Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2020 21:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Feest: Madness | Resurrection
Datum: 04-09-2020
Tijd: 20:00 - 00:00 (Doors open 18:00)
Locatie: LANXESS Arena
Leeftijd: 16+
Ticketsale: https://arenanow.ticket.io/dhwb2bw3/
Prijs: 2 Seats in cube €82 (Ex. Fee) - 1 Zitplaats tribune €33 (Ex. Fee)

Line-up:
D-Block & S-te-Fan
Sub Zero Project [Rave into Space]
Phuture Noize
Aftershock

Hosted by: MC Villain
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2020 22:37 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Aanwezig! Leuk met Aftershock als vierde artiest erbij, ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2020 18:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Running Order: Aftershock -> Phuture Noize -> Sub Zero Project -> DBSTF als afsluiter.

Via de FB pagina van het evenement, niet de meest logische volgorde als je het mij vraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2020 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou inderdaad eerder

DBSTF >Phuture Noize > Aftershock > SZP doen idd.
Maarja, nu krijg je wel weer kans om F#ck The Noisecontrollers te horen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2020 06:29 
 
Hardtraxxer

Iemand bekend of je, buiten je ticket personaliseren iets moet doen/meenemen?

*Edit
Ik heb het idee dat het volgende formulier geprint en ingevuld moet worden, maar ben niet 100% zeker.
M’n Duits is euhh... :x
https://shop.derticketservice.de/filead ... ch_Art.pdf
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2020 09:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sappers schreef:
Iemand bekend of je, buiten je ticket personaliseren iets moet doen/meenemen?

*Edit
Ik heb het idee dat het volgende formulier geprint en ingevuld moet worden, maar ben niet 100% zeker.
M’n Duits is euhh... :x
https://shop.derticketservice.de/filead ... ch_Art.pdf

Klopt. Er staat:

"Bitte beachten Sie: Dieses Formular muss von jeder Person, die ein gültiges Ticket für die jeweilig Veranstaltung besitzt, ausgefüllt werden. Bitte unterschreiben Sie auf dem Ausdruck und bringen Sie diesen und das Ticket mit zur Veranstaltung."

Let op: dit formulier moet worden ingevuld/ingediend door elke persoon die een geldig ticket heeft voor het betreffende Evenement. Gelieve de afdruk te ondertekenen en samen met het kaartje mee te nemen naar het evenement.

Lang leven translate.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2020 17:03 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Je zit hier op plateaus voor Max 8 man toch? Mag je dansen ?

Ziggodome we r hardstyle mocht je dansen, was echt top! Andere dingen waar ik geweest ben waar je niet mocht staan = helemaal kut, werkt voor mij niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2020 17:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Je mag hier inderdaad dansen, als je in de cube zit maar ook op de tribune.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2020 04:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

D-Block & S-te-Fan - 'Follow Me' :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2020 12:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima feestje gehad hier!

Aftershock gooide er wat leuke plaatjes op van andere artiesten, prima openingssetje. De album platen van Phuture Noize eindelijk live horen was echt heerlijk! Alleen jammer dat Dreamers Delight niet gedraaid is :thumbdown: Vervolgens Rave into Space van SZP. Alleen de edit van Our Church en de kick edit van FTS zijn me echt bijgebleven. Voor de rest had ik het gevoel dat het geluid te zacht stond om de kicks van SZP echt goed te voelen, erg jammer. DBSTF weer live horen was ook heerlijk! Ze kregen 1:15 uur maar geen super verrassende tracklist. Ze kregen tijdens de set ook een gouden plaat voor Angels & Demons, uitgereikt door The Prophet.

Ook alles goed geregeld met de maatregelen, lekker kunnen dansen en meezingen in je eigen cube is erg fijn! Met nog 1 uurtje te gaan werden de 4 anderen in onze cube er uit gezet, waardoor wij alle ruimte hadden met ons groepje. Ze werden er trouwens uitgezet omdat ze buiten de cube aan het dansen waren, maar nog geen halve meter over de streep. De beveiliging was al 3 of 4 keer komen vragen of ze achter de lijn wouden blijven, de 5e keer was het genoeg en mochten ze meekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2020 12:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Ze werden er trouwens uitgezet omdat ze buiten de cube aan het dansen waren, maar nog geen halve meter over de streep. De beveiliging was al 3 of 4 keer komen vragen of ze achter de lijn wouden blijven, de 5e keer was het genoeg en mochten ze meekomen.


Wat een pannenkoek ben je dan. Mag je eindelijk staan, ga je nog 5x de limiet opzoeken >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2020 14:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nou zeg, ik ga toch ook niet mensen uitmaken voor Scotty018 :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2020 11:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:lol:

Correctie: Wat een achterlijke dakhaas ben je dan..

(Zul je net zien dat er hier ook een user met de naam dakhaas rondhuppelt)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2020 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
(Zul je net zien dat er hier ook een user met de naam dakhaas rondhuppelt)


member/dakhaas
Citaat:
De opgevraagde gebruiker bestaat niet.


Grijp je kans
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2020 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet bekend met deze organisatie. Op filmpjes ziet het er goed uit.
Wanneer organiseren ze weer wat? Of wanneer komt er weer een hardstyle event op deze locatie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2020 11:13 
 
Hardtraxxer

Heel erg genoten van dit feest! Het was allemaal goed geregeld en er werd best streng gecontroleerd of iedereen zich aan de regels hield. De regels waren duidelijk en heel erg begrijpelijk in deze periode.
Het maakte vooral duidelijk hoe erg ik feestjes gemist hebt, en ik denk eigenlijk ook dat dit zo goed als het beste is wat je in deze tijd gaat kunnen krijgen.

Zo'n box met 8 personen was heel fijn, er staan 8 stoelen (met een zakje chips) voor je klaar, die je mocht opstapelen per 2 stoelen (bijv 4 stoelen op elkaar mocht niet). Met de stoelen opgestapeld had je voldoende ruimte voor 8 personen om los te gaan, zonder dat mensen heel de tijd tegen je aanlopen bij zoals bij normale feestjes :P

+ Heel goed geregeld gezien de periode waar we in zitten
+ Eindelijk een echt feestje
+ Totaalplaatje voor de prijs (47,- pp voor een box van 8 personen)
- Te kort :(
- Geluid mocht echt wat harder
- Prijs drank, 5,- voor een biertje van 0,33cl of 9,- voor een vodka/redbull met weinig vodka.
- zo gvd ver weg, maar het zeker wel waard
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2020 10:50 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Heerlijk eindelijk weer een echt feestje mee te pakken. Het was qua coronamaatregelen goed geregeld, er waren duidelijke looplijnen en verder had je op de tribune voldoende ruimte. Er waren telkens 4 stoeltjes vrij, met ernaast en ervoor ook 4/5 stoeltjes afgeplakt zodat je daar niet kon gaan zitten. Voor je eigen stoeltje had je voldoende ruimte om te staan en te springen.

+++ weer eindelijk los gaan in coronatijd
++ nieuwe plaatjes en edits die we hoorden (kleine stukje van cosmic chaos was erg lekker)
++ ruimte die je op de tribune had
+ De vodka redbull die wij hadden was juist erg sterk, de barman hield de vodka fles toch wel bijna een halve minuut boven onze glazen

--- de rij voor het drinken halen was echt bizar lang. Om 20:50 sloot ik aan in de rij. Nadat ik om 21:15 nog niet eens halverwege was, werd ik door een vriend afgelost. Om 21:40 vond de volgende wissel in de rij plaats, om uiteindelijk pas om 22:00!! ons drinken te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2020 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qamphuis schreef:
--- de rij voor het drinken halen was echt bizar lang. Om 20:50 sloot ik aan in de rij. Nadat ik om 21:15 nog niet eens halverwege was, werd ik door een vriend afgelost. Om 21:40 vond de volgende wissel in de rij plaats, om uiteindelijk pas om 22:00!! ons drinken te krijgen.

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2020 14:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Qamphuis schreef:
--- de rij voor het drinken halen was echt bizar lang. Om 20:50 sloot ik aan in de rij. Nadat ik om 21:15 nog niet eens halverwege was, werd ik door een vriend afgelost. Om 21:40 vond de volgende wissel in de rij plaats, om uiteindelijk pas om 22:00!! ons drinken te krijgen.

Dit kan toch niet serieus zijn :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2020 14:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb die avond ook niets gehaald na mijn ervaringen op I AM HARDSTYLE, die bars en het personeel werken zo traag. Liever een droge mond dan een halve of hele set te moeten missen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2020 19:48 
 
Hardtraxxer

Qamphuis schreef:
Heerlijk eindelijk weer een echt feestje mee te pakken. Het was qua coronamaatregelen goed geregeld, er waren duidelijke looplijnen en verder had je op de tribune voldoende ruimte. Er waren telkens 4 stoeltjes vrij, met ernaast en ervoor ook 4/5 stoeltjes afgeplakt zodat je daar niet kon gaan zitten. Voor je eigen stoeltje had je voldoende ruimte om te staan en te springen.

+++ weer eindelijk los gaan in coronatijd
++ nieuwe plaatjes en edits die we hoorden (kleine stukje van cosmic chaos was erg lekker)
++ ruimte die je op de tribune had
+ De vodka redbull die wij hadden was juist erg sterk, de barman hield de vodka fles toch wel bijna een halve minuut boven onze glazen

--- de rij voor het drinken halen was echt bizar lang. Om 20:50 sloot ik aan in de rij. Nadat ik om 21:15 nog niet eens halverwege was, werd ik door een vriend afgelost. Om 21:40 vond de volgende wissel in de rij plaats, om uiteindelijk pas om 22:00!! ons drinken te krijgen.


Zo zie je maar weer dat je totaal een andere ervaring kan hebben haha.
Beide punten zullen denk ik te maken hebben met aan welke kant je naar de bar ging. De kant die nog dicht was tot na 20:00 stond telkens bijna geen rij als ik daar was haha. Voor 20:00 was het voor ons al duidelijk dat 1 kant druk zou blijven en die ander waarschijnlijk rustiger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2020 22:51 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Byron schreef:
Qamphuis schreef:
Heerlijk eindelijk weer een echt feestje mee te pakken. Het was qua coronamaatregelen goed geregeld, er waren duidelijke looplijnen en verder had je op de tribune voldoende ruimte. Er waren telkens 4 stoeltjes vrij, met ernaast en ervoor ook 4/5 stoeltjes afgeplakt zodat je daar niet kon gaan zitten. Voor je eigen stoeltje had je voldoende ruimte om te staan en te springen.

+++ weer eindelijk los gaan in coronatijd
++ nieuwe plaatjes en edits die we hoorden (kleine stukje van cosmic chaos was erg lekker)
++ ruimte die je op de tribune had
+ De vodka redbull die wij hadden was juist erg sterk, de barman hield de vodka fles toch wel bijna een halve minuut boven onze glazen

--- de rij voor het drinken halen was echt bizar lang. Om 20:50 sloot ik aan in de rij. Nadat ik om 21:15 nog niet eens halverwege was, werd ik door een vriend afgelost. Om 21:40 vond de volgende wissel in de rij plaats, om uiteindelijk pas om 22:00!! ons drinken te krijgen.


Zo zie je maar weer dat je totaal een andere ervaring kan hebben haha.
Beide punten zullen denk ik te maken hebben met aan welke kant je naar de bar ging. De kant die nog dicht was tot na 20:00 stond telkens bijna geen rij als ik daar was haha. Voor 20:00 was het voor ons al duidelijk dat 1 kant druk zou blijven en die ander waarschijnlijk rustiger.


Haha ja daar kwamen we helaas rond 22:30 ook pas achter. Wij hadden de bar bij de zuid-ingang. De bar aan de noord-kant was inderdaad relatief sneller. Het was ook wel flink jezelf verbijten in de rij, wanneer je al die platen voorbij hoorde komen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2020 10:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dan kun je weer een feest geven, in een zaal die nog niet voor de helft gevuld is, dan wil je als organisatie toch gemiste inkomsten door de tickets die je niet mag verkopen compenseren door meer drank e.d. te verkopen?
Ik snap dat het barpersoneel zich ook aan de regels moet houden kwa aantal personen per m2, maar zo'n lange wachttijden zijn echt absurd.. of ben ik nu gek? haha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2020 11:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qamphuis schreef:

--- de rij voor het drinken halen was echt bizar lang. Om 20:50 sloot ik aan in de rij. Nadat ik om 21:15 nog niet eens halverwege was, werd ik door een vriend afgelost. Om 21:40 vond de volgende wissel in de rij plaats, om uiteindelijk pas om 22:00!! ons drinken te krijgen.


Het allermooiste was dat ik de hele aftershock set gemist heb, dus dacht ik bestel maar wat meer Kölsch, is het bier niet eens koud :thumbdown: . Daar betaal je dan 5€ voor xd
Meid achter de bar kreeg fles prosecco niet open en kon blijkbaar ook niet tellen.

Voor de rest wel een mooie avond gehad en goed los kunnen gaan.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten