Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 14:32 
 
Hardtraxx Veteran

Schijnt dat Day-Mar en Drokz afsloten met B-Front & Frontliner - Magic :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 14:53 
 

PierrePruuk schreef:
Schijnt dat Day-Mar en Drokz afsloten met B-Front & Frontliner - Magic :P

hmmm, dat kan ik me niet herinneren, maar ik heb wel CTRL ALT DEL gehoord, en dan een versnelde HS versie :P

maar die set van hun was echt mega goddelijk :D

het feestje was egt zwaar bruut, zeker een success!
bij binnenkomst vond ik de layout een beetje vreemd, rot dat ze best ver uit elkaar lagen de zalen, maar heb toch eigenlijk maar in 2 zalen gestaan: main en de "industrial" zaal (Psych Ward) [wat helemaal geen industrial was]

in het begin vonden we de main maar traag met veel te veel pauzes, dat we door waren gegaan naar de Psych Ward, waar het tempo er wel lekker in zat :D
daar zeer lang gestaan, en toen later weer naar de main, was erg nice

en wat een teleurstelling was NS met Sonar weer zeg, niet normaal... -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 16:09 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
PierrePruuk schreef:
Schijnt dat Day-Mar en Drokz afsloten met B-Front & Frontliner - Magic :P

hmmm, dat kan ik me niet herinneren, maar ik heb wel CTRL ALT DEL gehoord, en dan een versnelde HS versie :P

maar die set van hun was echt mega goddelijk :D

het feestje was egt zwaar bruut, zeker een success!
bij binnenkomst vond ik de layout een beetje vreemd, rot dat ze best ver uit elkaar lagen de zalen, maar heb toch eigenlijk maar in 2 zalen gestaan: main en de "industrial" zaal (Psych Ward) [wat helemaal geen industrial was]

in het begin vonden we de main maar traag met veel te veel pauzes, dat we door waren gegaan naar de Psych Ward, waar het tempo er wel lekker in zat :D
daar zeer lang gestaan, en toen later weer naar de main, was erg nice

en wat een teleurstelling was NS met Sonar weer zeg, niet normaal... -.-


Is die sonar echt zo'n flop ?? Wil hem nog een keer zien maar is het dus niet waard?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 16:52 
 

Hoofdcoach schreef:
Is die sonar echt zo'n flop ?? Wil hem nog een keer zien maar is het dus niet waard?

Ja..
ik hoorde em voor et eerst op Qlimax 2009, en toen dacht ik, oh het zal wel kut zijn omdat het op qlimax is.
maar toenhoorde ik em gister weer, en tja... het tempo ligt gewoon veel te laag, en het is niet echt raggen :(
hij kan er wel vette dingen mee [zoals lompe bass golven eruit knallen] maar daar blijft het dan ook wel zon beetje bij
leuk als je moe bent, maar anders niet echt
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 18:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik dacht ook: Die sonar moet ik mee gemaakt hebben!
Maar het was inderdaad gewoon té langzaam en niet speciaal.
Af en toe ff lekkere klappen uit dat ding gooien is wel leuk, maar verder...

Ik heb verder van 22:30 tot 0:15 in de rij gestaan :P Om 22:30 kwamen we aan en om 0:15 was ik aan de beurt bij de wc, in die tijd dus nog NIKS van heel het feest gezien (op de kluisjes en tokenstent na), behalve dan een rij van bijna 2 uur.
Daarna kon het feest beginnen, en kan denk ik wel zeggen dat dit het vetste feest voor mij tot nu toe is geweest.
Heb heerlijke setjes gehoord, met TSS als toppunt :love:
Alleen die hitte overal, nog nooit zoveel gezweet op 1 avond, niet normaal!
In de Early hadden ze zo'n grote stalen bal waar 3 motors in rond reden over de kop enzo, ik zag daar het nut niet van in :')
Geluid was redelijk goed, op de main zaten ze soms wel te kloten met het volume. Show was ook zeer goed!
Verder kon ik maar 1 ijsjeskraam vinden? Die was in de Deathrow, dus elke keer van de main 20 minuten lopen voor een ijsje :mad:
Had ook nog 2 keer een bloedneus, 5 beveiligers gevraagd waar de EHBO was, geen fatsoenlijk antwoord gekregen, aan de bar hadden ze ook geen zakdoekjes, en de EHBO heb ik tot de dag van vandaag nog steeds niet gevonden terwijl ik gewoon de borden volgde? :thumbdown:

Korsakoff en Tha Playah begonnen ook zeer kut vond ik, rond dat tijdstip moet je gewoon knallen, niet zo langzaam beginnen :mad:

Tot zover, als ik nog iets bedenk dat ik kwijt wil post ik dat nog wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 18:47 
 

Daar ben ik het echt helemaal mee eens! Korsakoff was echt dramatisch trAag...
En. Er wwas idd helaas maar 1 ijskraam idd. Erg jammer :P
Ik had gelukkig niet zo lang in de rij gestaan :P
Kwaet voor 11 stonden we bij de ingang, kwartier later binnen en gefouilleerd, en 5 min later op de wc geweest :D
Overigens vond ik mad dog ook niet zo heel geweldig. Hij draaide de beste tracks van zn album niet eens :( zoals hardcore machine...

Wat trouwens egt kut was, ze hadden andere flesjes als normale flesjes, met een grotere dop, waardoor de dop die we mee hadden niet op het flesje pastte. Toen vroeg ik later een flesje met dop, kreeg ik die gewoon xd
Die hitte was ook echt kut... Wij besloten een waaier te halen, maar hadden daarvoor echt minstens een half uur staan wwachten

Er waren btw wel echt verassend veel buitenlanders
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 18:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mad Dog vond ik wel goed, en wat je zegt klopt volgens mij sowieso niet want Hardcore Machine is zeker langs gekomen! Weet ook bijna zeker dat het tijdens zijn set moet zijn geweest :P
4, 3, 2, 1, Motherfocking Hardcore, RANG DANG DANG :woot:
Probleem met die dopjes had ik inderdaad ook, toen vroeg ik om een dopje kreeg ik hem niet, en een halfuur later had iedereen van de groep een dopje behalve ik, terwijl ik de enige was die er 1 meegenomen had (wel de verkeerde dus).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 19:47 
 
Hardtraxxer

DarkNoize schreef:
Mad Dog vond ik wel goed, en wat je zegt klopt volgens mij sowieso niet want Hardcore Machine is zeker langs gekomen! Weet ook bijna zeker dat het tijdens zijn set moet zijn geweest :P
4, 3, 2, 1, Motherfocking Hardcore, RANG DANG DANG :woot:
Probleem met die dopjes had ik inderdaad ook, toen vroeg ik om een dopje kreeg ik hem niet, en een halfuur later had iedereen van de groep een dopje behalve ik, terwijl ik de enige was die er 1 meegenomen had (wel de verkeerde dus).

Ik was even bij maddog maar het geluid leek wel onwijs zacht te staan in vergelijking met de andere zalen. (Behalve de early dan, dat was ook dramatisch.)
Toen ik weg liep bij maddog hoorde ik hardcore machine, dus die is wel gedraaid.
AniMe had hem ook gedraaid trouwens, en dat was in de kleinste zaal maar het stond daar wel het hardst :).

Ik kwam trouwens al aan om kwart voor 10, en er stond toch een rij dat is heel bizar.
Maar om een of andere reden konden we gewoon doorlopen en toen waren we gewoon binnen, ik denk een halfuurtje gewacht ofzo.

De grootste minpunt van de avond was toch wel: Nothing else matter van The stunned guys en maddog.
Eerste keer bij Alien T gehoord.
2de keer bij maddog en amnesys.
3de keer bij anime.
en de 4de keer weet ik het niet meer xd

Al en al ik heb wel een top feest gehad en ga zeker gewoon weer naar elke MOH.
En me helden van de avond: The Sickest Squad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 21:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Was blijkbaar weer geklooi met het geluid op de main. Vorig jaar was dat ook al, fucking irritant. T ging echt van keihard en zuiver naar bijna niet te verstaan zo zacht...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 22:15 
 
Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Was blijkbaar weer geklooi met het geluid op de main. Vorig jaar was dat ook al, fucking irritant. T ging echt van keihard en zuiver naar bijna niet te verstaan zo zacht...


uhu vorig jaar was dat idd ook zo! toen was de set van Predator geweest die ging facking hard en toen kwamen die DJ D en die andere gasten en stond het geluid weer poepzacht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 23:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha klopt idd, en zo ging dat heel de avond een beetje verder. Was echt vreemd, waarom kan dat geluid niet gewoon constant goed zijn :/ De geluidskwaliteit was namelijk subliem toen t goed stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 23:48 
 

dawasiknie schreef:
Haha klopt idd, en zo ging dat heel de avond een beetje verder. Was echt vreemd, waarom kan dat geluid niet gewoon constant goed zijn :/ De geluidskwaliteit was namelijk subliem toen t goed stond.

Was je er toch wel dan?
Het viel ons ook op dat het niet echt hard stond
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 00:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Had trouwens Mol nog wel gespot volgens mij, of was die niet aanwezig? :P
Iig iemand van Hardtraxx die ik op Fusion ook even 2 seconde heb gesproken.

EDIT: Ledentopic er even bij gepakt, het was Mol niet, maar rcm010 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 04:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkNoize schreef:
Had trouwens Mol nog wel gespot volgens mij, of was die niet aanwezig? :P
Iig iemand van Hardtraxx die ik op Fusion ook even 2 seconde heb gesproken.

EDIT: Ledentopic er even bij gepakt, het was Mol niet, maar rcm010 :P

Haha die ben ik dus ook nog tegen gekomen :) Tenminste, rmc... is dat nou die kerel met die bril? Je weet wel? Ronaldo? :huh: Vergeten. Helaas uit het oog verloren toen mijn vriendjes door wouden naar de main nadat we even bij early hadden staan rampetampen. Die Loudness shirtjes zijn wel schön geworden!

Hoe dan ook, over dat geluid ja: Dat was zelfs TIJDENS een set nog vager. In de early van het een drama, elke plaat leek wel apart gecompressed te worden. En in de main was het alleen wat harder als je binnen een cirkel van 20 meter rond de dj stond...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 08:44 
 
Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Was blijkbaar weer geklooi met het geluid op de main. Vorig jaar was dat ook al, fucking irritant. T ging echt van keihard en zuiver naar bijna niet te verstaan zo zacht...

Bij de main was achterin heel slecht, voorin was het gewoon goed.
Bij de early was zoals maarten1410 zei, het was gewoon echt slecht geen vleugje bass in de muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 09:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
dawasiknie schreef:
Haha klopt idd, en zo ging dat heel de avond een beetje verder. Was echt vreemd, waarom kan dat geluid niet gewoon constant goed zijn :/ De geluidskwaliteit was namelijk subliem toen t goed stond.

Was je er toch wel dan?
Het viel ons ook op dat het niet echt hard stond

Nee ik had het over vorig jaar ;) Was dus blijkbaar hetzelfde als dit jaar.
Ik vraag me toch af hoe dat kan. Op Dominator was het geluid in alle area's loeihard en zuiver, geen problemen niks. En nu al voor de 2e keer op rij problemen in de brabanthallen. Vreemd gewoon...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 12:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een gruwelijk feest weer! :thumbsup:
Het aller dikste van de hele avond was nog wel het half uurtje sickest squad. :yay:

Viel het andere mensen trouwens ook op dat er gigantisch veel EHBO rond liep?
Vond het wel een goeie zaak want alles is gelukkig goed verlopen! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
PierrePruuk schreef:
Schijnt dat Day-Mar en Drokz afsloten met B-Front & Frontliner - Magic :P

hmmm, dat kan ik me niet herinneren, maar ik heb wel CTRL ALT DEL gehoord, en dan een versnelde HS versie :P

Is dat niet gewoon (Kasparov Remix)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 13:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rik schreef:
KSwoosh schreef:
PierrePruuk schreef:
Schijnt dat Day-Mar en Drokz afsloten met B-Front & Frontliner - Magic :P

hmmm, dat kan ik me niet herinneren, maar ik heb wel CTRL ALT DEL gehoord, en dan een versnelde HS versie :P

Is dat niet gewoon (Kasparov Remix)?

Dat heeft u correct :clap: 1 punt voor jou
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 14:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 14:51 
 
Hardtraxx Veteran

Magic? WTF? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 14:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

whaha? hardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 16:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hsrobin schreef:
Viel het andere mensen trouwens ook op dat er gigantisch veel EHBO rond liep?
Vond het wel een goeie zaak want alles is gelukkig goed verlopen! :thumbup:

Uuh nee, heb in totaal een halfuur uberhaupt mensen lopen zoeken die iets tegen mijn bloedneus konden doen. Heb toen de moed maar opgegeven en een halve wcrol in m'n neus gestopt.


Hoorde op de main ook nog een nummer met precies dezelfde vocals als het Black anthem van The Prophet. Weet even niet meer tijdens welke set dat was. Hardcore remix van het anthem of kent iemand deze track al?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 20:32 
 

Rik schreef:
KSwoosh schreef:
PierrePruuk schreef:
Schijnt dat Day-Mar en Drokz afsloten met B-Front & Frontliner - Magic :P

hmmm, dat kan ik me niet herinneren, maar ik heb wel CTRL ALT DEL gehoord, en dan een versnelde HS versie :P

Is dat niet gewoon (Kasparov Remix)?

ja die ken ik ook wel, maar deze klonk echt meer als de HS versie :P
achja, wss toch verkeerd onthouden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
hmmm, dat kan ik me niet herinneren, maar ik heb wel CTRL ALT DEL gehoord, en dan een versnelde HS versie :P

Zal de kasparov remix geweest zijn ;)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten