Past

Masters of Hardcore 2017 l The Skull Dynasty

Time
– (Sun)
Price
59,50
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
gartainc wrote: Het is om de hoek dus misschien toch maar kijkje nemen, iemand vorig jaar geweest hoe is de raw stage beetje sfeer?
Sfeer zoals op alle andere feesten denk ik. Geluid was iedergeval wel prima in orde vorig jaar!

Mijn lijstje voor masters: Dyprax, B-Front, Minus Militia (even kijken of het echt zo kut is), I:Gor, angerfist & miss k8, DT, Fant4stik, peacock en maar afsluiten met partyraiser. Baal ervan dat delete en Regain alweeer b2b staan. Ze draaien apart van elkaar lekkerdere setjes. Nu wordt het weer zo voorspelbaar als wat
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 28 days ago
Dana weer uit de running?

Masters of Hardcore 2017 l The Skull Dynasty (25-03-2017, Brabanthallen, Den Bosch)
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Ze kondigde een tijdje geleden ook al aan dat ze even een stap terug nam?
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 26 days ago
Zamble wrote:Ze kondigde een tijdje geleden ook al aan dat ze even een stap terug nam?
Dit bericht is ook van januari xd

Lekker bezig Tom :thumbup: Zie je zaterdag!
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Wat heeft dit uberhout ( :whistle: ) te maken met Masters of Hardcore?
P
Hardtraxxer
121 posts member since 2017
last seen Mar 2017
MeneerEend wrote:Wat heeft dit uberhout ( :whistle: ) te maken met Masters of Hardcore?
Dat ze daar dus ook de booking geannuleerd heeft
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Darkraver draait nu 2 uur, als vervanging van dana
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 17 days ago
MeneerEend wrote:Wat heeft dit uberhout ( :whistle: ) te maken met Masters of Hardcore?
Om het 3e gebod van de 10 geboden maar te citeren:
Gij zult den naam des HEEREN uws Gods niet ijdellijk gebruiken; want de HEERE zal niet onschuldig houden, die Zijn naam ijdellijk gebruikt :list:
Hardtraxx Veteran
last seen 26 days ago
Norther66 wrote:Darkraver draait nu 2 uur, als vervanging van dana
:lol: nee man dat is de zomertijd, Pavo draait 2 uur
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 11 hours ago
Het is dus niet alleen SVB die niet begreep dat om 2 uur de zomertijd ingaat. :whistle:
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Ik had het alleen ff snel gelezen op partyflock (hier) niet aan fact check gedaan :$
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Masters of Hardcore 2017 l The Skull Dynasty (25-03-2017, Brabanthallen, Den Bosch)
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Hehe. Eindelijk een organisator die er gebruik van maakt. Bij Awakenings maken ze er al veel langer gebruik van, ideaal in mijn ogen.
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 2 days ago
Ontzettend veel zin in :thumbsup: Vanaf het begin aanwezig (Omdat ik de reistijd tussen Groesbeek en Den Bosch verkeerd inschatte >.< >.< )
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Lennard95 wrote:Groesbeek
Wa motte gej in mien terp?
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 2 days ago
yannickvk wrote:
De Treffers - VV Katwijk
R
9 posts member since 2017
last seen Mar 2017
Patjee410 wrote:Hehe. Eindelijk een organisator die er gebruik van maakt. Bij Awakenings maken ze er al veel langer gebruik van, ideaal in mijn ogen.
Op zich wel leuk, maar zie liever dat ze geld steken in het feest zelf. De bezoeker betalen immers
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Patjee410 wrote:Hehe. Eindelijk een organisator die er gebruik van maakt. Bij Awakenings maken ze er al veel langer gebruik van, ideaal in mijn ogen.
Eens.

Hopelijk is dit wel uit een sterk marketing oogpunt gekozen en niet een slappe stream zoals Reverze of Syndicate. Uiteraard zullen die ook wel voor marketing zijn, maar je bereikt er veel minder mee dan een registratie zoals Hard Bass 2014.

Als je er dan ook nog eens wat diepgang in brengt d.m.v interviews met bezoekers/dj's, backstage beelden, etc dan krijg je echt een inhoudelijke registratie die meerwaarde bied.
Hardtraxx Veteran
last seen 26 days ago
Railion wrote:
Patjee410 wrote:Als je er dan ook nog eens wat diepgang in brengt d.m.v interviews met bezoekers/dj's, backstage beelden, etc dan krijg je echt een inhoudelijke registratie die meerwaarde bied.
:lol: Je bent zeker nog nooit op Masters geweest, met de bezoekers wil je geen interview hoor xd
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
ErikZ wrote:
Railion wrote:
Patjee410 wrote:Als je er dan ook nog eens wat diepgang in brengt d.m.v interviews met bezoekers/dj's, backstage beelden, etc dan krijg je echt een inhoudelijke registratie die meerwaarde bied.
:lol: Je bent zeker nog nooit op Masters geweest, met de bezoekers wil je geen interview hoor xd
Jawel joh, leuk voor de internetgekkies catalogus :lol: :lol:

OT: Krijg hier behoorlijk veel zin in :thumbsup:
Hardtraxxer
755 posts member since 2015
last seen Jan 2020
MeneerEend wrote:
ErikZ wrote:
Railion wrote:Als je er dan ook nog eens wat diepgang in brengt d.m.v interviews met bezoekers/dj's, backstage beelden, etc dan krijg je echt een inhoudelijke registratie die meerwaarde bied.
Jawel joh, leuk voor de internetgekkies catalogus :lol: :lol:

OT: Krijg hier behoorlijk veel zin in :thumbsup:[/quote]

Zal je vast zo iets krijgen :lol:

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 17 hours ago
View on YouTube

Genieten!
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Lennard95 wrote:
yannickvk wrote:
De Treffers - VV Katwijk
Als je moeten poepen ofzo in de rust kun je hier terecht. Ben je waarschijnlijk nog optijd terug ook.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
5:40 'op Defqon ben ik liever werkloos dan dat ik helemaal geen werk heb weet je' :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 26 days ago
Moet meteen denken aan aftermovie 2009:
Hebben jullie drugs gebruikt? Nee mag niet van mijn moeder (terwijl die een joint staat te draaien) :lol:

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators