Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 14:07 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Dakpan schreef:
dawasiknie schreef:
'Gewoon hardcore' kan ik het echt niet meer noemen wat Unexist en Day-mar draaien. Wordt typisch zo'n set dat mensen op de main zich een uur lang afvragen wat de fak er aan de hand is...

Ligt meer aan het volk daar.

Ja en nee. Ligt er ook gewoon aan dat vooral de stijl van Day-mar heel weinig te maken heeft met mainstream hardcore. En mensen die daar niet van houden die kunnen er ook niks mee. 3 jaar geleden vond ik het ook maar bizarre teringherrie.

Ik deel je mening. De eerste keer dat ik Day-mar heb zien draaien was op Decibel 2008 bij de Darkness4life stage. Toen vond ik dat ook wel herrie, wss ook omdat ik vooral voor mainstream hardcore was.
Als ik naar de sets van Day-mar nu luister dan vind ik die gewoon zalig. Eentje zal me altijd bij blijven en dat is haar set op MOH - The Voice of Mayhem, man man, wat een set was me dat.
Imo is Day-mar eerder een mengelmoes van hardere hardcore, want echt industrial vind ik dat toch niet hoor. Haar hardtechno setjes kan ik trouwens ook wel smaken. Het is trouwens door Day-mar dat ik hardtechno en schranz ben beginnen waarderen. ;)
Voor Day-mar ga ik de industrial wel even opzoeken :woot: Lekker wijffie trouwens :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 16:49 

Hardtraxx Veteran

Core_freak schreef:
Voor Day-mar ga ik de industrial wel even opzoeken :woot:

Dan sta je toch verkeerd, ze staat namelijk op de main.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 19:02 

Core_freak schreef:
Lekker wijffie trouwens :love:

Afbeelding

Vind je? (let niet op mij, was fucking verbrand door festival opbouw...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 19:37 

niet echt nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 20:18 

Hardtraxx Veteran

Anthem vind ik maar saai. Gelukkig gaat dat weinig zeggen over mijn feestje. :D

Opeens gaan er meer vrienden mee, en hebben we misschien nog een bob ook, ideaal! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 21:50 

Qua melodie een zeer vet anthem, maar die kick had wel wat meer power mogen hebben.
maarja we zien het daar wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 21:52 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Qua melodie een zeer vet anthem, maar die kick had wel wat meer power mogen hebben.

Dan luister je de remix maar, wat een geweld zeg :worship: na een paar keer luisteren in HQ wordt hij nog fijner. Dit worden sloopwerkzaamheden live.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 21:58 

Steffnov schreef:
KSwoosh schreef:

Dan luister je de remix maar, wat een geweld zeg :worship: na een paar keer luisteren in HQ wordt hij nog fijner. Dit worden sloopwerkzaamheden live.

remix?!
waar?!

edit:
gevonden!

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
:bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
(L) (L) (L) (L) (L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 21:59 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
'Gewoon hardcore' kan ik het echt niet meer noemen wat Unexist en Day-mar draaien. Wordt typisch zo'n set dat mensen op de main zich een uur lang afvragen wat de fak er aan de hand is...

Ja das echt kut voor de sfeer niemand die weet wat hij moet doen en hoe hij moet reageren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 08:49 

Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Core_freak schreef:
Voor Day-mar ga ik de industrial wel even opzoeken :woot:

Dan sta je toch verkeerd, ze staat namelijk op de main.

Idd, my bad...
Des te beter, ik kijk wel uit naar Day-mar vs Unexist :)

Ik hoop dat de time table een beetje deftig is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 09:06 

Hardtraxx Veteran

Ik hoop dat Unexist en Day-Mar tegelijk staan met The DJ Producer, dan hoef ik geen extreme keuzes te maken.. Oh en als het kan Lady Kate of The Sickest Squad tegelijk met The Destroyer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 09:10 

Unexist vs Day-Mar en TSS als keuze?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 09:29 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Unexist vs Day-Mar en TSS als keuze?

Hij heeft liever The Destroyer dan TSS. Maar tijdens TSS heb ik iemand anders al beloofd daar te staan, dus ik hoop dat ik niets erdoor mis xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 11:03 

Hardtraxx Addict

STAN- schreef:
Ik hoop dat Unexist en Day-Mar tegelijk staan met The DJ Producer, dan hoef ik geen extreme keuzes te maken.. Oh en als het kan Lady Kate of The Sickest Squad tegelijk met The Destroyer :thumbsup:

Ga je liever naar Unexist en Day-Mar of naar The Dj Producer?

Denk dat Mad Dog & Noize Surpressor live ook wel knallen wordt op de main.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 13:39 

Hardtraxxer

MacMichael schreef:
STAN- schreef:

Noize Suppressor op zich is wel dik, maar een live set samen met Mad Dog is toch niet super. Zeker als ik vergelijk met hun liveset op Dominator... Ik had er toch meer van verwacht. Mad Dog is echt m'n ding niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 13:49 

Hardtraxx Addict

Core_freak schreef:
MacMichael schreef:
STAN- schreef:

Noize Suppressor op zich is wel dik, maar een live set samen met Mad Dog is toch niet super. Zeker als ik vergelijk met hun liveset op Dominator... Ik had er toch meer van verwacht. Mad Dog is echt m'n ding niet...

Ik heb Mad Dog eigenlijk pas een keer mogen aanschouwen en dat knalde er wel behoorlijk op (Q-Base 2011). Neigen toch beide de lompere kant op van de mainstream hardcore. Hoezo is 't niet jouw ding dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 13:56 

Hardtraxxer

MacMichael schreef:
Ik heb Mad Dog eigenlijk pas een keer mogen aanschouwen en dat knalde er wel behoorlijk op (Q-Base 2011). Neigen toch beide de lompere kant op van de mainstream hardcore. Hoezo is 't niet jouw ding dan?

Bwa ik weet niet... als ik naar zijn producties luister moet ik zeggen dat het me weinig doet... Noize Suppressor vind ik heel goed maar Mad Dog haalt voor mij hun set naar beneden... Tja, smaken verschillen hé :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 13:57 

Hardtraxx Veteran

Mad Dog is geweldig! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 14:02 

Donateur

Mad Dog is heel ver weggezakt sinds z'n album. Constant dezelfde set draaien gaat flink vervelen.
Vroeger draaide hij nog lekker gevarieerd en ruig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 14:07 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Mad Dog is heel ver weggezakt sinds z'n album. Constant dezelfde set draaien gaat flink vervelen.
Vroeger draaide hij nog lekker gevarieerd en ruig.

+1...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 18:30 

Hardtraxx Veteran

MacMichael schreef:
STAN- schreef:

Ga je liever naar Unexist en Day-Mar of naar The Dj Producer?

Unexist en Day-Mar :) Producer heb ik niet zo heel veel mee.. Hoop stiekem dat dat de 2 afsluiters worden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 21:35 

Hardtraxx Veteran

Noize Supressor ben ik sowieso aanwezig :thumbsup: , Mad Dog ook wel denk ik.. En ik denk dat ik eensch een x TSS mee ga maken, ben wel benieuwd naar die goddeloze takkeherrie.. Thuis kan ik er nog geen 10 minuten naar luisteren :P namelijk xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 21:40 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Noize Supressor ben ik sowieso aanwezig :thumbsup: , Mad Dog ook wel denk ik.. En ik denk dat ik eensch een x TSS mee ga maken, ben wel benieuwd naar die goddeloze takkeherrie.. Thuis kan ik er nog geen 10 minuten naar luisteren :P namelijk xd .

Frenchcore is toch heerlijk man ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 21:47 

Hardtraxx Veteran

We zullen zien. Ohh trouwens, ik heb het geregeld voor je! :D , Gaat mooi worden man! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 22:32 

Ruubiie schreef:
We zullen zien. Ohh trouwens, ik heb het geregeld voor je! :D , Gaat mooi worden man! :thumbup:

Nice :)
ik was nog vergeten er gister naar te vragen, maar tis dus goed gekomen :)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten