Eens met bovenstaande punten ja. Was jammer dat het zo rustig was tijdens Scot Project, dat doet toch altijd flink af aan de set. Draaide in het begin veel van z'n parels, zelfs Cosmic Evolution remix gehoord. Hij had cuts gemaakt van al z'n nummers en mixte lekker vlot door.
Ander pluspuntje was voor mij het goede zuivere geluid buiten op de Qlubtempo, gelijk vanaf het begin eigenlijk. Pavo en Pila waren prima, draaide voornamelijk early hitjes, precies tijdens FTS even een rondje langs de stages gaan lopen, kwam mooi uit

Activator bijna helemaal gemist omdat er gewoon maar 4 (!!!) mensen achter de bar stonden bij de Qlubtempo, toen maar naar binnen gelopen, bleek dat er in de hoofdzaal ook amper mensen achter de bar stonden.. Nergens bier te krijgen binnen 30 min. Uiteindelijk heb ik me maar naar binnen gewurmd in de gabberzaal en daar even wat gehaald.
Tijdens het miezerbuitje rond 18:30 vloog iedereen gauw naar binnen, alle ruimte om even een patatje te halen dus

Was erg lekker, goed doorgebakken. Stukje Jimmy The Sound meegepakt met Robin en z'n maat (nu konden we gewoon binnen 2 minuten bier halen), JTS die ook dik draaide trouwens. Charly Lownoise en Isaac staken er voor mij wel bovenuit qua sets, grotendeels dikke early, Carambola - Blue Horizons (Deepack Remix) ging echt loeihard. Ander hoogtepuntje was wel tijdens Tatanka (Tatanka Doesn't Like The Records That U Play), heerlijk lomp. Andere leuke hits die me te binnen schieten: Smack My Derb, Shithead, Who Is Calling, Tom-X - Cocaine, The Raiders - Disk Warrior (Disk Mix), Scot Project - L (I Want Your Love), Acid Nightmare, en wat random eurodance/trance knallers zoals de originele Darude - Sandstorm en een Starsplash plaat (waar ik ff niet op kom) tijdens Charly Lownoise.
Rond 21:00 lekker naar huis gegaan met ov (aansluiting met pendelbus was prima), nog wat dronken vrienden tegenkomen in de bus terug naar huis, aldaar alvorens ik gedoucht en wel in bed belandde rond 23:30