Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 12:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het is lang geleden dat er een meeting heeft plaats gevonden op een festival.
Leek mij leuk om er weer een te organiseren. Dus vandaar dit toppa!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 14:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zou wel op komen dagen als ik naar Decibel ging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is dan al een grote meeting in m'n hoofd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 22:33 
 

mij lukt het altijd iedereen mis te lopen op decibel
ben dr nu een weekend dus zal een meeting wel moeten lukken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2013 14:38 
 
Hardtraxx Veteran

Misschien aanwezig. Op decibel zit ik alleen vast aan een groep die op main wil staan. Even kijken of ik het goed kan timen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2013 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ligt aan de tijd/locatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2013 15:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kom denk ik wel even langs. Linksvoor bij Deetox of zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2013 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2013 23:50 
 
Hardtraxxer

waar en hoe laat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2013 23:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

18:00 bij de tijgers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2013 00:09 
 
Hardtraxxer

??
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2013 02:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Retse houdt van tijgers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2013 02:53 
 
Hardtraxxer

Oehlalalaaa
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2013 02:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

18:00
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 23:54 
 
Hardtraxxer

Om maar ff een knoop door te hakken:
Ik stel voor, 14.30 bij de Loudness, waar? --> Vooraan tegen t hek, ±5 meter links van het midden?

Who's in? (das dus tijdens B-Front..)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 12:25 
 
Hardtraxxer

Weinig animo volgensmij ofniet? haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet ik per se een entreeticket voor Decibel hebben om naar de meeting te komen? En neemt iedereen wat te eten en te drinken mee van thuis of koopt iemand alles en dat we dan het bedrag door het aantal personen delen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 17:28 
 
Hardtraxx Veteran

Niet aanwezig. Ga al genoeg moeite krijgen om m'n groep mee naar Main Concern te krijgen. :(
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten