Echt een geweldig feestje gehad
Plus en minpunten:
+ geluid was heel goed. Ze hadden halverwege 2 rijen met boxen geplaatst, het leek achterin net of de stage recht voor mijn neus stond. Zouden meer organisaties zo moeten doen
+ de setjes tijdens de battles

Vond het alleen jammer dat Digital Punk af en toe het tempo flink omlaag haalde met Gunz tracks
+ bijna geen dubbele tracks wat ik bij dit feest wel had verwacht
+ de 'dixies', gewoon normale wc's beter dan in zo'n vuil hol scheiten
Minpunten:
- die stink pisbakken, om 3 uur kwam er al een vuile chemische lucht vanaf. Volgens mij is dat altijd bij die gekleurde pisbakken, hadden ze op Dream Village vorig jaar ook volgens mij.
- geen platen op de vloer. Het was gewoon een groot stuif gebeuren.