Samen een biertje doen? Wilde ooit nog een keer langs komen maar sinds vorig jaar augustus niet meer ervan gekomenwrote:Uiteraard, heb er zin in!wrote:Belgie is ook aanwezig!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
E
-
E
whoeps! Dubbele post! 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Prima! En schaam je!wrote: Samen een biertje doen? Wilde ooit nog een keer langs komen maar sinds vorig jaar augustus niet meer ervan gekomen
-
E
ik zal mn welbekende trui van TC aanhebben. ik loop als enige daar met trui denk ik. 
-
BHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2017
Tickets zijn binnen 
-
BHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2017
Bumpje, Hardstyle Mafia is aan de line-up toegevoegd 
Hardstyle Mafia @ Madnezz 2013!
After some unexpected changes in the program, the organisation has decided to contract another extra act and add this to the line-up. Directly from Finland Hardstyle Mafia will be flown in for an exclusive performance during Madnezz. These gentlemen are rarely or never to be seen in this area of Europe, so therefore are a perfect addition to the program. Just like Warface they are also one of the artists of the Australian Spoontech records. Gruesomely hard and raw hardstyle from the top of the shelf!
Waaatwrote:Bumpje, Hardstyle Mafia is aan de line-up toegevoegd
After some unexpected changes in the program, the organisation has decided to contract another extra act and add this to the line-up. Directly from Finland Hardstyle Mafia will be flown in for an exclusive performance during Madnezz. These gentlemen are rarely or never to be seen in this area of Europe, so therefore are a perfect addition to the program. Just like Warface they are also one of the artists of the Australian Spoontech records. Gruesomely hard and raw hardstyle from the top of the shelf!
Nu moet ik hier eigenlijk wel heen
W00t!!
Hier ga ik sowieso heen.
Wasted Penguinz,Code Black,DBSTF,Isaac,Tatanka,The R3belz,Hardstyle Mafia
Lekker dicht bij huis.
Wat wil ik nog meer?
€35,- excl. fee voor een ticket valt best mee.
Oja...
Hier is de official trailer...
View on YouTube

Hier ga ik sowieso heen.
Wasted Penguinz,Code Black,DBSTF,Isaac,Tatanka,The R3belz,Hardstyle Mafia
Lekker dicht bij huis.
Wat wil ik nog meer?
€35,- excl. fee voor een ticket valt best mee.
Oja...
Hier is de official trailer...
View on YouTube
Last edited by Econz on , edited 1 time in total.
-
E
KOM DAN!wrote:Waaatwrote:Bumpje, Hardstyle Mafia is aan de line-up toegevoegd
After some unexpected changes in the program, the organisation has decided to contract another extra act and add this to the line-up. Directly from Finland Hardstyle Mafia will be flown in for an exclusive performance during Madnezz. These gentlemen are rarely or never to be seen in this area of Europe, so therefore are a perfect addition to the program. Just like Warface they are also one of the artists of the Australian Spoontech records. Gruesomely hard and raw hardstyle from the top of the shelf!![]()
Nu moet ik hier eigenlijk wel heen
Godver, is Hardstyle Mafia een keer in Nederland is het aan de complete andere kant van Nederland.
Heb hoge verwachtignen.
Als dit een goed feest word zou dat wel eens kunnen uitgroeien tot een groot hardstyle feest (In zuid limburg!!!)
Als dit een goed feest word zou dat wel eens kunnen uitgroeien tot een groot hardstyle feest (In zuid limburg!!!)
Vriend van me heeft 2 tickets gewonnen dus aanwezig 
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Nog een weekje! 
Timetable:

En gewoon pas de klok vooruit zetten, als het feestje is afgelopen!!

En gewoon pas de klok vooruit zetten, als het feestje is afgelopen!!
-
E
tja, je kunt niet alles hebben.
-
BHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2017
Warface & Hardstyle Mafia .. 
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
heb kaarten gewonnen maar heb alleen echt geen idee hoe ik er moet komen. Voor het openbaar vervoer is het te ver weg 
-
E
Je komt gwoon hierheen, fuck it.
ik rij ook gwoon naar groningen omdat ik deetox wil zien.
Ik rij naar de achterhoek om Thera te zien,
dus jij komt gewoon.

ik rij ook gwoon naar groningen omdat ik deetox wil zien.
Ik rij naar de achterhoek om Thera te zien,
dus jij komt gewoon.
-
SHardtraxxer
- last seen Apr 2017
ja maar ik hoef hier niet perse naartoe om iemand te zien, heb toevallig kaarten gewonnen. En ik heb mijn rijbewijs niet en de dag erna ga ik al naar Thera, Frontliner, PP en Re-volt in Highstreet. dus ik heb het al niet slecht dit weekend 
-
SHardtraxxer
- last seen Apr 2017
Als er iemand is die Martijn heet en samen met nog iemand hier naartoe wil gaan dan stuur ik de kaartjes wel door. Dan kan je gratis binnen 
-
MHardtraxxer
- 852 posts member since 2012
- last seen Nov 2018
Hoezo zou je daar Martijn voor moeten heten? Ik heb nog nooit mijn ID bij mijn tickets hoeven te laten zien. Als je je tickets gratis kwijt wilt stel ik me wel beschikbaarwrote:Als er iemand is die Martijn heet en samen met nog iemand hier naartoe wil gaan dan stuur ik de kaartjes wel door. Dan kan je gratis binnen
-
SHardtraxxer
- last seen Apr 2017
omdat ik ze op naam staan. het zijn guest tickets. Er staat martijn op en dan kan je nog iemand meenemen naar keuze.
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Lijkt me sterk dat ze daarop letten.wrote:omdat ik ze op naam staan. het zijn guest tickets. Er staat martijn op en dan kan je nog iemand meenemen naar keuze.