Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2014 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Na het overweldigende succes van Members of Hardstyle op Dream Village 2014 presenteert EYE4Dance je met gepaste trots de eerste namen van Members of Hardstyle Outdoor op 11 oktober 2014.

Het laatste echte festival van dit seizoen, zet Members of Hardstyle in je agenda en laat je meenemen in deze dag vol rauwe, harde en vooral knallende beats!

Members of Hardstyle, 11 oktober 2014, ben jij er klaar voor? Koop je members ticket snel in de online winkel op de site van EYE4Dance!

MEMBERS OF HARDSTYLE PENDELDIENST

Voor mensen die met het openbaar vervoer reizen heeft EYE4Dance speciaal een pendeldienst opgezet. Deze pendeldienst rijdt op gezette tijden van NS station Breda naar de Asterd. In de avond rijdt deze pendeldienst je uiteraard ook weer terug. Tickets voor de pendeldienst kun je in combinatie met je toegangsbewijs in de online winkel kopen. Ook zijn er op de deze dag tickets te verkrijgen in de pendelbus.

De pendeldienst voor de heenreis start om 10.30uur en stopt om 18.00 uur, de pendeldienst voor de terugreis start om 20.00uur tot 00.00uur.

Line-up:

Alpha²
Atmozfears
Audiotricz
Deepack
Digital Punk
Dr. Rude
E-Force
Hard Driver
Luna
Noisecult
Pavo
Phuture Noize
The Resistance
Zany
Live: Mashup Jack
Live: Radical Redemption
MC: Nolz

Tickets:
Voorverkoop: € 24
Ticket + vervoer: € 31,50

Leeftijd: 18+

Tijd: 11:00 - 23:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timetable:

11:00 12:00 - Noisecult
12:00 13:00 - Dr. Rude & Pavo
13:00 14:00 - Zany & Luna
14:00 15:00 - Atmosfearz
15:00 16:00 - Hard Driver
16:00 17:00 - Audiotricz
17:00 18:00 - Phuture Noize
18:00 19:00 - Deepack
19:00 19:30 - Mashup Jack LIVE
19:30 20:30 - Alpha2
20:30 21:30 - Digital Punk
21:30 22:30 - E-Force & The Resistance
22:30 23:00 - Radical Redemption LIVE
Mc Nolz
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 00:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een saaie lineup :yawn:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten