Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 18:13 

Hardtraxx Veteran

Wat boeit dat nou weer?
Dat is juist geweldig, boeit me echt niet wat voor soort mensen er rond lopen, als het maar niet allemaal gucci dragende allochtonen of extreem dik volk is vind ik alles best!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 19:49 

Donateur

Dakpan schreef:
dawasiknie schreef:
Dakpan schreef:
MoH, 16 jarige kaalkoppies met kisten en bombers. Nee bedankt.

Jij weet dus overduidelijk niet waar je over lult ;)

Een blik werpen in de album foto's van PF zegt al genoeg hoor. Alleen hebben de bombers plaatsgemaakt voor aussies, nounou wat een verschil. :aww:

Dat kan, ik was er 2 jaar geleden en het publiek was over het algemeen heel volwassen en normaal. Wel een shitload aan buitenlanders... Ben ik dan waarschijnlijk alleen maar de juiste mensen tegen gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 21:52 

Project 141 schreef:
Ja weet niet wat je probleem is, lopen idd mss wat meer aussies rond als bij je typical hardstyle feest, maar who cares? Sfeer is altijd top, zat 'normale' mensen ook ;)

En de sfeer op hardcore feesten is zo veel beter dan op hardstyle feestjes altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 21:58 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:
Project 141 schreef:
Ja weet niet wat je probleem is, lopen idd mss wat meer aussies rond als bij je typical hardstyle feest, maar who cares? Sfeer is altijd top, zat 'normale' mensen ook ;)

En de sfeer op hardcore feesten is zo veel beter dan op hardstyle feestjes altijd.

+100
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 22:36 

Hardtraxx Veteran

Ik hoooou van Hardcore feesten! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 22:36 

Donateur

Mwah altijd wil ik niet zeggen, maar dominator was het echt super.. Ook enigste hardcore feest waar ik ben geweest xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 22:41 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Mwah altijd wil ik niet zeggen, maar dominator was het echt super.. Ook enigste hardcore feest waar ik ben geweest xd

Dun u worrie. Er komen nog meer ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 22:59 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
roberttt schreef:

Dun u worrie. Er komen nog meer ^^

Veeeel meer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 23:00 

Donateur

mwah thunderdome en dat is het xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 07:54 

Hardtraxxer

hardcoresjors schreef:
Ik hoooou van Hardcore feesten! :$

+100 :thumbsup:
Hardcore4life!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 09:00 

Hardtraxx Elite

Optie wil al tijden keertje heen moet nu even kijken of het gaat lukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 19:19 

Donateur

Sowieso aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 19:35 

Hardtraxxer

Jaa, uiteraard ben ik erbij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 19:35 

Hardtraxx Elite

Heerlijk daar, door die gangen dwalen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 19:39 

Hardtraxx Newbie

ik wil ook echt graag naar moh !
maar dit gaat stom klinken,
ik ben een meisje van 17 jaar en ik ben buitenlands (dominicaans) en ik ben dus bang dat er op me neer word gekeken door racisten.
want dit weerhoud mij er wel van om naar MOH te gaan

Vind het ook jammer dat ik buitenlands ben en ook raar word aangekeken als ik zeg dat ik van hardcore en darkcore hou
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 19:50 

Hardtraxx Elite

irrational369 schreef:
ik ben een meisje van 17 jaar en ik ben buitenlands (dominicaans) en ik ben dus bang dat er op me neer word gekeken door racisten.

Vind het ook jammer dat ik buitenlands ben en ook raar word aangekeken als ik zeg dat ik van hardcore en darkcore hou

Haha, nee dat is echt niet zo! Vriend van mij is Mexicaans maar wordt gezien als Marrokaan maar helemaal geen last van gehad, bij Masters niet, en bij Nightmare niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 20:08 

Hardtraxx Veteran

irrational369 schreef:

Maat van mij is Surinaams, gaat ook wel is mee naar feestjes! :D
Was naar Free Festival, Masters of Hardcore, en naar The Viper meegeweest!
En er loopt daar echt wel meer gekleurt volk!
En de sfeer op zo'n feest is nooit echt vijandig, iedereen geniet van het feest, en van die echte skinhead racisten enz. zijn er bijna nooit, zijn alleen kale gabbers in trainingspakken, en voornamelijk normale mensen!
Geweld is meestal ver te zoeken op zo'n feestje! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 22:50 

hardcoresjors schreef:
irrational369 schreef:

Maat van mij is Surinaams, gaat ook wel is mee naar feestjes! :D
Was naar Free Festival, Masters of Hardcore, en naar The Viper meegeweest!
En er loopt daar echt wel meer gekleurt volk!
En de sfeer op zo'n feest is nooit echt vijandig, iedereen geniet van het feest, en van die echte skinhead racisten enz. zijn er bijna nooit, zijn alleen kale gabbers in trainingspakken, en voornamelijk normale mensen!
Geweld is meestal ver te zoeken op zo'n feestje! :D

Precies! De sfeer tegenover kleurlingen is naar mijn ervaring juist super :P
En de sfeer is sowieso altijd erg goed op hardcore feesten :)
Bij MOH iig wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 23:25 

Hardtraxxer

irrational369 schreef:

Er zijn nou eenmaal veel mensen die graag in hokjes denken. Niet iedereen is verlicht...
Gelukkig is de sfeer op feesten eigenlijk altijd super chill.
Ik ben niet van buitenlandse komaf, maar word op feesten wel vaak door nederlanders in het engels aangesproken omdat ik er niet typisch nederlandse gabber uit zie met mn piercings in mn neus en lip...
Die mensen die mij in het engels aanspreken zijn juist bijzonder vereerd dat mensen uit het buitenland helemaal naar Nederland komen om los te gaan.

En: dat waar je bang voor bent gebeurt ook meestal...
Dus beter niet bang zijn voor dingen. Gewoon open door het leven gaan en genieten en los gaan zo veel je kan. Als jij steeds heel bewust bezig bent met racisme en dat je ergens anders geboren bent, dan zullen sommige mensen die vibes van je op pikken (onbewust) en er naar over gaan doen.
Dus, relax, en ga plezier beleven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 12:06 

Hardtraxxer

ILoveMDMA schreef:
irrational369 schreef:

Er zijn nou eenmaal veel mensen die graag in hokjes denken. Niet iedereen is verlicht...
Gelukkig is de sfeer op feesten eigenlijk altijd super chill.
Ik ben niet van buitenlandse komaf, maar word op feesten wel vaak door nederlanders in het engels aangesproken omdat ik er niet typisch nederlandse gabber uit zie met mn piercings in mn neus en lip...
Die mensen die mij in het engels aanspreken zijn juist bijzonder vereerd dat mensen uit het buitenland helemaal naar Nederland komen om los te gaan.

En: dat waar je bang voor bent gebeurt ook meestal...
Dus beter niet bang zijn voor dingen. Gewoon open door het leven gaan en genieten en los gaan zo veel je kan. Als jij steeds heel bewust bezig bent met racisme en dat je ergens anders geboren bent, dan zullen sommige mensen die vibes van je op pikken (onbewust) en er naar over gaan doen.
Dus, relax, en ga plezier beleven!

Dat is nou eens gesproken sé.
Dit noemen ze mindfulness... Je moet bewust door het leven gaan. Als je negatief denkt trek je negativiteit aan. En andersom ook natuurlijk. Dus ga het leven met een lach tegemoet en je zult zien dat elke dag een feest is, zelfs een ware openbaring. Embrace life and enjoy it to the fullest, because you only have 1 life...

En wat de sfeer op hardcore feesten betreft, die is 1000x beter als op hardstyle feesten.
Op een paar lokale vechtbuien na (vooral door té zatte mensen) zijn er op MOH geen problemen en ook geen geweld. Dus kom gewoon af en ga gewoon totaal los :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 12:52 

Hij staat nu ook op partyflock
https://partyflock.nl/party/211209:Mast ... dcore.html
Iemand trouwens al gemerkt dat deze een uur korter is als normaal :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 13:18 

Hardtraxxer

wesskeej schreef:

Deze is toch niet korter als normaal... MOH in de Brabanthallen begint steeds om 22u en stopt om 7u. Dus perfect normaal hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 13:20 

Core_freak schreef:
wesskeej schreef:

Deze is toch niet korter als normaal... MOH in de Brabanthallen begint steeds om 22u en stopt om 7u. Dus perfect normaal hoor ;)

Zomertijd begint dan ;) dus als het 2 uur is is het ineens 3 uur ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 16:42 

Hardtraxx Veteran

Ow yeah dit gaat knallen worden! :D
10 minuutjes fietsen en beuken maar :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 23:05 

Hardtraxxer

wesskeej schreef:
Core_freak schreef:
wesskeej schreef:

Zomertijd begint dan ;) dus als het 2 uur is is het ineens 3 uur ;)

Ah dat bedoel je... Idd dan zal het een uurtje minder zijn. Maar dat zal de pret niet bederven hoor ;)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten