Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 23:13 
 
Hardtraxx Veteran

Net ticket cadeau gekregen, dus hier maar even een kijkje nemen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 23:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2018 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas toch niet aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2018 00:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Last minute een kaartje in de handen gedrukt gekregen, ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2018 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een hele gezellige nacht. Mooi om je collega's zo eens van een hele andere kant te leren kennen xd. Ben wel bang dat ik na vannacht al mijn geloofwaardigheid en status als leidinggevende kwijt ben maar ach :lol:. In mijn eentje nog even een uitstapje gemaakt naar Sefa en Death By Design, en man wat is die Sefa toch een baas :worship:. Die tracks van hem zijn zo heerlijk. Van de rest van de setjes niet alles optimaal meegekregen, want hele tijd een beetje ouwehoeren enzo. Van wat ik er toch van mee kreeg was het dikke prima. Aankleding en stage waren zoals je van MOH gewend bent, gewoon goed en mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2018 21:55 
 
Hardtraxxer

Zonder al te veel verwachtingen hier naartoe gegaan, maar heb een zeer goed feest gehad.
Erg vette locatie, voor mij was het de eerste keer in de Brabanthallen. Daarnaast ook nog eens mooie stages + goed geluid.

Qua muziek een beetje gependeld tussen mainstage en raw hardstyle, enkel begon de avond bij N-Vitral & Ditner, hele dikke set was dit!

Daarnaast met name genoten van de sets van Warface & Delete en Miss K8 & Destructive Tedencies

Angerfist en Gunz for Hire vielen voor mij erg tegen. Waar ik me ook aan kon ergeren was het snel uitmixen van verschillende tracks, soms al na een intro van een nummer. Dit had met name met de b2b setjes te maken en beide dj’s teveel nummers in een uur tijd wilden draaien.

Volgend jaar zeker weer in optie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 08:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Koever schreef:
Erg vette locatie, voor mij was het de eerste keer in de Brabanthallen. Daarnaast ook nog eens mooie stages + goed geluid.


Voor mij ook de eerste keer, en het viel mij erg mee. Je hoefde niet zo lang rond te lopen, zoals bij Thunderdome wel het geval was met dat doolhof.

Ik heb me in ieder geval erg vermaakt. Voornamelijk bij de main waarbij ik de beste sets van Miss K8 & DT en Partyraiser vs Dr. Peacock. Ik heb me ook wel erg vermaakt bij Angerfist maar was wel weer zo'n standaard set. Ook nog even een uitstap gemaakt naar Fear of Frazier voor het eerst Menace II Society vs Catscan, waar het niet heel druk was en lekker de ruimte kreeg, maar ook die waren gruwelijk, lekker die klassiekers.

Volgend jaar misschien wel weer, is een mooie manier om mijn verjaardag te vieren ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 09:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was een leuk feestje :D Vond geluid in de main erg tegenvallen pas vanaf D-Fence vs Deadly Guns stond het goed afgesteld na mijn idee. 3 kwartier naar onze bus gezocht met een groep dat bij ook bij de bus zat, stond de bus op een terrein achter de Brabant Hallen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 11:12 
 
Hardtraxxer

Prima feest gehad. Ten eerste pluspunten voor de nieuwe entreehal. Zowel geluid als de aankleding van de stages waren prima. Octopussy achter de uptempo/industrial zaal was wat minder. Begonnen in de Raw om wat vrienden te ontmoeten. Daarna setje van Nvitral en Dither wat gewoon heerlijk was. Verder vooral de main geweest met uitstapjes naar Scarphase live en nog even wezen kijken bij Catscan en Menace II Society. Duurde even voordat we die konden vinden(was al laat he :beer: ) Waar de zaal behoorlijk leeg was. Qua sfeer vond ik het overal wat matig waar wij stonden. Veel lopende mensen. Verder prima vermaakt en ben er volgend jaar zeker weer bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2018 23:17 
 
Hardtraxxer

Alle fb streams en zelfs de streams die door mensen op youtube zijn gezet zijn weggehaald. Nu zullen we waarschijnlijk moeten wachten tot AOD de opnames op youtube zet (wat enigzins ook wel chill is, de youtube player werkt wel beter dan de fb player). Hopen dan maar dat dit snel zal zijn. Wou wel graag de setjes die ik op MOH had gecheckt ff terug willen kijken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2018 10:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima avond gehad, aankleding was allemaal in orde. Maar vondt de sfeer wat tegenvallen en ook mainstage vrij leeg. Vraag me ook af waarom n-vitral niet op main stond was geen doorkomen aan bij zijn set. :x

Voor mij persoonlijk stak de set van d-fence en deadly guns er boven uit.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten