Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 20:54 
 
Hardtraxx Newbie

Loungen: Het concept wat niet meer weg te denken is als je aan Frenchcore denkt.
De dreunende, zware en snelle monotone bassen zijn de vaste en lekkerste ingrediënten.

Vele upcoming, nationale en zelfs internationale act's hebben de Loungen bij 200
BPM reeksen in podium Argus Alkmaar gepasseerd.

Ook voor vrijdag 12 oktober zal het geweld weer los barsten met Dr. Peacock, Consumer, Explicit, Frans en Cor, Otalgicum, Vexer & DBN [Live]

LET OP:
Er zijn nog 55 online tickets beschikbaar voor a.s. vrijdag.
Deur-verkoop zal nog maximaal 30 kaarten zijn.
Haal snel je tickets nog in de voorverkoop OP=OP

Vrijdag 12 oktober 2012
Begint: 21.00 uur
Locatie: Podium Argus Alkmaar (sperwerstraat 15, 1826 KL Alkmaar)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mag het volgende feest met wat minder vette tekst en een fatsoenlijke titel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 21:09 
 
Hardtraxx Newbie

Khadber schreef:
Mag het volgende feest met wat minder vette tekst en een fatsoenlijke titel?

Excuus..... ben hier nieuw. Bij ander site's geen probleem. zal er in het vervolg even op letten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 21:16 
 

bah wat een kutfeest moet dit zijn

dr peacock en co :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 21:27 
 
Hardtraxx Newbie

kaboem schreef:
bah wat een kutfeest moet dit zijn

dr peacock en co :(

Ieder zo z'n smaak! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 21:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Laatste keer dat ik dr was was t wel tof. Gezellige sfeer en weer veel bekenden. Helaas nu te ver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
bah wat een kutfeest moet dit zijn

dr peacock en co :(


Je bent zelf dr peacock en co :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 09:08 
 
Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
bah wat een kutfeest moet dit zijn

dr peacock en co :(

Tief nou eens op met je zielige berichten bij Frenchcore feesten sukkel, 1x is heel misschien grappig maar bij elk feest niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 09:11 
 

Precies wat ik ook dacht, Hoofdcoach.

Hoop ooit nog een editie mee te maken. Helaas zit ik al vol de 12e
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 09:14 
 

Hoofdcoach schreef:
kaboem schreef:
bah wat een kutfeest moet dit zijn

dr peacock en co :(

Tief nou eens op met je zielige berichten bij Frenchcore feesten sukkel, 1x is heel misschien grappig maar bij elk feest niet




:yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 10:04 
 
Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
kaboem schreef:
bah wat een kutfeest moet dit zijn

dr peacock en co :(

Tief nou eens op met je zielige berichten bij Frenchcore feesten sukkel, 1x is heel misschien grappig maar bij elk feest niet

Ja want er wordt niet bij ieder hardstylefeest gezeikt over mainstream en raw :') en welke beter/kut is
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 10:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

^ ja, maar dan zijn er tientallen anderen die denken dat ze wat bereiken met die discussie, bij frenchcore komt t maar van één persoon ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 10:21 
 
Hardtraxx Veteran

delange schreef:
^ ja, maar dan zijn er tientallen anderen die denken dat ze wat bereiken met die discussie, bij frenchcore komt t maar van één persoon ;)

Dus? Als deze ene persoon ook denkt wat te bereiken. Zie het probleem niet echt, maar laten we maar op houden anders krijgt een frenchcorefeest veel reacties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mogen de trollen weer weg uit dit topic? Dankuwel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 11:14 
 

delange schreef:
^ ja, maar dan zijn er tientallen anderen die denken dat ze wat bereiken met die discussie, bij frenchcore komt t maar van één persoon ;)



Dus omdat alleen ik dat denk mag ik die mening niet hebben? De rest is dus een stel meelopers

perfect verwoord delange :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 15:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zeker wel weer aanwezig, kruipend heen kruipend terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 19:43 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Mogen de trollen weer weg uit dit topic? Dankuwel!

Gadverdamme, niemand trollt ook gewoon. Is gewoon een discussie, man man. Ga nou niet alles zitten afkappen, triest hoor >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
zeker wel weer aanwezig, kruipend heen kruipend terug.

Waarom zou je in godsnaam naar een feest toe kruipen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 22:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
mikeee schreef:
zeker wel weer aanwezig, kruipend heen kruipend terug.

Waarom zou je in godsnaam naar een feest toe kruipen

Omdat het kan :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 23:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zaterdag ook weer eens naar het plaatselijke Frenchcore feestje, https://partyflock.nl/party/224776:FreaX.html
Dat daar geen topic van is, wss te onbekend voor, maar voor de liefhebbers wel aan te raden, goed geluid, prima sfeer en altijd genoeg de ruimte aangezien ze het expres nooit helemaal uitverkopen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 02:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
genoeg de ruimte aangezien ze het expres nooit helemaal uitverkopen!

Dit vind ik toch echt HEEL erg moeilijk om te geloven... dat ze 100 kaarten voordat het uitverkocht is de kaartverkoop stopzetten ofzo? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 08:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Wesz91 schreef:
genoeg de ruimte aangezien ze het expres nooit helemaal uitverkopen!

Dit vind ik toch echt HEEL erg moeilijk om te geloven... dat ze 100 kaarten voordat het uitverkocht is de kaartverkoop stopzetten ofzo? :lol:


En tog is het zo. Ken de organisatoren via via, relatief kleine organisatie die dat doet, weten zelf gewoon hoe vervelend het is als je opgekropt staat dusja, gewoon het maximum wat erin kan lager gelegt en daar de grens van te voren al bepalen. Alleen maar respect voor dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 09:48 
 
Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Khadber schreef:
Mogen de trollen weer weg uit dit topic? Dankuwel!

Gadverdamme, niemand trollt ook gewoon. Is gewoon een discussie, man man. Ga nou niet alles zitten afkappen, triest hoor >.<


Nou wat een discussie, echt van hoog niveau met veel argumenten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 10:30 
 
Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Jurheinen schreef:
Khadber schreef:
Mogen de trollen weer weg uit dit topic? Dankuwel!

Gadverdamme, niemand trollt ook gewoon. Is gewoon een discussie, man man. Ga nou niet alles zitten afkappen, triest hoor >.<

Nou wat een discussie, echt van hoog niveau met veel argumenten!

Ja want dat hoort een discussie te zijn! Vergeten, wat dom van me
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff kut frenchcore. >.< Wie wilt er nou naar Dr. Peacock.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten