Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)

Naar welke muziekstijl gaat jullie voorkeur uit? Zet hieronder ook welke dj namen je zou willen:)
Hardcore 27%  27%  [ 7 ]
Industrial Hardcore 58%  58%  [ 15 ]
Terror 4%  4%  [ 1 ]
Frenchcore 8%  8%  [ 2 ]
Speedcore 4%  4%  [ 1 ]
Early Terror 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 26
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 14:22 
 
Organisator

Ver vooruit gepland, maar moet ook wel:)

Dit zal een event worden in de hardste muziekstijlen die er zijn.
Van Industrial Hardcore tot Frenchcore tot Terror tot Speedcore.

Confirmed:

First names:
Vextor (IT)
Genre: Hardcore/Uptempo Hardcore
https://www.facebook.com/djmarcovortex
http://www.youtube.com/officialvextor

F.noize (Partyraiser Records)
Genre: Uptempo Hardcore/Industrial Hardcore
Artistpage: https://www.facebook.com/pages/F-NøIzE/161420677229227


X-Fly (D-Boy, Mokum, Headfuck, Audiogenic, R-909, Audiokore, Noistorm, GGM)
https://www.facebook.com/xflyofficial?fref=ts
Genre: Frenchcore

Master Mind (Headfuck Records)
Genre: Hardcore/Uptempo Hardcore

THE TWINS ARTCORE (Mokum Records)
https://www.facebook.com/pages/THE-TWIN ... ts&fref=ts
Genre:
Drum & Bass, Industrial Hardcore, Hardcore

ALARMA RAVERS (Headfuck Records)
https://www.facebook.com/pages/ALARMA-R ... 08?fref=ts
Genre:Frenchcore

Area 1
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Area 2
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Echter zullen wij deze editie (als het mogelijk is) alleen gebruik maken van Italianen.

Wie hopen jullie te zien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"Echter zullen wij deze editie (als het mogelijk is) alleen gebruik maken van Italianen.

Wie hopen jullie te zien?"

Vertaling: weten jullie er een paar :P

Maar goed, Armageddon Project en Noizeskill zijn de enige industrial namen die ik zou willen zien die zo in me opkomen. Lowroller lekker thuislaten, die maakt nu mainstream.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 14:31 
 
Organisator

Steffnov schreef:
"Echter zullen wij deze editie (als het mogelijk is) alleen gebruik maken van Italianen.

Wie hopen jullie te zien?"

Vertaling: weten jullie er een paar :P

Maar goed, Armageddon Project en Noizeskill zijn de enige industrial namen die ik zou willen zien die zo in me opkomen. Lowroller lekker thuislaten, die maakt nu mainstream.


Hebben al een lijst staan met opties;)
Nu nog schrappen en bijplaatsen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mad Dog!!! :love: :love: :love: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 14:39 
 
Organisator

Chukkels schreef:
Mad Dog!!! :love: :love: :love: :loving:


Wij willen een beetje afwijken van de mainstream dj's, ook wordt dit een event dat gebasseerd is op het ALLERhardste;)

Hardcore zal dus misschien wel voorkomen, in mindere mate:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Mad Dog!!! :love: :love: :love: :loving:


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 09:02 
 
Hardtraxx Elite

The Sickest Squad, Braindrillerz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 11:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Briandrillerz zijn wel een stel bazen ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Club Rodenburg schreef:
Chukkels schreef:
Mad Dog!!! :love: :love: :love: :loving:


Wij willen een beetje afwijken van de mainstream dj's, ook wordt dit een event dat gebasseerd is op het ALLERhardste;)


Dan zal je niet ver komen met enkel Italianen. Armageddon Project, Noizeskill en Micromakine zouden echter wel in het rijtje passen, maar veel niet-mainstream heeft Italie niet te bieden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 12:26 
 
Hardtraxx Elite

- The Destroyer
- Komprex
- Chem-D
- Unexist zou ook nog kunnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 13:24 
 
Organisator

First Confirmed name:
Vextor! (IT)
Genre: Hardcore
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 13:24 
 
Organisator

Nieuwe namen:


X-Fly (D-Boy, Mokum, Headfuck, Audiogenic, R-909, Audiokore, Noistorm, GGM)
https://www.facebook.com/xflyofficial?fref=ts
Genre: Frenchcore

Master Mind (Headfuck Records)
Genre: Hardcore/Uptempo Hardcore

THE TWINS ARTCORE (Mokum Records)
https://www.facebook.com/pages/THE-TWIN ... ts&fref=ts
Genre:
Drum & Bass, Industrial Hardcore, Hardcore

ALARMA RAVERS (Headfuck Records)
https://www.facebook.com/pages/ALARMA-R ... 08?fref=ts
Genre:Frenchcore
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 13:24 
 
Organisator

Next confirmed name:
MicroMakine
Genre:
Drum & Bass
Labels: Nekrolog1k Recordings en Future Sickness Records
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Club Rodenburg schreef:
Chukkels schreef:
Mad Dog!!! :love: :love: :love: :loving:


Wij willen een beetje afwijken van de mainstream dj's, ook wordt dit een event dat gebasseerd is op het ALLERhardste;)

Hardcore zal dus misschien wel voorkomen, in mindere mate:)

Budget wijkt waarschijnlijk ook wat af ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 10:13 
 
Organisator

tomac schreef:
Club Rodenburg schreef:
Chukkels schreef:
Mad Dog!!! :love: :love: :love: :loving:


Wij willen een beetje afwijken van de mainstream dj's, ook wordt dit een event dat gebasseerd is op het ALLERhardste;)

Hardcore zal dus misschien wel voorkomen, in mindere mate:)

Budget wijkt waarschijnlijk ook wat af ^^


Daar zul je je nog op verkijken met alle vluchten en hotels:)
En wij willen gewoon niet nog een Hardcore Italia avond zoals die overal al staat:)

Overigens doen wij nooit zuinig aan met lineups, en zorgen wij toch voor schappelijke prijzen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 11:30 
 
Organisator

Next confirmed names:

X-Mind
DOM
Andy the Core
Corrupted Minds
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 21:24 
 

Head Fuck Records is een Italiaans label waar wel wat mensen zitten die terror en speedcore draaien. Zou gruwelijk zijn als die komen. Weet niet of dit hard genoeg is voor de bezoekers:


Oh zie nu dat er al wat namen van komen. Goed bezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 10:30 
 
Organisator

Chem D
Sirio

Added to lineup
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens de Facebook van Club Rodenburg schijnt het afgelast te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2013 13:52 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Club Rodenberg meldt inderdaad aan ons dat dit evenement geannuleerd is.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten