Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Tijd & Locatie
11-01-2013
21:00-04:00 uur
Dynamo, Eindhoven

Genres
early hardcore, early rave, happy hardcore, hardcore, industrial hardcore

Prijs
Voorverkoop: € 10,-
Deurverkoop: € 15,-
Bestellen

Minimumleeftijd
18

Kluisjes
Ja

Line up:

Area 1 (15 Years Sceletor & D-Spirit)
21.00-23.00 Pita vs XrazZ
23.00-00.00 Sceletor vs D-Spirit
00.00-01.15 D-spirit vs DJ Promo
01.15-02.30 Sceletor vs DJ Vince
02.30-04.00 Sceletor vs D-spirit
Hosted by: MC D

Area 2 (Hosted by Inner Vision)
22.00-23.15 QuickSwitch & Untainted
23.15-00.30 Wizard vs Garong
00:30-01:30 Cytrate
01.30-03.00 Tweaker vs Omattic
03.00-04.00 Future
Hosted by: PFSquad MC / MC Sonik
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens kijken als ik me een hele avond ken vermaken met Millenium Hardcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 14:32 
 

Promo en Vince :love: . Als het goed uitkomt ben ik erbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed bezig Mick! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Area 1 (15 Years Sceletor & D-Spirit)
21.00-23.00 Pita vs XrazZ
23.00-00.00 Sceletor vs D-Spirit
00.00-01.15 D-spirit vs DJ Promo
01.15-02.30 Sceletor vs DJ Vince
02.30-04.00 Sceletor vs D-spirit
Host MC D

Area 2 (Hosted by Inner Vision)
22.00-23.15 QuickSwitch & Untainted
23.15-00.30 Wizard vs Garong
00:30-01:30 Cytrate
01.30-03.00 Tweaker vs Omattic
03.00-04.00 Future
Host PFSquad MC / MC Sonik
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 10:49 
 

Jaaa morgen lekker dansen op echte hardcore sound.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben ook aanwezig! Achter de bar van 22:30 tot 00:30 -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 11:18 
 

Gezellig! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 15:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb er zin in, weer lekker mijn 'begintijd' (2005) van feestjes herbeleven! Base Alert - Zoo, Bodylotion - How Much Can You Take (Catscan Remix), Fly By Wire - Alkaline 3dh (Catscan Remix), Jappo & Unexist - Exlxaxl (Neophyte & Evil Activities Remix), ALLE Promo files (maar dat zal wel goedkomen met Promo in de line-up :P ) en ga maar door, heb echt een gigantische wensenlijst van tracks die ik wil horen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in vanavond! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 03:27 
 

Nie gegaan was te lam om te fietsen en te kou
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk feestje gehad gisteren met Promo, Vince en Future als beste van de avond. Vooral Promo, heerlijke early sound met snoei harde kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was gezellig! Erg vette (oude) platen voorbij horen komen. Ben normaal niet zo van de hardcore maar dit was prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
(oude) platen voorbij horen komen.

Goh, verrassend :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Maximize schreef:
(oude) platen voorbij horen komen.

Goh, verrassend :P


:thumbup:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten