Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 16:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Megabase Outdoor

Afbeelding

• Datum: 24 Mei 2014
• Locatie: Park Wezenlanden Zwolle
• Tijd: 12.00 - 0.00u
• Prijzen: Early Bird €20,-
• Minimumleeftijd: 18
• Website: www.megabase.nl | www.scantraxx.com | www.highenergyevents.nl
• Organisatie: High Energy Events, Megabase
• Muziekstijlen: Hardstyle, Raw Hardstyle

Line-up

Digital Punk
Dj Adaro
B-Front
Crypsis
Frequencerz
TNT aka Technoboy 'N' Tuneboy
The Prophet
Radical Redemption
Alpha²
E-Force
Hard Driver
Waverider
Outbreak LIVE
Audiotricz
Phuture Noize LIVE
MC Da Syndrome

https://partyflock.nl/party/262256:Megabase-Outdoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up ziet er niet verkeerd uit. Hou hem even als optie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 15:28 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Manman, wat een fijne line-up! Ze pakken wel gelijk goed uit, aanwezig! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 15:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb meer vertrouwen in deze LU als in die van Wildness.. ook aanwezig dus :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 01:37 
 

Sowieso aanwezig als je dit krijgt voor 20 euro, en eindelijk weer eens B-Front! Wordt veels te weinig geboekt naar mijn mening..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 13:54 
 
Hardtraxx Veteran

12.00 – 13.30 Waverider vs. Audiotricz
13.30 – 14.45 The Prophet
14.45 – 16.00 Hard Driver
16.00 – 17.00 TNT (Tuneboy & Technoboy)
17.00 – 17.30 Phuture Noize LIVE
17.30 – 18.30 Adaro (will be replaced!)
18.30 – 19.00 Outbreak LIVE
19.00 – 19.30 Digital Punk
19.30 – 21.00 Digital Punk vs. E-Force & Alpha²
21.00 – 22.30 Digital Punk vs. B-Front & Frequencerz
22.30 – 00.00 Digital Punk vs. Crypsis & Radical Redemption
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2014 12:03 
 
Hardtraxx Addict

Zeker weten aanwezig! Zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2014 13:31 
 
Donateur

Aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2014 14:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook aanwezig! Gaat weer een mooie dag worden! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2014 16:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaartje moeten verkopen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2014 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vaassenaar schreef:
Kaartje moeten verkopen :cry:

Ik ook maar heb er geen spijt van xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2014 17:59 
 
Hardtraxx Veteran

Teddy Knalkaak schreef:
eindelijk weer eens B-Front! Wordt veels te weinig geboekt naar mijn mening..


Hij staat geboekt op 24 festivals, dan zijn de discotheek avondjes nog niet eens meegerekend op Partyflock. B-Front wordt volgens mij juist vaker geboekt dan de gemiddelde artiest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 11:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was te verwachten, Ran-D vervangt Adaro.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 16:21 
 
Hardtraxx Newbie

2 kaartjes gewonnen, dus sowieso aanwezig in de hometown! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 13:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hopen op goed weer morgen. zin in
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 13:39 
 
Hardtraxx Veteran

http://www.buienradar.nl/weer/zwolle/nl/2743477#5daagse

Niet echt warm helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2014 18:25 
 
Hardtraxx Addict

Was een lekker feestje gisteren!

Vanaf uurtje of 5 waren mmkoens en ik aanwezig. Gelijk lekker beginnen bij Phuture Noize live. Draaiden een lekkere set ondanks de vervelend lange breaks soms. Tijdens Ran-d eens ff rustig gegeten en een drankje gedaan. Outbreak vond ik niet zo heel speciaal. Vanaf half 8 ging het gas er non-stop op. Wát een topsets!!

pluspuntjes:

Super lekker weer
Sfeer met de snoeiploeg achterin :yay:
Top sets van e-force & A2 en frequencerz & B-front.

minpuntje:

dagjesmensen. VEEL dagjesmensen
irritante vdk lui

En wat waren er ongelooflijk veel buitenlanders. Echt bussen vol italianen voor mijn gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2014 19:03 
 
Hardtraxx Veteran

Echt een geweldig feestje gehad :D

Plus en minpunten:

+ geluid was heel goed. Ze hadden halverwege 2 rijen met boxen geplaatst, het leek achterin net of de stage recht voor mijn neus stond. Zouden meer organisaties zo moeten doen :thumbup:
+ de setjes tijdens de battles :D Vond het alleen jammer dat Digital Punk af en toe het tempo flink omlaag haalde met Gunz tracks
+ bijna geen dubbele tracks wat ik bij dit feest wel had verwacht
+ de 'dixies', gewoon normale wc's beter dan in zo'n vuil hol scheiten

Minpunten:

- die stink pisbakken, om 3 uur kwam er al een vuile chemische lucht vanaf. Volgens mij is dat altijd bij die gekleurde pisbakken, hadden ze op Dream Village vorig jaar ook volgens mij.
- geen platen op de vloer. Het was gewoon een groot stuif gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 20:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Vette aftermovie :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 21:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dikke after van een geniaal feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2014 02:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wow! Hele dikke after inderdaad! Kudo's!
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten