Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2018 13:21 
 
Hardtraxx Veteran

Desley DD schreef:
Misschien is Noisecontrollers - Promises een mooie toevoeging aan de set :loving:


Hij belooft niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2018 14:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Desley DD schreef:
Misschien is Noisecontrollers - Promises een mooie toevoeging aan de set :loving:

Goeie, gaan we meenemen! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 09:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ga ik eindelijk weer eens naar een feestje, wordt het natuurlijk drietweer voor het eerst in 2 maanden :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 22:23 
 
Hardtraxxer



Dikke kicks
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 22:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2018 23:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zin aaaaaaaan!!! :woot: :yay:

Aardige map platen geselecteerd, gaat een leuk setje worden denk ik zo!
Hopelijk valt het een beetje mee met de regen en zien we nog wat gezichten van hier vooraan staan! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2018 09:11 
 
Hardtraxx Veteran

Wij rijden 12u weg uit Borne dus moet wel op tijd kunnen zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2018 09:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als iedereen optijd is zijn wij er ook vanaf 1 uur bij, succes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2018 13:20 
 
Hardtraxx Veteran

Is alles open air?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2018 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe is dit nog geweest? Qua sfeer, feest en bezoekers?
Zag dat (in het begin?) alle bezoekers op het podium stonden i.v.m. de regen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2018 15:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt een leuk feestje gehad ondanks de twee lange en harde regenbuien. Vooral tijdens The Machine classics en Thera waar enkel de die hards bleven staan en de rest naar een schuilplaats rende heb ik mezelf flink vermaakt. Beide hele dikke sets en de sfeer die ontstond door de regen met slechts een paar man over was echt vet, op en gegeven moment lieten ze zelfs iedereen die bleef staan het podium op haha. Wel een paar keer bijna onderuit gegaan door het zeiknatte hout en zelf compleet doorweekt inclusief de nodige moeite met lopen na anderhalf uur vol gas, maar het was het waard.

Verder waren de setjes van Resonance, Jay Reeve, Rejecta en MYST ook heel lekker. Muzikaal gezien ook een prima feestje dus. Dikke pluspunten voor de organisatie die zo snel mogelijk oplossingen probeerde te bedenken voor de regen. Geluid ook helemaal in orde, leuk kleinschalig festival op een mooie locatie.

Was gezellig RTM! :beer: Hopelijk komt er nog een volgende editie ondanks de lagere bezoekersaantallen in vergelijking met vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2018 16:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Erg jammer van de flinke buien (al viel het tijdens onze set gelukkig nog mee). Jammer genoeg konden we niet heel erg lang blijven wegens andere verplichtingen.
Verder was het wel een hele toffe locatie tussen de bossen en het geluid was ook top!

Voor wie er vanaf het begin bij was: thanks voor de support! :thumbsup:

Onze tracklist:
01. Luna - Bring That Shit Back
02. Donkey Rollers - Motherfuck (Zany Remix)
03. DJ Isaac - The Sound of the Underground
04. The Pitcher - Grindin'
05. Wildstylez - K.Y.H.U.
06. Coone - Million Miles
07. D-Block & S-te-Fan - Revelation
08. Wildstylez - A Complex Situation
09. Noisecontrollers - Promises
10. Frontliner - Keep It Up
11. Primeshock - Primetime
12. Atmozfears & Demi Kanon - Come Together
13. Headhunterz - Leap of Faith
14. Wildstylez & Noisecontrollers - Stardust
15. Max Enforcer & Waverider - Epic
16. Audiotricz - Enlightenment
17. Wildstylez - Heartbeat
18. Headhunterz - Psychedelic Sunshine
19. D-Block & S-te-Fan - Fired Up
20. DJ Isaac - Let There Be Hardstyle
21. Proppy & Heady - Summer of Hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2018 17:37 
 
Hardtraxx Veteran

Dit was by far het kleinste festival wat ik ooit heb bezocht.
Maar de locatie zo tussen de bomen, het intieme gevoel en de goede sfeer die er een groot gedeelte van de dag hing hebben deze dag echt tot een succes gemaakt.

Al vrij snel Desley weer getroffen en ik denk dat we vanaf half twee tot 10 uur zeker onafgebroken hebben gemaaid daar vooraan. Er stond geen maat op ons, als machines bewogen we van set tot set. :worship:

Hoogtepunt van de dag was zonder twijfel dan ook the machine classic set en Thera die er gelijk na kwam. Zul je altijd zien dat tijdens die setjes de hemel sluizen wijd open werden gezet. Maar dat weerhield een groep van +-50 man er niet van om maximaal los te gaan.

Na deze set ging het lichamelijk in sneltreinvaart achteruit. D-sturb en warface waren de enige hardstyle acts daarna nog dus ik kon er mee leven.

Was er dan niets negatief? Oh ja zeker wel. Ik snap dat warface een overgang wil creƫren naar deadly guns maar de laatste 20 minuten je hardstyle tracks zover bijna pitchen dat het geluid vervormd vond ik persoonlijk zonde en onnodig. Deadly guns zelf vond ik ook niet super bijzonder. Gezien het dezelfde stijl is als warface maar dan in sneller tempo vond ik het een beetje overkill. De meeste tracks zijn toch wel allemaal in dat zelfde stijltje. Had wel wat meer variatie in gemogen. En partysjeeser.. Ik keek er naar uit, maar toen hij er een track op gooide met kicks waar zelfs unresolved zijn sacrifice nog jaloers van zou worden was ik er wel heel snel klaar mee en ben ik 50 minuten voor het einde maar huiswaarts gekeerd.

Al met al een ontzettend toffe dag gehad!
Mocht er een nieuwe editie komen met een soort gelijke gevarieerde line-up, kom ik zeker weer terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2018 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij tel je als dorp niet meer mee als je geen festival(letje) hebt xd
Het klein kneuterige heeft ook wel wat. Zo moest een paar jaar geleden bij Festivaart nog de muziek een uur stil gezet worden omdat de nabijgelegen koeien gemolken moesten worden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2018 18:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Volgens mij tel je als dorp niet meer mee als je geen festival(letje) hebt xd
Het klein kneuterige heeft ook wel wat. Zo moest een paar jaar geleden bij Festivaart nog de muziek een uur stil gezet worden omdat de nabijgelegen koeien gemolken moesten worden :lol:

Zwarte Cross is idd geen festival xd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2018 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pete schreef:
hurricane schreef:
Volgens mij tel je als dorp niet meer mee als je geen festival(letje) hebt xd
Het klein kneuterige heeft ook wel wat. Zo moest een paar jaar geleden bij Festivaart nog de muziek een uur stil gezet worden omdat de nabijgelegen koeien gemolken moesten worden :lol:

Zwarte Cross is idd geen festival xd :lol:

Hahah +1 maar bedoelde niet specifiek het pitoreske Lichtenvoorde :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2018 08:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Muzikaal gezien inderdaad wel een leuk festival. Wel jammer van het slechte weer, dat had echt invloed op het aantal bezoekers. Kon wel zien dat er redelijk weinig liefhebbers waren, als het iets begon te druppelen dan stonden ze al weer onder het zeil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2018 09:21 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Heel goed vermaakt op dit mooie festival! Zonde van die regenbuien, maar daardoor vond ik wel dat er een hele toffe sfeer hing, zeker toen t gedurende Soul Train droog begon te worden :love:

Mijn tracklist:
01. Noisecontrollers - Give It Up (Riot Shift Edit)
02. Dyro ft Le Prince - Surrenda (Aversion Remix)
03. Various Artists - Fast Mind On Lockdown (Dj Thera Mash-Up)
04. Geck-e - Parallel Worlds
05. Dj Thera ft Marissa - Far Away
06. Yoji Biomehanika - Hardhouse Raver (Dj Thera Remix)
07. Geck-e - Soul Train
08. T.C.C. - The Reason
09. Dj Thera - The Art Of Magic (Magic Festival 2018 Anthem)
10. Caine - Underground Movement (Kick Edit)
11. Dj Thera & The Purge - Survive
12. Murdock - Fear & Sin
13. Caine - Let's Get Pillz (Dj Thera Remix)
14. Bastille - World Gone Mad (Dj Thera Remix)
15. Distrix - On The Edge
16. Builder - Her Voice (Headhunterz Remix)
17. J.Horishy - Showtime (Tatanka Remix)
18. Dj Thera - Hit Me
19. Delete - Formula VIP
20. B-Front & Thera - R.E.M Coma (Dj Thera Live Mix)
21. Bulldozer Project - Arise (Zany & The Beholder Remix) (Thera Kick Edit)
22. Beatfreak - Slick Talk (Dj Thera Remix)
23. Sounthstylers - Pounding Senses (Deeper Inside Remix)
24. Dj Thera - The Fight
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2018 11:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Muzikaal gezien inderdaad wel een leuk festival. Wel jammer van het slechte weer, dat had echt invloed op het aantal bezoekers. Kon wel zien dat er redelijk weinig liefhebbers waren, als het iets begon te druppelen dan stonden ze al weer onder het zeil.

Of dat zijn gewoon mensen die een pleurishekel hebben aan regen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2018 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DerBeuker schreef:
THArdstyler schreef:
Muzikaal gezien inderdaad wel een leuk festival. Wel jammer van het slechte weer, dat had echt invloed op het aantal bezoekers. Kon wel zien dat er redelijk weinig liefhebbers waren, als het iets begon te druppelen dan stonden ze al weer onder het zeil.

Of dat zijn gewoon mensen die een pleurishekel hebben aan regen.


Zie mezelf ook wel als liefhebber maar als het regent zoek ik onderdak op of sla ik het festival over. Er zijn grenzen >.<

Wel goed om te zien dat het een succes was bij de bezoekers! Goeie organisatie, vette line-up! Maar helaas altijd op het verkeerde weekend voor mij :x
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten