Danny Phantom schreef:
Vorig jaar hier geweest en toen onder de indruk van de sterke line up voor een gratis feest. Erg gezellige dag gehad en er hing een prima sfeer voor een gratis feestje.
Dit jaar wat minder onder de indruk van de lineup maar het is aardig in de buurt en gratis dus wie weet.
Het geluid was vorig jaar kut vergeleken met 2015.
In 2015 was het echt een hele verbetering t.o.v. 2014 maar kwamen er een shitload aan klachten.
Geen idee hoe t dit jaar is maar als t net zoals vorig jaar is dan sla ik t lekker over