Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2023 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een leuk feestje, veel tracks die je nooit (meer) live hoort, zoals Jowan vs The Z die hun set afsloten met Showtek - FTS (Organ Donors Live 4 Pillz Mash Up), Pavo & Zany die Southstylers - Trippp! draaiden (95% van die set was echt goed).

Bij Zany had ik wel veel meer van z'n eigen discografie verwacht, maar hij draaide mij wat teveel standaard hitjes die je overal wel hoort. Ook werd het volume tot minstens 2 keer toe ineens een stuk teruggeschroefd, vond het al niet echt hard staan. Toen dit bij B-Front gebeurde zijn we maar helemaal vooraan gaan staan, daar was het prettig. Dit zou ook aan m'n nieuwe oordoppen kunnen liggen, wellicht moet ik 5dB demping minder nemen.

Donkey Rollers was leuk, hoogtepunt Donkey Rollers - LMPSJNK, en B-Front set van de avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2023 16:59 
 
Hardtraxxer

CptCareless schreef:
niemand van de kaart


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2023 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op het begin van Pavo & Zany hun set zag ik al iemand met z'n ogen dicht van de pillen, later op de dag liep hij er weer oké bij. Voor de rest is me niks opgevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2023 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi feest gehad. Eerste 2 sets waren echt goud. Jowan & The Z draaiden trance, hardtrance, een verdwaalde jump plaat en ook wat early, perfecte opener! Toen ik in de zaal stond rond 14.15 draaiden ze ook nog op 137 BPM :lol: Zany & Pavo trokken de lijn goed door met hun Big Fat Session set, maar ook oa een Front 2 Back en Activator - Activator :loving: Tijdens Jones wat gaan eten, maar wat ik ervan meekreeg pakte hij vooral classics uit de 2009-2012 periode, met soms een leuke verrassing zoals Rock Diz.

Zany zijn solo set had veel meer ingezeten helaas. Ik had gehoopt in die 2 uur heel veel Zany platen te horen en tuurlijk snap ik ook dat je platen van anderen gaat draaien. Maar op gegeven moment draaide hij een uur lang de ene na de andere classic hitje die je al 5000x live hebt gehoord en beu bent achter elkaar. Denk aan bijvoorbeeld Make It Loud Remix, Rock Civilization, Discorecord, Live The Moment, Phases, I Will Growl, This Is Who We Are, Shiverz, Like Thiz, Art Of Creation, The Punishment en Angel. Laatstgenoemde draaide hij zelfs 2x in zijn set :huh: geen idee of hij het zelf wel door had. Ook wel wat Zany platen gehoord, vooral het stukje samen met DV8 was daarin top, maar denk hooguit 20% van de set waren platen van hem.

Noisecontrollers had een prima set, niks bijzonders op een Space We Created en Ctrl Alt Delete na. Wat mij hierin ook opviel is dat Zany slechts 10 minuten meedraaide en verder Noisecontrollers gewoon solo stond, terwijl er wel Zany vs Noisecontrollers op de timetable stond. Donkey Rollers vond ik een van de betere sets van hen qua platenkeuze op de edits van Thunderbeats en Followers na. Last City On Earth, Voice Of Conscience en LMPSJNK waren de hoogtepunten. B-Front draaide een erg dikke set zoals ik van hem gewend ben maar verder hetzelfde verhaal als bij NC dat Zany maar een zeer klein deel van de set meedraaide helaas. Zany & Vince was leuk, maar qua platenkeuze weet ik het niet heel goed meer gezien de hoeveelheid bier dat erin was gegoten (0,4L bekers voor 1,5 munt hielpen daarin niet mee :P )

Al met al had ik gehoopt op wat meer platen van Zany en consorten. Maar laten we positief blijven, er zijn er wel een hoop langsgekomen die je zelden tot nooit nog live hoort. Bijvoorbeeld Pillz, originele Sky High, Southstylers - Trippp, Big Fat Bass, Volt, The Anthem, Distorted, Break Away, Do You Want Heavy, Paranoid, Symphonic Feedback, Victims Of The Same World en Redeeming Light. Dus ik heb zeker geen spijt dat ik ben gegaan. Sfeer was ook prima en vdk-gehalte was inderdaad bovengemiddeld laag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2023 19:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

SL5961 schreef:
Maar laten we positief blijven, er zijn er wel een hoop langsgekomen die je zelden tot nooit nog live hoort. Bijvoorbeeld Pillz, originele Sky High, Southstylers - Trippp, Big Fat Bass, Volt, The Anthem, Distorted, Break Away, Do You Want Heavy, Paranoid, Symphonic Feedback, Victims Of The Same World en Redeeming Light.


Dit zijn toch voor 90% platen die ik best wel vaak op classics feesten hoor :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2023 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toen Rebel to the Grave gedraaid werd, wist ik niet meer waar ik het moest zoeken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2023 09:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL5961 schreef:
Zany zijn solo set had veel meer ingezeten helaas. Ik had gehoopt in die 2 uur heel veel Zany platen te horen en tuurlijk snap ik ook dat je platen van anderen gaat draaien. Maar op gegeven moment draaide hij een uur lang de ene na de andere classic hitje die je al 5000x live hebt gehoord en beu bent achter elkaar. Denk aan bijvoorbeeld Make It Loud Remix, Rock Civilization, Discorecord, Live The Moment, Phases, I Will Growl, This Is Who We Are, Shiverz, Like Thiz, Art Of Creation, The Punishment en Angel. Laatstgenoemde draaide hij zelfs 2x in zijn set :huh: geen idee of hij het zelf wel door had.

:lol: Wtf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2023 10:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HardDB schreef:
CptCareless schreef:
niemand van de kaart


:lol:


Nouja niet dat er niet werd gebruikt, maar als ik het vergelijk met een Supremacy waar het rookhok meer een strafhoekje is voor iedereen die de lightshow aan de binnenkant van hun oogleden zit te bekijken, vond ik het goed meevallen. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2023 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL5961 schreef:
Shiverz

Klasse.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2023 17:15 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik ben het wel eens met wat SL5961 allemaal aangeeft.

De eerste 2 sets waren goud. Voor mij was Jones daarna een te grote sprong vooruit in de tijd. Had het fijner gevonden als hij wat meer 2005-2009 gedraaid. Desondanks prima set en zijn ook nog wat gaan eten.

Ik had ook stiekem gehoopt op meer Fusion spul tijdens de set van Zany maar heb me toch prima vermaakt. Af en toe gooide hij er wel echt een onverwachte plaat tussendoor waardoor het leuk bleef.

Noisecontrollers was drama.

Donkey Rollers was weer maximaal knallen, B-front top en ook echt genoten van Vince (L)

Genietmomentjes waren toch wel;

- 4 Strings - Into the Night
- Art Of Trance - Madagascar
- Cosmic Gate - Exploration Of Space
- Yoda - Definitely (Scot Project Mix)
- Walt & Feliz - Expansion
- Mario Lopez - Into My Brain (Plug 'n PLay Remix)
- Dark-E - Cold Fever
- Jowan - Faceplant
- Zany - House Musik
- Southstylers - Trippp
- Isaac - Backstage (Showtek Remix)
- Mental Shock - Experience Vol.2 (Isaac Remix)
- Zany -Rock The Beatz (origineel!)
- Hardstyle Masterz - Be Cool
- Dark Oscillators - Nero & Trapped
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten