dawasiknie schreef:
Dakpan schreef:
dawasiknie schreef:
'Gewoon hardcore' kan ik het echt niet meer noemen wat Unexist en Day-mar draaien. Wordt typisch zo'n set dat mensen op de main zich een uur lang afvragen wat de fak er aan de hand is...
Ligt meer aan het volk daar.
Ja en nee. Ligt er ook gewoon aan dat vooral de stijl van Day-mar heel weinig te maken heeft met mainstream hardcore. En mensen die daar niet van houden die kunnen er ook niks mee. 3 jaar geleden vond ik het ook maar bizarre teringherrie.
Ik deel je mening. De eerste keer dat ik Day-mar heb zien draaien was op Decibel 2008 bij de Darkness4life stage. Toen vond ik dat ook wel herrie, wss ook omdat ik vooral voor mainstream hardcore was.
Als ik naar de sets van Day-mar nu luister dan vind ik die gewoon zalig. Eentje zal me altijd bij blijven en dat is haar set op MOH - The Voice of Mayhem, man man, wat een set was me dat.
Imo is Day-mar eerder een mengelmoes van hardere hardcore, want echt industrial vind ik dat toch niet hoor. Haar hardtechno setjes kan ik trouwens ook wel smaken. Het is trouwens door Day-mar dat ik hardtechno en schranz ben beginnen waarderen.

Voor Day-mar ga ik de industrial wel even opzoeken

Lekker wijffie trouwens