Daveytl schreef:
hoebedoelje schreef:
Afgezien van Clock Kid is dit een heerlijke line-up!

Afgezien van? Ben jij niet goed bij je hoofd

? (no offense)
Ik kijk juist het meest uit naar Clock Kid. Epic mixwerk & heerlijke tracklists.
Wanneer jij houdt van chaotisch mixwerk met slechte mash-up's dan kan ik je wel begrijpen.
Luister eens enkele online verschenen mixen van deze meneer terug, het is een chaos.
De huis, tuin en keuken amateur DJ bakt er vaak meer van.
Dus, voor mij, mag hij hopelijk openen, hoef ik niet te haasten om binnen te komen!
Overigens, is er al iemand achter hoe en waar je kaarten kunt kopen?
Op multigroove verwijzen ze naar, primera, patronaat en paylogic.
Paylogic zegt niets te kunnen vinden hierover, patronaat heeft het zelfs niet op hun programma staan en primera gaat maar tot eind februari momenteel.
