Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 06:58 

Donateur

Afbeelding

Deze line-up is nog nooit vertoont in Holland en beloofd een van de vetste feesten te gaan worden...
Er wordt alleen maar Hardhouse , Harddance , Hardtrance en Hardhouse U.K gedraaid deze avond ! ongeremd een avondje rammen dus..

* Proteus
* Fausto
* Andy Farley
* Amber D
* Louk
* Jim Justice
* Ben Cut-Up

* Mc Marxman

Alle dj`s draaien belangeloos en gaan het publiek verwennen met hun bekende sound waar zij bekend om staan zelfs ver over de grenzen...
Zo trots dat deze dj`s meteen ja zeiden nadat ik hen gevraagd had... een droom voor mij om deze line-up bij elkaar te krijgen....

We gaan er voor om Stichting Opkikker een leuk financieel steuntje in de rug te geven om hun beroemde Opkikkerdagen mogelijk te maken... ofwel ernstig zieke kinderen samen met hun ouders en broertjes en/of zusjes een onvergetelijke dag te bezorgen...waarbij hun alle ellende even kunnen vergeten...

Hoop ook uit Engeland een groot aantal bezoekers te kunnen verwelkomen om in Holland hun idolen een keer te mogen aanschouwen...

https://shop.ticketscript.com/channel/w ... anguage/nl

€ 10,-

Citaat:
Alles op een rijtje :

22.00--23.00 Ben Cut-Up
23.00--00.00 Louk
00.00--01.00 Amber D
01.00--02.00 Andy Farley
02.00--03.00 Jim Justice
03.00--04.00 Fausto
04.00--05.00 Harri Proteus

22.00--05.00 Mc Marxman

Kortom rammen rammen en nog een rammen !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 07:00 

Donateur

Louk:

Citaat:
Here is a warm up mix ahead of Saturday's event for you. Some of my old dutch trance favs and some hard trance and new bits. Looking forward to seeing you all again on Sat! x

hardtrance/louk-love-respect-holland-warm-up-mix-t52069.html

Citaat:
Playing for the fourth year running for those lovely people at Love & Respect in Holland this weekend alongside Proteus, Fausto, Jim Justice, Andy Farley, Amber D and Cut Up. Thought I'd do a nice one hour warm up mix of all the sort of material I am going to play.

The crowd there love the UK music scene and their events like HQ and such like are rocking (have been to a few myself over years) and it took an influence here. I grew up listening to loads of wicked dutch trance and hard trance so threw it all together here for you.

Enjoy and hope to see you there!

Citaat:
Playing a retro gig this weekend in Holland for Stichting Love and Respect alongside Proteus, Fausto, Jim Justice, Amber D, Andy Farley, Cut Up and more. Did a warm up mix of the style. If you are a fan of Eyecon / HQ / Country Club tunes then enjoy!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 07:01 

Donateur

Jim Justice:

Citaat:
Na 15 toffe jaren in Nederland te hebben gewoond is de tijd voor mij aangebroken om terug te keren naar Curaçao. Als tiener had ik dromen om te Dj’en op grote festivals en plaatjes te produceren die door grote DJ’s zouden worden gedraaid. Met trots kan ik zeggen dat ik mijn dromen waar heb kunnen maken en dat ik met een goed gevoel terug kan gaan.

Naast het waarmaken van dromen heb ik ook “echte” doelen, zoals het voltooien van een studie en het opdoen van werkervaring die van toepassing zijn op Curaçao. Ook dit heb ik tot een goed einde kunnen brengen al duurde het een X aantal jaren voor ik mijn richting had gevonden.

In dit avontuur ben ik ook de vrouw van mijn leven tegen gekomen die weer een ander vrouwtje in mijn leven heeft gebracht. Een lief dochtertje!
Samen hebben we besloten om een avontuur aan te gaan op Curaçao. We zullen half november vertrekken.

Wat dat voor de artiest Jim Justice betekent: Time will tell. Ik laat me inspireren door mijn omgeving en gevoel.
Pas goed op jullie zelf en wees goed voor elkaar en holler als je in Curaçao bent!

Citaat:
Okay nu dat dit uit de wereld is, voorlopig de laatste keer Jim Justice in NL! Ik zal mijn favoriete platen ever draaien dit evenement, platen die mij gevormd hebben tot de sound die ik heb uiteraard naast mijn eigen producties! Oh en ik zal ook enkele Jim Justice t-shirts weg geven! waar? hier!
https://www.facebook.com/events/523831257755402/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2015 10:20 

Hardtraxx Veteran

Hele dikke line-up. :drool:

Jammer dat ik hier niet bij kan zijn..
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten