Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 10:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben zeker voor een hardtraxx meeting, kom ik tenminste wat bekende tegen :D Heb zelf ook geen idee nog niet hoe het gaat bevallen. Ik ga alleszins niet wazig (geen x) want anders wist ik wel zeker dat het retevet zou worden, maar we zien wel. Geen hoge verwachtingen dus kan waarschijnlijk weer alleen maar meevallen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 11:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Twijfel tussen MOH en Knockout :P hardcore feest lijkt me namelijk wel eens gruwelijk!
Maar een maat van me zei dat er op hardcore feesten altijd een klote sfeer hangt en veel vechten enzo.. :/ klopt dit ??

Onzin, dr kan overal wel een keer een knokpartij ontstaan, ook al vaak genoeg bij hardstyle-feesten meegemaakt.

Bij de grote hardcore-feesten is de sfeer beter dan op grotere hardstylefeesten hoor. En zeker op MoH was de sfeer vorig jaar geweldig! Wel veel buitenlanders (Duitsers en Italianen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 13:10 
 

Moh wordt weer gruwelijk afgelopen jaar naar the voice of mayhem wat een dikke shit :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 14:44 
 
Hardtraxx Veteran

Hij is zelf niet op een hardcore feest geweest nee, maar wat jullie zeggen ja; heb op Qountdown ook mensen gezien die met elkaar op de vuist waren gegaan.
Als niemand mee wilt ga ik wel met de HTers :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 14:47 
 

Hoofdcoach schreef:
Hij is zelf niet op een hardcore feest geweest nee, maar wat jullie zeggen ja; heb op Qountdown ook mensen gezien die met elkaar op de vuist waren gegaan.
Als niemand mee wilt ga ik wel met de HTers :$


Wat een gezelligheid samen met mij mee :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 14:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als er een meeting komt, ben ik maybe ook wel eventjes aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 19:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gevochten wordt er overal wel ben ik bang. Of het nou een rock of een salsa feest is.
Maar de sfeer op zulke hardcore feesten is toch al snel beter dan op een gemiddeld hardstyle feest vind ik :)
Verder heb ik zelf nog maar 1 keer een vechtpartij gezien, was op Ground Zero vorig jaar.

2 April eerst werken tot half 10, dan hopelijk om 10 uur de trein richting Den Bosch, en om 11 uur binnen hopelijk :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 19:56 
 

DarkNoize schreef:
Gevochten wordt er overal wel ben ik bang. Of het nou een rock of een salsa feest is.
Maar de sfeer op zulke hardcore feesten is toch al snel beter dan op een gemiddeld hardstyle feest vind ik :)
Verder heb ik zelf nog maar 1 keer een vechtpartij gezien, was op Ground Zero vorig jaar.

2 April eerst werken tot half 10, dan hopelijk om 10 uur de trein richting Den Bosch, en om 11 uur binnen hopelijk :cool:

Ik heb echt nog nooit een vechtpartij op een feest gezien.
Sowieso: vechten = :') .
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Twijfel tussen MOH en Knockout :P hardcore feest lijkt me namelijk wel eens gruwelijk!
Maar een maat van me zei dat er op hardcore feesten altijd een klote sfeer hangt en veel vechten enzo.. :/ klopt dit ??

Ik zit dus ook in lichte twijfel haha. Maar dan niet om het vechten maar om AL die feesten in april... 2 april MOH, 9 april KnockOut, 16 april groot verjaardagsfeest in discotheek, 23 april BLACK Belgiƫ of Loudness. Kan niet kiezen en wil overal heen maar dat gaat gewoon niet hahaha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 13:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb nu spijt dat ik me kaartje niet eerder heb gehaald :cry:
Line up :thumbsup:
Vanmiddag kaartje halen :woot:

maarten1410 schreef:
Twijfel tussen MOH en Knockout :P hardcore feest lijkt me namelijk wel eens gruwelijk!
Maar een maat van me zei dat er op hardcore feesten altijd een klote sfeer hangt en veel vechten enzo.. :/ klopt dit ??


2x naar MoH geweest nu en geen vechterijen gezien alleen schuimende bekken bij binnenkomst :drool: haha:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 13:57 
 
Hardtraxxer

haha vorig jaar moest er al iemand worden opgehaald door een ambulance voordat het feest al begonnen was :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Conflict schreef:
maarten1410 schreef:
Twijfel tussen MOH en Knockout :P hardcore feest lijkt me namelijk wel eens gruwelijk!
Maar een maat van me zei dat er op hardcore feesten altijd een klote sfeer hangt en veel vechten enzo.. :/ klopt dit ??


2x naar MoH geweest nu en geen vechterijen gezien alleen schuimende bekken bij binnenkomst :drool: haha:P

O nee zo bedoelde ik het niet hoor :) Heb ook wel eens een vechtpartij gezien maar op MOH nog nooit! Vorig jaar in de early zaal hing ook echt een SUPER goede sfeer. Iedereen los, was echt super vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou maarten ik had het wel geweten... vooral als ik je verhalen van vorig jaar moet geloven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Nou maarten ik had het wel geweten... vooral als ik je verhalen van vorig jaar moet geloven.

Ja maar nu komt het dus: Ik wil wel naar MOH en de vriendengroep ook maarrrr me vriendinnetje nog niet echt. En zij wil wel naar Knock-out maar mijn vriendengroep weer niet :') En elke week een feest wordt me finacieel ook iets te veel.

Dus ik weet het wel, ik wil eigenlijk 99% zeker naar MOH maar ik moet haar nog even mee krijgen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik wil hier ook heen, dus.... (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 17:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hmm ik wil wel, maar iets in me zelf zegt dat ik thuis moet blijven >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Aanwazig :thumbsup:


Juist! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 17:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dat zij ik niet :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jawel, dat staat er toch? En alles wat geschreven is, is echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Jawel, dat staat er toch? En alles wat geschreven is, is echt.

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij snapt het Maarten! No way back 4 Robertje nu :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 10:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Jij snapt het Maarten! No way back 4 Robertje nu :D

Ik ga geen kaartje kopen, dus ben niet aanwezig. Heb hier niks te zoeken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 11:42 
 
Hardtraxxer

Ik ga zeker weten! ben al 3keer geweest en elke keer weer master!
dit blijft voor mij tog een van de beste feesten van het jaar, en dit jaar ook nog is op me verjaardag.
heb er mega veel zin in, mooi weer losgaan met iedereen daarow :D
sfeer is elk jaar top, het enige feest die dit topt is decibel!
super dikke line-up (sickest squad live :woot: )
en nog is een top locatie ook, nou wat wil je nog meer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 12:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Blazed schreef:
en dit jaar ook nog is op me verjaardag.

Gaan we hem samen vieren dan :loving:

Voor mij dus ook een verjaardagsparty maar denk niet dat ik m al te "uitbundig" ga vieren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 14:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Blazed schreef:
en dit jaar ook nog is op me verjaardag.

Gaan we hem samen vieren dan :loving:

Voor mij dus ook een verjaardagsparty maar denk niet dat ik m al te "uitbundig" ga vieren ;)

Komt wel goed :beer:.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten