stack dikker dan erica terpstrawrote:Over geld praten we niet, dat is er gewoon!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
FHardtraxxer
- 204 posts member since 2015
Kaartje binnen
Beetje jammer dat Chris One niet op mainstage draait, aangezien zijn nieuwe track wel in het promofilmpje zat.
LINE-UP AREA 1
B-Front | E-Force | Digital Punk | Requiem | Delete | Bass Chaserz vs MYST | Phuture Noize live | Regain live | Clockartz live | Hosted by Nolz
Area 2 heeft dus:
Rooler
Imperatorz
Adaro vs Ran-D
Thera vs Caine
Luminite vs Re-Mind
The Purge vs Genox
Chris One
B-Front | E-Force | Digital Punk | Requiem | Delete | Bass Chaserz vs MYST | Phuture Noize live | Regain live | Clockartz live | Hosted by Nolz
Area 2 heeft dus:
Rooler
Imperatorz
Adaro vs Ran-D
Thera vs Caine
Luminite vs Re-Mind
The Purge vs Genox
Chris One
Last edited by Delt-A on , edited 1 time in total.
Op The Purge vs Genox na alle acts die ik wil zien dus in Area 1. 
Jammer dat Thera b2b staat met Caine, maakt toch dat ik daar niet heen ga. Kaartje eerdaags maar eens binnenhalen.
Jammer dat Thera b2b staat met Caine, maakt toch dat ik daar niet heen ga. Kaartje eerdaags maar eens binnenhalen.
Wel opmerkelijk dat Ran-D & Adaro in zaal 2 zetten ja.
Precies ditwrote:Op The Purge vs Genox na alle acts die ik wil zien dus in Area 1.
En dit inderdaad. Hoe zouden ze hier bij komen?wrote:Wel opmerkelijk dat Ran-D & Adaro in zaal 2 zetten ja.
Chris One ook Area 2wrote:LINE-UP AREA 1
Area 2 heeft dus:
Rooler
Imperatorz
Adaro vs Ran-D![]()
Thera vs Caine
Luminite vs Re-Mind
The Purge vs Genox
Hele rare keuze inderdaad. Maar misschien dat ze dan een verrassend setje gaan neerzetten, sowieso wel even een kijkje nemen mocht de timetable het toelaten.wrote:En dit inderdaad. Hoe zouden ze hier bij komen?wrote:Wel opmerkelijk dat Ran-D & Adaro in zaal 2 zetten ja.
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Als ik op Facebook kijk bij de pagina van Loudness by B2S (niet het evenement) staan Adaro vs Ran-D wel bij Area 1?
Het lijkt me ook niet ze Ran-D & Adaro in de 2e zaal gaan zetten
Gaat een pittig avondje worden.
Eerst naar PSV - Utrecht, dan nog nachtje Loudnessen... ai ai ai
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Bedankt voor de herinnering, daar had ik nog geen rekening mee gehoudenwrote:Gaat een pittig avondje worden.
-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023
word waarschijnlijk een last minute optie voor mij 
Vroege wedstrijd (18.00) dus dat wordt maximaal naar de klote aankomen.wrote:Bedankt voor de herinnering, daar had ik nog geen rekening mee gehoudenwrote:Gaat een pittig avondje worden.
Eerst naar PSV - Utrecht, dan nog nachtje Loudnessen... ai ai ai. Wel heel chill overigens dat het in Het Klokgebouw is, dan is het mooi te combineren.
Sta keer op OOST erbij, dus ben benieuwd
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Natuurlijk staan Ran-D/Adaro gewoon in zaal 1. Zal wel een foutje zijn.
Timetable is best prima alleen jammer van de overlap tussen The Purge & Genox en Delete maar dat is te doen, Waarschijnlijk wel aanwezig hier.
-
FHardtraxxer
- 204 posts member since 2015
Nieuw Loudness anthem? Weet iemand die die gemaakt heeft? Kan dik zijn 
Hele tijd zaal 1 met een half uurtje Chris One en The Purge vs Genox verwacht ik.
Aanwezig met Grim. Nog wat azen op goedkope ticketswap afdankertjes.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Ik gok eigenlijk op Mr. Loudness himself, aangezien hij ook na dat stukje draait.wrote:Nieuw Loudness anthem? Weet iemand die die gemaakt heeft? Kan dik zijn
Ik baal van deze timetable, te veel overlappingen van artiesten die ik graag had gezien...