Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 20:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zal er wel zijn. Maar weet iemand (Vik misschien) de Timtable?
Ik weet inmiddels dat Noisecult na Adaro het feest afsluit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 21:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pardy hard :yay:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten