Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2015 12:49 
 
Hardtraxx Newbie

Ja ja, het is alweer bijna Valentijn! Wie is jouw Valentijn? Wie weet kom jij daar snel genoeg achter. Bij Love Potion no 9 draait het alleen maar om wederzijdse liefde. Engelsen zeggen ook wel: "What you give, is what you get".


We werken met een bandjessysteem: "ROZE = BEZET & GROEN = VRIJGEZEL". Kom dus sowieso langs en misschien is het meisje of de jongen van je dromen VRIJGEZEL! Het voorwerk hebben wij al voor jou gedaan, je hoeft alleen nog het ijs te breken en op diegene afstappen. Je weet wat ze zeggen: "Wie niet waagt, wie niet wint".


Deze avond draait grotendeels om de dames. Want waar dames zijn, zijn ook mannen te vinden. Toch? Nou wij weten het wel zeker! Er gaat van alles gedraaid worden, Dancehall, Reggaeton, Moombahton, Bubbling, Salsa, Hiphop, R&B, House etc. Haal dus je dansschoenen uit de kast en zet je schrap voor een hele toffe, zwoele, sexy avond vol met heerlijke muziek en wie weet wel jouw Valentijn.



Line up:

Geza Weisz & Manuel Broekman
Dabutes
Frenky Toros
Imre
Kekke Dames


Concept: Love Potion n° 9
Leeftijd: 16+
Datum: 14 - 02 - 2015 (zaterdag)
Tijd: 22:00 t/m 04:00
Locatie: Podium Duycker Hoofddorp
Zaal: Grote zaal (VOL = VOL)
Entree: €8,- vvk incl. & €10,- deur incl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2015 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

duycker schreef:
Dancehall, Reggaeton, Moombahton, Bubbling, Salsa, Hiphop, R&B, House etc.


En wat moeten wij op Hardtraxx hiermee dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2015 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Word weer ouderwets snoeien dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2015 13:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lekker rosbieffies schuren. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2015 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

duycker schreef:
We werken met een bandjessysteem: "ROZE = BEZET & GROEN = VRIJGEZEL".

Dat was lekker akward in SunnyBeach
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2015 13:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Je weet dat er op dit soort feesten 80% man is. Alleen door de aankondiging dat er heel veel meisjes zullen zijn.. Hiephooi!

Net Llloret de Mar, een groepje van 5 meiden met 4 rijen dik jongens er omheen te rijden.. man man man :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2015 14:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hardtraxx is een website voor de Harder Styles, dit feest heeft hier niks mee te maken en daarom gaat dit topic dicht.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten