Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2024 00:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was zo ziek. Samen met Tharken de Extreme geopend en in no de area gevuld. Sfeer zat er ook gelijk goed in :D

Recapje voor de geïnteresseerden: https://www.instagram.com/p/C5OS6XTIDWB ... 5sc291Zg==
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2024 08:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Matig feestje gehad, met name door het percentage kutkicks. Hou dat lekker op 1 stage. Hoop dat die rage toch wel echt aan zijn eind is, anders was dit de laatste MOH voor ons. Ook namen als Angerfist hebben het helemaal niet nodig om daarin mee te gaan, maar zelfs bij die sets ben je niet meer veilig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2024 09:33 
 
Hardtraxx Newbie

Brainweavers schreef:
Matig feestje gehad, met name door het percentage kutkicks. Hou dat lekker op 1 stage. Hoop dat die rage toch wel echt aan zijn eind is, anders was dit de laatste MOH voor ons. Ook namen als Angerfist hebben het helemaal niet nodig om daarin mee te gaan, maar zelfs bij die sets ben je niet meer veilig.


Erg jammer inderdaad. Ik merkt het al vorig jaar en qua namen was het toen al minder erg dan nu. Af en toe een piek of zaag kick is oké, hoewel ik zelf geen fan ben.

Bij het zien van de line up en ook het anthem was het voor mij al duidelijk. Dit ga ik 100% skippen wegens de exact zelfde reden als jij aangeeft.

Ik hou ook mijn hart vast voor de afsluiter Angerfist op Defqon. Dont get me wrong; Angerfist was een van de eerste waar ik naar luisterde rond 2007 en tot 2016 echt een held voor mij. Hopelijk houdt hij een beetje rekening met het algemene publiek van Defqon, want wat ik hoorde op filmpjes van Masters was echt niet fijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2024 09:53 
 
Hardtraxx Veteran

Professor Oak schreef:
Ik hou ook mijn hart vast voor de afsluiter Angerfist op Defqon.


Denk dat je je nergens druk over hoeft te maken, ik verwacht een set als dit:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2024 10:51 
 
Hardtraxx Newbie

ErikZ schreef:
Professor Oak schreef:
Ik hou ook mijn hart vast voor de afsluiter Angerfist op Defqon.


Denk dat je je nergens druk over hoeft te maken, ik verwacht een set als dit:


Heb dit setje eens geluisterd. Is inderdaad de Angerfist wie we willen zien op een Defqon main,
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2024 11:24 
 
Hardtraxxer

Prima feestje gehad! Met name door setjes van Ophidian, Anime en de millennium stage (o.a. Tha Playah, Art Of Fighters en Endymion) heb ik me muzikaal gezien prima vermaakt. Sfeer was over het algemeen goed en qua organisatie zit het ook altijd wel snor.

Het werd me wel weer pijnlijk dat 90% van de hedendaagse hardcore me totaal niet meer kan bekoren. Eerder was Angerfist Live altijd genieten, al is het maar door het draaiwerk en de classics. Nu zat het weer vol met gare kick-edits zoals de afsluiter tijdens Decibel.

Laatste uur was wel vrij ruk. Nog een half uurtje rondgedwaald en toen maar richting de trein gelopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 09:45 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Professor Oak schreef:
Brainweavers schreef:
Matig feestje gehad, met name door het percentage kutkicks. Hou dat lekker op 1 stage. Hoop dat die rage toch wel echt aan zijn eind is, anders was dit de laatste MOH voor ons. Ook namen als Angerfist hebben het helemaal niet nodig om daarin mee te gaan, maar zelfs bij die sets ben je niet meer veilig.


Erg jammer inderdaad. Ik merkt het al vorig jaar en qua namen was het toen al minder erg dan nu. Af en toe een piek of zaag kick is oké, hoewel ik zelf geen fan ben.

Bij het zien van de line up en ook het anthem was het voor mij al duidelijk. Dit ga ik 100% skippen wegens de exact zelfde reden als jij aangeeft.

Ik hou ook mijn hart vast voor de afsluiter Angerfist op Defqon. Dont get me wrong; Angerfist was een van de eerste waar ik naar luisterde rond 2007 en tot 2016 echt een held voor mij. Hopelijk houdt hij een beetje rekening met het algemene publiek van Defqon, want wat ik hoorde op filmpjes van Masters was echt niet fijn.


Je weet dat het algemene publiek van defqon dagjes mensen zijn die de trends op tiktok volgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 09:55 
 
Hardtraxx Newbie

Slakkenhuisje schreef:
Professor Oak schreef:
Brainweavers schreef:
Matig feestje gehad, met name door het percentage kutkicks. Hou dat lekker op 1 stage. Hoop dat die rage toch wel echt aan zijn eind is, anders was dit de laatste MOH voor ons. Ook namen als Angerfist hebben het helemaal niet nodig om daarin mee te gaan, maar zelfs bij die sets ben je niet meer veilig.


Erg jammer inderdaad. Ik merkt het al vorig jaar en qua namen was het toen al minder erg dan nu. Af en toe een piek of zaag kick is oké, hoewel ik zelf geen fan ben.

Bij het zien van de line up en ook het anthem was het voor mij al duidelijk. Dit ga ik 100% skippen wegens de exact zelfde reden als jij aangeeft.

Ik hou ook mijn hart vast voor de afsluiter Angerfist op Defqon. Dont get me wrong; Angerfist was een van de eerste waar ik naar luisterde rond 2007 en tot 2016 echt een held voor mij. Hopelijk houdt hij een beetje rekening met het algemene publiek van Defqon, want wat ik hoorde op filmpjes van Masters was echt niet fijn.



Je weet dat het algemene publiek van defqon dagjes mensen zijn die de trends op tiktok volgen?



Ik weet dat Defqon een hardstyle festival is. Van mij mag Angerfist de boel afbreken, zolang het geen zaag en piepkick festijn wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 10:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik vrees er voor, als je Angerfist zijn laatste setjes bekijkt op grote feesten zijn het echt vies veel platen met zaagkick of piepkick edits.

Hij produceert nog er en der wel goede platen, live hoor je er bijna niks van terug. Je hoeft in ieder geval geen Angerfist op Qlimax 2016 te verwachten, verre van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 10:22 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Ik vrees er voor, als je Angerfist zijn laatste setjes bekijkt op grote feesten zijn het echt vies veel platen met zaagkick of piepkick edits.

Hij produceert nog er en der wel goede platen, live hoor je er bijna niks van terug. Je hoeft in ieder geval geen Angerfist op Qlimax 2016 te verwachten, verre van.


Zal in de lijn liggen met zijn Tomorrowland set van vorig jaar en afgelopen MOH set
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 13:53 
 
Hardtraxx Newbie

Broken Balance schreef:
Ik vrees er voor, als je Angerfist zijn laatste setjes bekijkt op grote feesten zijn het echt vies veel platen met zaagkick of piepkick edits.

Hij produceert nog er en der wel goede platen, live hoor je er bijna niks van terug. Je hoeft in ieder geval geen Angerfist op Qlimax 2016 te verwachten, verre van.


Ah man.. daar was ik bij. Die opening... een van de beste setjes die ik live gehoord heb.

Die van Tomorrowland 2023 kan mij overigens wel behoren, maar ik als ik dan de filmpjes bekijk van afgelopen Rebirth waarbij vele nummers een zaag edit hebben... spijtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 14:10 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Zal in de lijn liggen met zijn Tomorrowland set van vorig jaar en afgelopen MOH set


Daar zit helemaal geen lijn in, die twee zijn erg verschillend voor zover ik weet. De hoeveelheid piep en zaag edits zal ook hoger zijn wanneer het Angerfist LIVE is gok ik zo.

Btw, Angerfist gaat echt wel rekening houden met het publiek dat bij de Red staat. Volgensmij draaide die op zijn Decibel closing ook gewoon oude klappers, niet te veel edits enz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 14:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was wel fraai volk bij gpf ga niet voor je liegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 15:36 
 
Hardtraxx Veteran

rikraben schreef:
ErikZ schreef:
Zal in de lijn liggen met zijn Tomorrowland set van vorig jaar en afgelopen MOH set


Daar zit helemaal geen lijn in, die twee zijn erg verschillend voor zover ik weet.


De lijn is alle edits van zijn bestaande platen, sommige met Piep, sommige met Frenchcore kicks of Zaag. Hij heeft nu een toffe edit van Hoax bijvoorbeeld, dat is waar ik op doel

EDC Las Vegas is in mei waar hij weer draait, gok dat dat een nog betere leidraad is
(zijn 2014 set van daar is 1 van de beste HC set van de afgelopen 10 jaar die ik ken)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 15:52 
 
Hardtraxx Newbie

ErikZ schreef:
rikraben schreef:
ErikZ schreef:
Zal in de lijn liggen met zijn Tomorrowland set van vorig jaar en afgelopen MOH set


Daar zit helemaal geen lijn in, die twee zijn erg verschillend voor zover ik weet.


De lijn is alle edits van zijn bestaande platen, sommige met Piep, sommige met Frenchcore kicks of Zaag. Hij heeft nu een toffe edit van Hoax bijvoorbeeld, dat is waar ik op doel

EDC Las Vegas is in mei waar hij weer draait, gok dat dat een nog betere leidraad is
(zijn 2014 set van daar is 1 van de beste HC set van de afgelopen 10 jaar die ik ken)


Inderdaad een hele goede HC set van hem. Voor mij is deze is ook echt heel strak:
https://www.youtube.com/watch?v=HVIBcnLbFX4

Samen met de set tijdens thunderdome 22'ft. tha playah mijn favo's :innocent:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten