ILoveMDMA schreef:
irrational369 schreef:
ik wil ook echt graag naar moh !
maar dit gaat stom klinken,
ik ben een meisje van 17 jaar en ik ben buitenlands (dominicaans) en ik ben dus bang dat er op me neer word gekeken door racisten.
want dit weerhoud mij er wel van om naar MOH te gaan
Vind het ook jammer dat ik buitenlands ben en ook raar word aangekeken als ik zeg dat ik van hardcore en darkcore hou
Er zijn nou eenmaal veel mensen die graag in hokjes denken. Niet iedereen is verlicht...
Gelukkig is de sfeer op feesten eigenlijk altijd super chill.
Ik ben niet van buitenlandse komaf, maar word op feesten wel vaak door nederlanders in het engels aangesproken omdat ik er niet typisch nederlandse gabber uit zie met mn piercings in mn neus en lip...
Die mensen die mij in het engels aanspreken zijn juist bijzonder vereerd dat mensen uit het buitenland helemaal naar Nederland komen om los te gaan.
En: dat waar je bang voor bent gebeurt ook meestal...
Dus beter niet bang zijn voor dingen. Gewoon open door het leven gaan en genieten en los gaan zo veel je kan. Als jij steeds heel bewust bezig bent met racisme en dat je ergens anders geboren bent, dan zullen sommige mensen die vibes van je op pikken (onbewust) en er naar over gaan doen.
Dus, relax, en ga plezier beleven!
Dat is nou eens gesproken sé.
Dit noemen ze mindfulness... Je moet bewust door het leven gaan. Als je negatief denkt trek je negativiteit aan. En andersom ook natuurlijk. Dus ga het leven met een lach tegemoet en je zult zien dat elke dag een feest is, zelfs een ware openbaring. Embrace life and enjoy it to the fullest, because you only have 1 life...
En wat de sfeer op hardcore feesten betreft, die is 1000x beter als op hardstyle feesten.
Op een paar lokale vechtbuien na (vooral door té zatte mensen) zijn er op MOH geen problemen en ook geen geweld. Dus kom gewoon af en ga gewoon totaal los