Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 81  Volgende
Bericht Geplaatst op 06 feb 2012 02:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

das 3 :P
En dat ligt niet aan je muis :P
Bericht Geplaatst op 06 feb 2012 02:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je had ook 1 van de 2 dubbele kunnen aanpassen :P
Bericht Geplaatst op 06 feb 2012 02:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het ligt wel aan mijn muis, als ik 1x op de linkermuisknop druk wordt het opeens een dubbelklik echt irritant. De andere muis (draadloos) doet het op dit moment niet.
Bericht Geplaatst op 06 feb 2012 02:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het ligt wel aan mijn muis, als ik 1x op de linkermuisknop druk wordt het opeens een dubbelklik echt irritant. De andere muis (draadloos) doet het op dit moment niet.
Bericht Geplaatst op 06 feb 2012 02:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo een muis wil ik!
Bericht Geplaatst op 06 feb 2012 02:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
Zo een muis wil ik!

Jij liever als ik , maar weer ontopic dan maar ;). Moderators kunnen jullie de dubbele berichten a.u.b. verwijderen? :)
Bericht Geplaatst op 06 feb 2012 02:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:P

Weet iemand hoe het geluid daar is?
Bericht Geplaatst op 06 feb 2012 03:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
:P

Weet iemand hoe het geluid daar is?


Akoestiek is prima!
Bericht Geplaatst op 06 feb 2012 08:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk niet dat ik hierbij ben. :) Tenzij ik de slaapplek kan regelen bij een bekende in Eindhoven.
Bericht Geplaatst op 06 feb 2012 08:56 
 

Die lineup ziet er goed uit maar wat moeten die wilde mfers er... Die waren op HB al teleurstellend, moet je nagaan hier...
Bericht Geplaatst op 06 feb 2012 08:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Stage 00:01

B-Front
Crypsis

E-Force
Geck-o
Radical Redemption
Tatanka
Wild Motherfuckers
Zany
Zatox
Live: Digital Punk
Live: Theracords
MC: Nolz

Stage 00:02
Ironite
Phrantic
Prefix & Density
Re-volt
Solutio

Tartaros
The I's
Titan

MC: Axys


Er mag niet geklaagd worden. ^^ wanneer is de kaartverkoop?
Bericht Geplaatst op 06 feb 2012 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
stefaneke schreef:
Stage 00:01

B-Front
Crypsis

E-Force
Geck-o
Radical Redemption
Tatanka
Wild Motherfuckers
Zany
Zatox
Live: Digital Punk
Live: Theracords
MC: Nolz

Stage 00:02
Ironite
Phrantic
Prefix & Density
Re-volt
Solutio

Tartaros
The I's
Titan

MC: Axys


Er mag niet geklaagd worden. ^^ wanneer is de kaartverkoop?

Precies dat lijstje idd :) Hoe de TT ook valt wordt het geniaal. Kijk vooral uit naar Geck-o, Theracords Live en B-Front zoals altijd, maar de rest wordt ook ziekelijk gaaf.
Bericht Geplaatst op 06 feb 2012 11:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een helden line-up. Dit gaat sowieso me 1e loudness worden, hier moet ik gewoon bij zijn :thumbsup: :yay:
Bericht Geplaatst op 06 feb 2012 11:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat noem ik pas een line-up :$

Spijtig genoeg examens in april ...
Bericht Geplaatst op 06 feb 2012 11:49 
 
Hardtraxx Newbie

Hier ben ik zeker bij! xd


Dakpan schreef:
Denk niet dat ik hierbij ben. :) Tenzij ik de slaapplek kan regelen bij een bekende in Eindhoven.


Kom met ons mee?
Bericht Geplaatst op 06 feb 2012 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line up is weer om bij te ejaculeren voor 't leven (L)
Bericht Geplaatst op 06 feb 2012 12:08 
 
Hardtraxxer

Dit feestje staat op de planning :D Wat een bazen line-up :drool:
Bericht Geplaatst op 06 feb 2012 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Volgens mij stond deze er nog niet? ^^
Bericht Geplaatst op 06 feb 2012 12:11 
 
Hardtraxx Veteran

wat een line-up :drool: :worship:
Bericht Geplaatst op 06 feb 2012 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.b2s.nl/loudness2012/
Bericht Geplaatst op 06 feb 2012 12:16 
 
Hardtraxx Veteran

:worship: :worship: :worship:
Bericht Geplaatst op 06 feb 2012 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die track die daar staat als Can't be Stopped, dat klinkt totaal niet als die track.
Is dat niet een TBA? :huh:
Bericht Geplaatst op 06 feb 2012 12:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Die track die daar staat als Can't be Stopped, dat klinkt totaal niet als die track.
Is dat niet een TBA? :huh:

Dat is totaal niet Can't Be Stopped xD
Bericht Geplaatst op 06 feb 2012 12:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

4,5 uur met de trein heen en 5 uur terug :lol: Niet aanwezig dus xd
Bericht Geplaatst op 06 feb 2012 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Daveytl schreef:
Die track die daar staat als Can't be Stopped, dat klinkt totaal niet als die track.
Is dat niet een TBA? :huh:

Dat is totaal niet Can't Be Stopped xD

Ja dat weet ik ook wel :P Wie op de site als de onderste Place of Terror remix staat, dat is Can't be Stopped.
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten