeg schreef:

:lol: :huh:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten