Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 18:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Veels te ver weg :( , wel een leuke line-up!


Zover is maart toch niet. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 18:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Afgezien van Clock Kid is dit een heerlijke line-up! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Afgezien van Clock Kid is dit een heerlijke line-up! :drool:

Afgezien van? Ben jij niet goed bij je hoofd :P ? (no offense)

Ik kijk juist het meest uit naar Clock Kid. Epic mixwerk & heerlijke tracklists.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 19:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Afgezien van Clock Kid is dit een heerlijke line-up! :drool:


hoebedoelje
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het niet echt een uitdagende line-up, zou graag eentje ala The Delicate Sound of Thunder willen zien.. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 00:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

aanwezig! :) Thera om de hoek is een must!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 00:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wow, wat een lineup. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 01:13 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 01:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette poster
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 08:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
hoebedoelje schreef:
Afgezien van Clock Kid is dit een heerlijke line-up! :drool:

Afgezien van? Ben jij niet goed bij je hoofd :P ? (no offense)

Ik kijk juist het meest uit naar Clock Kid. Epic mixwerk & heerlijke tracklists.

Wanneer jij houdt van chaotisch mixwerk met slechte mash-up's dan kan ik je wel begrijpen.
Luister eens enkele online verschenen mixen van deze meneer terug, het is een chaos. :thumbdown:
De huis, tuin en keuken amateur DJ bakt er vaak meer van.
Dus, voor mij, mag hij hopelijk openen, hoef ik niet te haasten om binnen te komen! :D

Overigens, is er al iemand achter hoe en waar je kaarten kunt kopen?
Op multigroove verwijzen ze naar, primera, patronaat en paylogic.
Paylogic zegt niets te kunnen vinden hierover, patronaat heeft het zelfs niet op hun programma staan en primera gaat maar tot eind februari momenteel. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette poster :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 11:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nou dan is dat ook duidelijk eindelijk formuleer jij je mening
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Daveytl schreef:
hoebedoelje schreef:
Afgezien van Clock Kid is dit een heerlijke line-up! :drool:

Afgezien van? Ben jij niet goed bij je hoofd :P ? (no offense)

Ik kijk juist het meest uit naar Clock Kid. Epic mixwerk & heerlijke tracklists.

Wanneer jij houdt van chaotisch mixwerk met slechte mash-up's dan kan ik je wel begrijpen.
Luister eens enkele online verschenen mixen van deze meneer terug, het is een chaos. :thumbdown:
De huis, tuin en keuken amateur DJ bakt er vaak meer van.
Dus, voor mij, mag hij hopelijk openen, hoef ik niet te haasten om binnen te komen! :D

Overigens, is er al iemand achter hoe en waar je kaarten kunt kopen?
Op multigroove verwijzen ze naar, primera, patronaat en paylogic.
Paylogic zegt niets te kunnen vinden hierover, patronaat heeft het zelfs niet op hun programma staan en primera gaat maar tot eind februari momenteel. :P

Zoek jij maar naar Paaptronaat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Daveytl schreef:
hoebedoelje schreef:
Afgezien van Clock Kid is dit een heerlijke line-up! :drool:

Afgezien van? Ben jij niet goed bij je hoofd :P ? (no offense)

Ik kijk juist het meest uit naar Clock Kid. Epic mixwerk & heerlijke tracklists.

Wanneer jij houdt van chaotisch mixwerk met slechte mash-up's dan kan ik je wel begrijpen.
Luister eens enkele online verschenen mixen van deze meneer terug, het is een chaos. :thumbdown:
De huis, tuin en keuken amateur DJ bakt er vaak meer van.
Dus, voor mij, mag hij hopelijk openen, hoef ik niet te haasten om binnen te komen! :D

Flikker ff op of zo. Dat je zegt dat je het chaotisch vindt, oké. Maar om te zeggen dat de amateur-DJ dit beter kan, houdt alsjeblieft je muil dicht want je begrijpt er helemaal niets van! Als je ziet hoe sterk de timing is van deze DJ, en hoe goed hij mixt, dan lijkt mij dit een genot om live mee te maken.

hoebedoelje schreef:
Overigens, is er al iemand achter hoe en waar je kaarten kunt kopen?
Op multigroove verwijzen ze naar, primera, patronaat en paylogic.
Paylogic zegt niets te kunnen vinden hierover, patronaat heeft het zelfs niet op hun programma staan en primera gaat maar tot eind februari momenteel. :P

Dit wil ik ook wel weten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 13:36 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Staat inmiddels wel al op de site van de locatie, maar nog niet op Paylogic. http://www.patronaat.nl/10-3-2012/multi ... the-chapel
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 13:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat zijn mensen toch snel op de teentjes getrapt wanneer je niet hun mening deelt. :lol:

Hilarisch, en geeft ook het niveau aan. Een forum is er tenslotte om te praten over onderwerpen is het niet? Of is het er alleen om elkaars mening maar klakkeloos te volgen? :thumbup:

DjThera schreef:
Staat inmiddels wel al op de site van de locatie, maar nog niet op Paylogic. http://www.patronaat.nl/10-3-2012/multi ... the-chapel


Nu de verkooppunten nog. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 13:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

"Deze eerste editie van "Masters of the Chapel" trapt Thera dan ook af...."

Betekend dit dat je meerdere edities gaat 'hosten'? :drool: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Wat zijn mensen toch snel op de teentjes getrapt wanneer je niet hun mening deelt. :lol:

Hilarisch, en geeft ook het niveau aan. Een forum is er tenslotte om te praten over onderwerpen is het niet? Of is het er alleen om elkaars mening maar klakkeloos te volgen? :thumbup:

Jij zegt dat een amateur DJ dat nog kan, dat presenteer je als een feit. En ik zeg dat dat absoluut niet zo is, en dat is een feit. Jouw mening schop ik niet onderuit, ik accepteer hem zelfs omdat ik begrijp wat je bedoelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 14:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rodedoffer schreef:
"Deze eerste editie van "Masters of the Chapel" trapt Thera dan ook af...."

Betekend dit dat je meerdere edities gaat 'hosten'? :drool: :love:


Hij opent de avond met een Thera Hardertrance set. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 14:13 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Rodedoffer schreef:
"Deze eerste editie van "Masters of the Chapel" trapt Thera dan ook af...."

Betekend dit dat je meerdere edities gaat 'hosten'? :drool: :love:

Als jullie nu gewoon allemaal naar deze editie komen, dan kunnen we er inderdaad meer gaan doen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan niet wachten om weer is een Clock Kid setje te kunnen aanschouwen haha. Dit wordt hopelijk de 2e :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Zoek jij maar naar Paaptronaat...

:D :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 15:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik ben erbij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 19:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rodedoffer schreef:
ik ben erbij :)


Hoe? Ik krijg alleen de melding:

Citaat:
De plaatsen die u gekozen heeft zijn niet beschikbaar, probeert u het nogmaals
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 07:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

http://www.ticketmaster.nl/event/MULTIG ... s/20310GZ3

Early Bird is nog steeds te koop! :thumbup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten