Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 15:53 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
GE-WEL-DIG!

Zie net dat mijn tentamenweek in de week na MoH valt. En natuurlijk zal het enige tentamen (of de enige twee) vast weer vallen op de maandag. Dat geluk heb ik altijd. >.<

gewoon meegaan ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 17:44 

KSwoosh schreef:
Chris Two schreef:
Draidy schreef:
Gaan er nog mensen vanuit eindhoven hiernaartoe?

:thumbup: en prokect volngsn mij

prokect? xd bedoel je project 141?

ja die bedoel ik...

Project 141 schreef:
STAN- schreef:
Hahaha lekker bezig rob :P

haha maar hij heeft wel gelijk, onder voorbehoud dat ik mss tentamens heb ;)

edit: zijn facebook: Rob Janssen
Heeft er iemand ook zo'n dorst?.... En koppijn? Aaaagh

Volgens mij was het gezellig xd

Als ik zat ben, spreek ik altijd de waarheid... en ja, het was weer ouderwets gezellig (zo'n avondje van: in 10 minuten al 4 bier weg en dan op dat tempo doortanken)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 19:05 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
en ja, het was weer ouderwets gezellig (zo'n avondje van: in 10 minuten al 4 bier weg en dan op dat tempo doortanken)

Nice, zo'n avondje wordt het voor mij waarschijnlijk ook ^^ Alleen ben ik dan veeeeeeeeeeeulste lam om nog maar te denken aan m'n computer als ik thuis ben >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 19:16 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Chukkels schreef:
GE-WEL-DIG!

Zie net dat mijn tentamenweek in de week na MoH valt. En natuurlijk zal het enige tentamen (of de enige twee) vast weer vallen op de maandag. Dat geluk heb ik altijd. >.<

gewoon meegaan ..

Hij gaat ook mee, oprotten!
Mijn held in actie moet ik zien en desnoods bevoorraden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 19:19 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Ruubiie schreef:
Chukkels schreef:
GE-WEL-DIG!

gewoon meegaan ..

Hij gaat ook mee, oprotten!
Mijn held in actie moet ik zien en desnoods bevoorraden :thumbsup:

zit maar niet over z'n voorraadje in hoor xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 19:25 

Hardtraxx Veteran

nee dat deed ik ook niet, daarom ook desnoods :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 19:30 

Donateur

Chukkels schreef:
GE-WEL-DIG!

Die van mij vallen op dinsdag. Best te doen dus. Met Thrillogy ook gewoon half hersendood en met een dip mn tentamen Strategie behaald :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 19:51 

Hardtraxx Veteran

dus gewoon weer hard van de kaart gaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111!!!!!!!!!!!!!!1111111111111!!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 20:00 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
dus gewoon weer hard van de kaart gaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111!!!!!!!!!!!!!!1111111111111!!!!!!!!!

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 00:42 

Hardtraxx Veteran

Ik ga maar eens op zoek naar neven of nichten ofso die meewillen. Als mijn ouders ze een beetje kennen vinden ze het meestal wel goed als ik ga, weten ze dat ik in goede handen ben :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 00:44 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
Ik ga maar eens op zoek naar neven of nichten ofso die meewillen. Als mijn ouders ze een beetje kennen vinden ze het meestal wel goed als ik ga, weten ze dat ik in goede handen ben :D

Je kan ook met mij gaan weten ze al helemaal zeker dat je in goede handen bent. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 00:51 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Draidy schreef:

Je kan ook met mij gaan weten ze al helemaal zeker dat je in goede handen bent. :)

Ik zou mijn goudvis niet eens aan jou vertrouwen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 00:52 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Draidy schreef:

Ik vind het allemaal prima hoor :P
Maar mijn ouders niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 00:53 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
mrazura schreef:
Draidy schreef:

Ik zou mijn goudvis niet eens aan jou vertrouwen xd

Hoezo dat nou weer xd Ik nam ook altijd me kleine neefie mee xd geniaal die jongen lekker hakken en ik genieten van hem zien genieten :loving:

En mijn goudvis is facking 7 jaar geworden weet je oud dat is voor zon beest :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 00:57 

Hardtraxx Veteran

Weet ik 't :P heb je nooit ontmoet, dus zou het ook niet weten xd zie het vanzelf wel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 01:00 

Hardtraxx Veteran

Hier ook ticket van binnen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 01:00 

Hardtraxx Veteran

Gaat hem trouwens niet worden mrazura. Jij woont aan de andere kant van den bosch
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 01:24 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Draidy schreef:
Gaat hem trouwens niet worden mrazura. Jij woont aan de andere kant van den bosch

Als mijn tentamens vroeg vallen en ik dus kan gaan, kan je sowieso met mij mee ;) Woon ook in Eindhoven, en blijf nuchter, wil desnoods je ouders nog wel meeten om ze te overtuigen ;)

Dat zou vet zijn zeg. Hopen dat je tentamens vroeg vallen dan maar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 17:20 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:

Ik woon aan de andere kant van Nederland haha. Maar dat weekend ben ik waarschijnlijk in Schijndel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 17:23 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Draidy schreef:

Ik woon aan de andere kant van Nederland haha. Maar dat weekend ben ik waarschijnlijk in Schijndel :P

Ik in Maaskantje! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 23:41 

mrazura schreef:
Draidy schreef:

Ooh echt? Bij wie ben je dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 00:01 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:
mrazura schreef:
Draidy schreef:

Ooh echt? Bij wie ben je dan?

We hadden toch wat afgesproken met luuk kerel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 00:17 

Ik lig je ook maar te kutten maat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 12:47 

SCHIJNDEL!!!!!!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 13:53 

Hardtraxxer

mrazura schreef:

Dan gaat het nog druk worden in schijndel :D
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten