Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2017 15:52 
 
Hardtraxxer

Ik ben nog op zoek naar een festival om te bezoeken eind augustus. Ik weet dat het de eerste editie buiten is. Maar kan iemand mij iets vertellen over het niveau van de indoor edities? Kortom, is dit festival een bezoekje waard? Line-up is namelijk wel heel erg veelbelovend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2017 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jawel schreef:
Ik ben nog op zoek naar een festival om te bezoeken eind augustus. Ik weet dat het de eerste editie buiten is. Maar kan iemand mij iets vertellen over het niveau van de indoor edities? Kortom, is dit festival een bezoekje waard? Line-up is namelijk wel heel erg veelbelovend!


Lastig zeggen omdat het inderdaad de eerste outdoor editie is. Indoor zit altijd in ieder geval wel goed in elkaar, wordt goed bezocht en de podia zijn altijd dik in orde. Geluid was indoor soms niet al te best, maar daarmee zaten ze ook vast aan de locatie die veel regelde. Nu kunnen ze alles van de grond af aan doen. Hebben ook meerdere keren aangegeven dat dit wel een prioriteit voor ze is.

Ik zou het de voordeel van de twijfel geven :) Line-up is in ieder geval top !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2017 21:52 
 
Hardtraxxer

Lastig zeggen omdat het inderdaad de eerste outdoor editie is. Indoor zit altijd in ieder geval wel goed in elkaar, wordt goed bezocht en de podia zijn altijd dik in orde. Geluid was indoor soms niet al te best, maar daarmee zaten ze ook vast aan de locatie die veel regelde. Nu kunnen ze alles van de grond af aan doen. Hebben ook meerdere keren aangegeven dat dit wel een prioriteit voor ze is.

Ik zou het de voordeel van de twijfel geven :) Line-up is in ieder geval top !![/quote]

Top, bedankt voor je antwoord :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2017 19:01 
 
Hardtraxx Newbie

Ik weet met welke bedrijven ze in zee gaan voor het geluid dus dat gaat zeker goed komen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2017 19:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het is echt de perfecte line up voor met mijn vriendengroep. Zij naar de techno, ik merendeels naar de hardstyle xd Helaas is het aan de andere kant van Nederland en op dezelfde dag als een regionaal festival
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 15:43 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Draai jij Euphoric en/of Classic Hardstyle en wil je openen voor grote namen zoals B-front en Frequencerz tijdens Magic Festival?

Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor zaterdag 26 augustus 2017 zoeken wij 2 DJ’s om onze mainstage te openen! Hiervan mag er 1 b2b draaien met Jay Reeve!

Heb jij altijd al willen draaien op een festival? Geef je dan nu op!


Hoe werkt het?
– Neem een set op van maximaal 30 min. Dit moet Euphoric of Classic Hardstyle zijn. *Geen computermix
– Upload je set op Soundcloud / Mixcloud met het bijbehorende artwork en hashtag #magicfestival2017 en je artiestennaam
– Stuur je set naar [email protected] Vermeld daarin het volgende: Onderwerp: DJ Contest / DJ Naam / Magic Festival, vertel iets over jezelf en je eventuele ervaring, vermeld je artiestenprofiel op Facebook of Partyflock en vermeld de link van Soundcloud / Mixcloud.
– Insturen kan tot 15 juli 2017 voor 20:00 uur
– Deelname vanaf 18 jaar

Na 15 juli beluisterd een onafhankelijke jury de sets en beoordelen op opbouw, mixtechniek en platenkeuze. Hieruit worden de beste sets gekozen door de jury. Uit deze talenten kiezen wij 1 DJ die de mainstage mag openen en 1 DJ die b2b met Jay Reeve mag draaien!

*Computermixen die gemaakt zijn met een DAW (Fruityloops, Ableton, Audacity, Sony Vegas etc.) of draaisoftware (VDJ, Traktor etc.) worden afgekeurd. Deelnemers moeten hun talenten op apparatuur (2x CDJ2000 en 1x DJM900) kunnen laten zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou Rickzel, pak je kans.

@ Jay Reeve, ik wil wel B2B met je staan hoor :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ja las het inderdaad! Niet echt een ding voor 2Faced maar maak misschien wel een geschikte solo inzending met wat toffe classicssss ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 09:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inzending al verzonden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 09:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noisecontrollers classic set by Fuzzylogic :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Inzending al verzonden :thumbsup:

Draai je niet meer via software? Of mag het wel als je een controller gebruik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Fuzzylogic schreef:
Inzending al verzonden :thumbsup:

Draai je niet meer via software? Of mag het wel als je een controller gebruik?

Midicontroller is gewoon hardware :P
THArdstyler schreef:
Noisecontrollers classic set by Fuzzylogic :love:

Als ik win zal ik er misschien wel wat bijpakken :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Als ik win zal ik bijpakken :$

FTFY
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Fuzzylogic schreef:
Als ik win zal ik bijpakken :$

FTFY


Moet mooie taferelen opleveren denk ik haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Na vakkundig overleg en het beluisteren van maar liefst 34 inzendingen zijn we tot een beslissing gekomen. Xense en MXR hebben de DJ contest gewonnen!

MXR mag Magic Festival 2017 openen met een classic Hardstyle set en Xense draait samen met Jay Reeve! Overige Dj's bedankt voor jullie inzendingen en hopelijk tot een volgende contest.

Set Xense: https://soundcloud.com/…/dj-contestxensemagic-festi…/s-95QFY
Set MXR: https://www.mixcloud.com/MXR/mxr-dj-con ... -festival/


Citaat:
De maker van het Magic Festival 2017 Hardstyle anthem is bekend. Het wordt niemand minder dan Jay Reeve!

Deze jonge DJ uit de Achterhoek heeft onlangs zijn contract getekend bij Most Wanted DJ agency. Jay Reeve zal het anthem natuurlijk laten horen tijdens zijn set bij de hardstyle stage 'The Fortress' . Het zal zijn eerste anthem worden. Aan zijn muziek te horen zal het anthem een pareltje worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dj Thera toegevoegd aan Line-up
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 23:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tip vd dag: deze staat op I'm in

als iemand voor de lol aan dat radje draait en wint maar niet gaat denk aan mij paar vrienden hebben nog geen kaart :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Danny Phantom schreef:
tip vd dag: deze staat op I'm in


Zonde... Aan de line-up ligt het zeker niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 23:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Danny Phantom schreef:
tip vd dag: deze staat op I'm in


Zonde... Aan de line-up ligt het zeker niet.


ground zero en mysteryland op dezelfde dag... lastig om je er als nieuw festival tussen te proppen.
line-up inderdaad erg sterk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Danny Phantom schreef:
ground zero en mysteryland op dezelfde dag... lastig om je er als nieuw festival tussen te proppen.
line-up inderdaad erg sterk.


Zeker waar maar ik denk dat dit festival het ook wel van het lokale publiek moet hebben, als die het al laten afweten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn woonplaats ligt op fiets afstand van Lichtenvoorde, maar dit is precies in het weekend dat bij ons Volksfeest gevierd wordt... denk oprecht dat ze dat wel een behoorlijk aantal ticket verkopen scheelt... (veel hardstylefans hiero)

Vind het ook echt zonde dat het tegelijk valt :$ (Zoals ik al eerder zei in dit topic) maar je hebt idd gelijk dat ze het veel van de lokale mensen hier moeten hebben)

Hoop toch echt dat het uiteindelijk een succes wordt! Kan ook iedereen die twijfelt aanraden een kijkje te gaan nemen, deze organisatie snapt het namelijk echt! Hebben wmbt echt een gun factor
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 15:10 
 
Hardtraxx Veteran

Er wordt ontzettend veel reclame voor gemaakt ook. Op Airforce zag ik zelfs mensen met promo shirts lopen. En langs de wegen ook banners genoeg. Het is voor mij ook maar een half uurtje van huis maar ik heb niet echt het gevoel hier van, 'ik moet er persé zijn geweest.'
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 15:11 
 
Artiest

Zin in :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

MXR mag Magic Festival 2017 openen met een classic Hardstyle set en Xense draait samen met Jay Reeve!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 15:55 
 
Hardtraxx Veteran

Vanuit Utrecht echt veeel te ver maar hele vette line up hoor, leuk ook voor de contest winnaar btw eerst alleen en daarna met Jay Reeve :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten