Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2024 13:55 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
UptempoSoldaat0411 schreef:
T78 is gewoon bekender dan Activator, trekt meer mensen aan als je dit zo verwoordt

Activator heeft ook al een paar keer als T78 op een Multigroove feest gestaan.

Klopt, toch verwacht ik op de qlubtempo stage juist gewoon z'n oude stijl.
Blijft dan toch een beetje gek dat er staat T78 presents Activator, misschien om inderdaad meer mensen te trekken.
Het is natuurlijk ook Multigroove x Qlubtempo, we gaan het zien :) Sowieso bij hardclassics een 2 uur set dus komt helemaal goed.

corneelwr schreef:
Ja Multigroove is natuurlijk ook gedeeltelijk de hedendaagse muziek, en denk dat ze met Qlubtempo wel echt de pijlen willen richten op de begintijd. Ook in de podcast is dat wel een beetje duidelijk geworden. Leuke afleveringen trouwens, aanrader om eens te checken.

https://www.youtube.com/watch?v=EXvbISSmJxk Aflevering 1 is met Rogier, een van de oprichters van Q-Dance (en Luna). En 2 is met Pavo en Deepack.

Ook gezoien, leuk om te kijken! Vond de eerste wel vlotter lopen moet ik zeggen, de interviewer zorgt er soms voor dat het wat stil valt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2024 18:40 

Hardtraxx Veteran

Charly Lownoise op de Qlubtempo is ook wel goud hoor
https://www.youtube.com/watch?v=QvnhD8xA01g
Maakte vroeger gekke duistere hardtrance
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2024 18:56 

Hardtraxx Elite

corneelwr schreef:
Charly Lownoise op de Qlubtempo is ook wel goud hoor
https://www.youtube.com/watch?v=QvnhD8xA01g
Maakte vroeger gekke duistere hardtrance

Hij is natuurlijk bekend van de happy maar hij heeft een beste muziek kennis inderdaad.

Zelfde als met Peacock. Die heeft ook zo veel aliassen in verschillende stijlen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2024 10:55 

Hardtraxx Veteran

Op de valreep nog ff, zomaar wat goud spul in de mix gegooid voor in de trein/auto/brommer.

Tracklist
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2024 11:37 

Hardtraxx Elite

corneelwr schreef:

Op de valreep nog ff, zomaar wat goud spul in de mix gegooid voor in de trein/auto/brommer.

Tracklist

He helaas
Ik ga met de driewieler, wat moet ik nu?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2024 08:04 

Hardtraxxer

Holy moly wat een mooie dag gehad!! Eigenlijk alleen buiten bij de QT stage gestaan. Dikke sfeer, amper telefoongebruik en veel lachende gezichten. Daarnaast veel oude klappers gedraaid die ik wel gehoopt maar niet verwacht had. Wel stuk of drie keer shithead gehoord, maar prima beukplaat dus het is ze vergeven.

Was wel mooi om te zien dat tijdens een prima rijtje tracks (ik meen) Pila opeens Showtek-FTS erop gooit. Was echt heel raar getimed en werd er gelukkig door Pavo binnen een halve minuut uitgemixt. Regen mocht de pret ook niet drukken. Veel mensen renden naar binnen maar ik had poncho mee dus ging prima :).

Pluspunten
- eten was prima, duur, maar prima
- hele dikke sets gehoord. Sfeer en tempo tijdens Luna was top
- deepack die laatste halfuurtje hardcore classics draaide

Toch paar minpuntjes
- personeel bij de barren. Met name in het begin heeeeeel traag
- mensen achter/naast de DJ met hun popi-jopi gedrag. Hoop dat het boilerroom idee niet doorzet
- Sietse die halverwege de dag al goed lam overkwam en met dubbele tong door de microfoon raasde

Volgend jaar weer??
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2024 11:41 

Hardtraxxer

Leuk verslag maatje!
Helemaal mee eens!

Heb er zelf echt dik van genoten, heerlijk die early heel de dag zonder poespas.
Gewoon lekker doorbeuken!

Topfeest zeker muzikaal gezien. Het barpersoneel bij hemkade is op sommige plekken echt traag idd.
Het schiet daar echt niet op vaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2024 22:20 

Hardtraxx Elite

Artiesten bij hun artiestennaam noemen aub
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2024 08:09 

Hardtraxx Veteran

Eens met bovenstaande punten ja. Was jammer dat het zo rustig was tijdens Scot Project, dat doet toch altijd flink af aan de set. Draaide in het begin veel van z'n parels, zelfs Cosmic Evolution remix gehoord. Hij had cuts gemaakt van al z'n nummers en mixte lekker vlot door.

Ander pluspuntje was voor mij het goede zuivere geluid buiten op de Qlubtempo, gelijk vanaf het begin eigenlijk. Pavo en Pila waren prima, draaide voornamelijk early hitjes, precies tijdens FTS even een rondje langs de stages gaan lopen, kwam mooi uit :P Activator bijna helemaal gemist omdat er gewoon maar 4 (!!!) mensen achter de bar stonden bij de Qlubtempo, toen maar naar binnen gelopen, bleek dat er in de hoofdzaal ook amper mensen achter de bar stonden.. Nergens bier te krijgen binnen 30 min. Uiteindelijk heb ik me maar naar binnen gewurmd in de gabberzaal en daar even wat gehaald.

Tijdens het miezerbuitje rond 18:30 vloog iedereen gauw naar binnen, alle ruimte om even een patatje te halen dus ^^ Was erg lekker, goed doorgebakken. Stukje Jimmy The Sound meegepakt met Robin en z'n maat (nu konden we gewoon binnen 2 minuten bier halen), JTS die ook dik draaide trouwens. Charly Lownoise en Isaac staken er voor mij wel bovenuit qua sets, grotendeels dikke early, Carambola - Blue Horizons (Deepack Remix) ging echt loeihard. Ander hoogtepuntje was wel tijdens Tatanka (Tatanka Doesn't Like The Records That U Play), heerlijk lomp. Andere leuke hits die me te binnen schieten: Smack My Derb, Shithead, Who Is Calling, Tom-X - Cocaine, The Raiders - Disk Warrior (Disk Mix), Scot Project - L (I Want Your Love), Acid Nightmare, en wat random eurodance/trance knallers zoals de originele Darude - Sandstorm en een Starsplash plaat (waar ik ff niet op kom) tijdens Charly Lownoise.

Rond 21:00 lekker naar huis gegaan met ov (aansluiting met pendelbus was prima), nog wat dronken vrienden tegenkomen in de bus terug naar huis, aldaar alvorens ik gedoucht en wel in bed belandde rond 23:30
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2024 13:46 

Hardtraxxer

corneelwr schreef:
Stukje Jimmy The Sound meegepakt met Robin en z'n maat (nu konden we gewoon binnen 2 minuten bier halen), JTS die ook dik draaide trouwens.

Dat was het golden hour van Multigroove Festival!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2024 15:24 

Hardtraxx Elite

Soundmasher schreef:
corneelwr schreef:
Stukje Jimmy The Sound meegepakt met Robin en z'n maat (nu konden we gewoon binnen 2 minuten bier halen), JTS die ook dik draaide trouwens.

Ik heb de hele dag op geen enkel moment langer moeten wachten dan 5 min.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2024 15:54 

Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
Soundmasher schreef:
corneelwr schreef:

Ik heb de hele dag op geen enkel moment langer moeten wachten dan 5 min.

Nou ik weet niet waar jij bent gaan halen, maar ik werd gek van het veel te lange wachten! :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2024 15:56 

Hardtraxx Veteran

Waarschijnlijk linksvoor in de Magenta. Daar kan je altijd zo doorlopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2024 16:09 

Hardtraxx Elite

Justinhafc schreef:
Waarschijnlijk linksvoor in de Magenta. Daar kan je altijd zo doorlopen.

Staat helaas geen bar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2024 16:15 

Hardtraxx Veteran

I know mister smarty pants
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2024 18:37 

Hardtraxx Elite

Justinhafc schreef:
I know mister smarty pants

Smart ass opmerking verdiend smart ass reactie
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2024 22:20 

Hardtraxx Veteran

Helaas wel onjuist d/t gebruik