Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 14:36 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Echt superveel zin in vanavond! Heb deze week nog een nieuwe track gemaakt (Dj Thera - The Fight) die ik vanavond voor het eerst ga draaien, altijd spannend :D :D :D (met 3 verschillende gated kicks overigens hehe)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 14:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Echt superveel zin in vanavond! Heb deze week nog een nieuwe track gemaakt (Dj Thera - The Fight) die ik vanavond voor het eerst ga draaien, altijd spannend :D :D :D (met 3 verschillende gated kicks overigens hehe)


hype hype hype :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 14:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Echt superveel zin in vanavond! Heb deze week nog een nieuwe track gemaakt (Dj Thera - The Fight) die ik vanavond voor het eerst ga draaien, altijd spannend :D :D :D (met 3 verschillende gated kicks overigens hehe)


Uch, grote kans dat er nu een half uur B-Front geskipped moet gaan worden. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
DjThera schreef:
Echt superveel zin in vanavond! Heb deze week nog een nieuwe track gemaakt (Dj Thera - The Fight) die ik vanavond voor het eerst ga draaien, altijd spannend :D :D :D (met 3 verschillende gated kicks overigens hehe)


Uch, grote kans dat er nu een half uur B-Front geskipped moet gaan worden. >.<

Als ik weer even mag terugvallen in m'n negatieve zelf zal ik niet in area 2 te vinden zijn terwijl Caine daar staat te draaien. Kwam vorige week in de auto een Caine plaat voorbij op dat Opposition album en hij doet bblijkbaar nog steeds hetzelfde als eerst, wat simpelweg niet aan mij besteed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
kegel77w schreef:
DjThera schreef:
Echt superveel zin in vanavond! Heb deze week nog een nieuwe track gemaakt (Dj Thera - The Fight) die ik vanavond voor het eerst ga draaien, altijd spannend :D :D :D (met 3 verschillende gated kicks overigens hehe)


Uch, grote kans dat er nu een half uur B-Front geskipped moet gaan worden. >.<

Als ik weer even mag terugvallen in m'n negatieve zelf zal ik niet in area 2 te vinden zijn terwijl Caine daar staat te draaien. Kwam vorige week in de auto een Caine plaat voorbij op dat Opposition album en hij doet bblijkbaar nog steeds hetzelfde als eerst, wat simpelweg niet aan mij besteed is.

Dit. Als Thera nu anderhalf uur solo had gestaan had dit zo mooi geweest. Ik vind die platen van hem echt belachelijk goed, maar Caine hoef ik echt niet te horen op Loudness.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 14:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik kijk ook zeker niet uit naar Caine, maar misschien dat Caine in deze samenstelling wel wat andere platen er op gaat gooien. Ik laat me in ieder geval verrassen deze set, en als het dan wel zodanig kut is sta je binnen een minuut toch weer in zaal 1. Maar kan me niet voorstellen dat die er alleen maar kut platen op gaat gooien, zo wel, dan even rust na een plaatje van Thera kan ook zeker geen kwaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien dat ik de eerste 3 tracks van Thera & Caine meepak maar ga daarna toch echt naar Clockartz, Loudness Favorites & B-Front. Als het tegelijk met E-Force was had ik het misschien gedaan maar dan heb je alsnog die Caine die er bij zit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 16:34 
 
Hardtraxx Elite

Gvd wil hier toch wel graag heen nu ik al in Eindhoven ben. Jammer dat OV niet te doen is en vervoer lijkt niet te regelen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Gvd wil hier toch wel graag heen nu ik al in Eindhoven ben. Jammer dat OV niet te doen is en vervoer lijkt niet te regelen...


Er is nog een after tot 's middags :whistle: Tegen dan zal er wel iemand wakker zijn die je wilt komen halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 16:40 
 
Hardtraxx Elite

Grim schreef:
Hard4Us schreef:
Gvd wil hier toch wel graag heen nu ik al in Eindhoven ben. Jammer dat OV niet te doen is en vervoer lijkt niet te regelen...


Er is nog een after tot 's middags :whistle: Tegen dan zal er wel iemand wakker zijn die je wilt komen halen.


Haha, als jullie ook gaan dan?! Waar is die after?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Grim schreef:
Hard4Us schreef:
Gvd wil hier toch wel graag heen nu ik al in Eindhoven ben. Jammer dat OV niet te doen is en vervoer lijkt niet te regelen...


Er is nog een after tot 's middags :whistle: Tegen dan zal er wel iemand wakker zijn die je wilt komen halen.


Haha, als jullie ook gaan dan?! Waar is die after?


https://www.facebook.com/events/174192399880425/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 16:48 
 
Hardtraxx Elite

Beetje in n vage tent staan in mn eentje
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 16:48 
 
Hardtraxxer

Vond het vorig jaar prima qua drukte. Dus verwacht vanavond weer lekker de ruimte om los te gaan, zijn al genoeg uitverkochte feesten waar je hutje-mutje staat. Tot vanavond :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 19:39 
 
Hardtraxxer

Net Clockartz & Chris One tegen gekomen in Eindhoven. Ze zeiden dat we echt bij de anthemshow moesten zijn, dat vooral de echte liefhebber aan zijn trekken zal komen. Kleine hardtraxx meeting doen links vooraan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forthehardest schreef:
Net Clockartz & Chris One tegen gekomen in Eindhoven. Ze zeiden dat we echt bij de anthemshow moesten zijn, dat vooral de echte liefhebber aan zijn trekken zal komen. Kleine hardtraxx meeting doen links vooraan?


Daar zijn wij wss wel te vinden. Te herkennen aan Loudness 2012 T-Shirt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forthehardest schreef:
Kleine hardtraxx meeting doen links vooraan?


Ook aanwezig. Loudness shirtje (geen idee welk jaar) xd en grijze broek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Forthehardest schreef:
Kleine hardtraxx meeting doen links vooraan?


Ook aanwezig. Loudness shirtje (geen idee welk jaar) xd en grijze broek.

Aanwezig. Geen shirtje en grijze broek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin begint nu wel vollebak te komen. Sowieso bij Phuture Noize, Chris One, B-Front en The Purge & Genox te vinden! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beperkt treinverkeer tussen Lage Zwaluwe en Breda, dus houd er rekening mee als je daar langskomt. Wij moeten nu omreizen via Utrecht en Den Bosch anders zijn we een uur later.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 21:42 
 
Hardtraxxer

Joey schreef:
Beperkt treinverkeer tussen Lage Zwaluwe en Breda, dus houd er rekening mee als je daar langskomt. Wij moeten nu omreizen via Utrecht en Den Bosch anders zijn we een uur later.

Half uur moeten wachten bij Rotterdam cs op het perron, maar m'n bier is wel goed koud nu :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Juist al anderhalve liter bier op op 1,5 uur. To job or not to job? That is the question.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JariV schreef:
Joey schreef:
Beperkt treinverkeer tussen Lage Zwaluwe en Breda, dus houd er rekening mee als je daar langskomt. Wij moeten nu omreizen via Utrecht en Den Bosch anders zijn we een uur later.

Half uur moeten wachten bij Rotterdam cs op het perron, maar m'n bier is wel goed koud nu :beer:

We zitten vooraan in de trein met z'n 6en als je behoefte hebt aan gezelschap, nu toch wel in de trein van Rotterdam naar Eindhoven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet iemand hoe duur de kaarten aan de deur zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2018 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Weet iemand hoe duur de kaarten aan de deur zijn?


45 euro
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2018 05:52 
 
Hardtraxxer

Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten