Ik versta iedereen indd ook altijd beter met die dingen in.wrote:Nou ja ik hoor van veel mensen dat zij beter mensen verstaan met oordoppen
OT: Ook zin in
Te herkennen aan een avio-shirt en rooie nikes.
Ik versta iedereen indd ook altijd beter met die dingen in.wrote:Nou ja ik hoor van veel mensen dat zij beter mensen verstaan met oordoppen
We Are Onewrote:Minuut stilte om 01u, ben er niet bij maar toch wel erg benieuwd welke plaat B-Front er daarna op legt
Hoop op Nasty Boyz - Angelz. Maar bijna iedere B-front plaat is ook goedwrote:We Are Onewrote:Minuut stilte om 01u, ben er niet bij maar toch wel erg benieuwd welke plaat B-Front er daarna op legtOf Face The Truth
Artifact draaide na de minuut stilte Angel. Kippenvel..wrote:Hoop op Nasty Boyz - Angelz. Maar bijna iedere B-front plaat is ook goedwrote:We Are Onewrote:Minuut stilte om 01u, ben er niet bij maar toch wel erg benieuwd welke plaat B-Front er daarna op legtOf Face The Truth
![]()
Op t moment in de trein. Heb er super veel zin in!
Toch raar dat op een feest als Loudness Delete commercieler gaat draaien als die op de main staatwrote:Gooi Delete voortaan maar zaal 3. Nu draaide die alleen maar z'n recentere tracks, jammerlijk. Ook was het geluid in zaal 1 en 2 om te huilen. Zaal 1 amper hoge tonen en bass overkill met doppen in. Zaal 2 stond kneiterzacht en totaal geen bass. Blijft een flink minpunt aan Maassilo.
Niks gemist dus, hier was ik ook al een beetje bang voor. En vorig jaar was idd zaal 3 de enigste met goed geluid en wie stond daar met een DIJK van een set? wat was dat genieten zeg.wrote:Gooi Delete voortaan maar zaal 3. Nu draaide die alleen maar z'n recentere tracks, jammerlijk. Ook was het geluid in zaal 1 en 2 om te huilen. Zaal 1 amper hoge tonen en bass overkill met doppen in. Zaal 2 stond kneiterzacht en totaal geen bass. Blijft een flink minpunt aan Maassilo.