wrote:Zelfdewrote:![]()
Acts die ik zeker ga bezoeken zijn Exit Mind en Phuture Noize. De rest zie ik daar wel.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Mocht iemand een kaartje over hebben. Maat van mij zoekt er nog 1tje 
Kijk in het aanbod topicwrote:Mocht iemand een kaartje over hebben. Maat van mij zoekt er nog 1tje
Exit mind bewonderenwrote:Godverdomme zin in!
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Iemand nog één/meerdere ticket(s) over? Let me know!
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Misschien, hou eventueel het aanbodtopic in de gatenwrote:Iemand nog één/meerdere ticket(s) over? Let me know!
Ja dat! Ik heb echt geen zin om in een drukte te gaan staan dus ga ik wel in de andere zaal staan. Ik wil hier godverdomme alles kapot beuken! Wat heb ik hier onwijs veel zin in!wrote:Exit mind bewonderenwrote:Godverdomme zin in!Voorderest zal ik staan waar er ruimte is om volle bak te knallen. Dus waarschijnlijk zoals de jaren hiervoor niet in zaal 1.
Juist! Vorig jaar bijna alleen maar in Zaal 2 gestaan, lekker ruimte en de opkomende artiesten draaien vaak nog lekkerder ookwrote:Ja dat! Ik heb echt geen zin om in een drukte te gaan staan dus ga ik wel in de andere zaal staan. Ik wil hier godverdomme alles kapot beuken! Wat heb ik hier onwijs veel zin in!wrote:Exit mind bewonderenwrote:Godverdomme zin in!Voorderest zal ik staan waar er ruimte is om volle bak te knallen. Dus waarschijnlijk zoals de jaren hiervoor niet in zaal 1.
Maar ik wil wel per se naar Titan, Phuture Noize en Degos & Re-Done, ervan uitgaande dat zij in zaal 1 staan 
Titan sluit zaal 1 af, dus daar ben ik sowieso wel aanwezig want dan is het denk al wat minder druk en zit de helft ergens in hoekjes te space.wrote:Maar ik wil wel per se naar Titan, Phuture Noize en Degos & Re-Done, ervan uitgaande dat zij in zaal 1 staan
Vetvetvet !!wrote:Titan sluit zaal 1 af, dus daar ben ik sowieso wel aanwezig want dan is het denk al wat minder druk en zit de helft ergens in hoekjes te space.wrote:Maar ik wil wel per se naar Titan, Phuture Noize en Degos & Re-Done, ervan uitgaande dat zij in zaal 1 staan
FF meeten daar
Ik kom wel mee rammen daar want in een hoekje spacen zit er voor mij niet in 
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Ook aanwezig (met een bus met 50 bekenden vanuit Groningen
)
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Ik heb nog 2 plekken over in de auto. Omgeving Doetinchem. Doe ff pm als je mee wil!
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Ik dacht HEEEEL even dat je weer af zou haken hahahahahwrote:https://hardtraxx.com/aanbod/1x-loudness-ticket-t39978.html#p1282275
Vanavond Try Before You Die overleven en dan hopen dat het hééééél snel volgende week zaterdag is! Zin in gvd.
Ga je niet naar Output Stefan?
Ik twijfel nog, denk 't niet niemand wil mee.