Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 28  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe maar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Steffnov schreef:
Vind B2S vast niet zo leuk als dat hier al staat :P Denk dat ze gevraagd hebben of het verwijderd kon worden.


Ja zit opzich wel wat in, maar heb geen melding gehad of een bericht of ik het a.u.b. niet wilde posten. Dus zal ik het gewoon nog een keertje zeggen.... :$

Wij hebben dat bericht wel gekregen en niet voor niets de namen weggehaald. Graag dus niet posten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 20:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oke ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 20:49 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Wij hebben dat bericht wel gekregen en niet voor niets de namen weggehaald.

Sta er niet achter, maarja, anders word de schuld in onze schoenen gelegd. Raar hoe zoiets kan escaleren.

Maar de artiesten hebben het liever niet dat ze bekend worden gemaakt voordat het officieel bekend gemaakt wordt. Verder is het een beetje aan de organisatie en de artiesten zelf om wat beter met die informatie om te gaan.

Maar ontopic: Yay Loudness :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 20:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Khadber schreef:
Wij hebben dat bericht wel gekregen en niet voor niets de namen weggehaald.

Sta er niet achter, maarja, anders word de schuld in onze schoenen gelegd. Raar hoe zoiets kan escaleren.

Maar de artiesten hebben het liever niet nee dat ze bekend worden gemaakt voordat het officieel bekend gemaakt wordt. Verder is het een beetje aan de organisatie en de artiesten zelf om wat beter met die informatie om te gaan.


Precies :thumbup: Dj's zijn er zelf verantwoordelijk voor, en een forum site zoals deze gaat over de nieuwste hardstyle feitjes. Dus vond het wel geplaatst dat ik het deelde met de rest. Maar zal het voortaan voor me houden.

On topic! :yay: Wordt me 7e editie alweer (L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 20:54 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Maar zal het voortaan voor me houden.


Niet om het een of ander: maar wordt dat niet een beetje van je verwacht als je zoiets te horen krijgt? In mijn ogen is dat vertrouwelijke informatie en zou zelf altijd m'n mond erover houden totdat het officieel bekend wordt gemaakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens met Jordy, ik vind het onfatsoenlijk om alle informatie die artiesten je geven te delen op het internet. Als hun behoefte hebben het met iedereen te delen doen ze dat vanzelf wel via hun social media.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Eens met Jordy, ik vind het onfatsoenlijk om alle informatie die artiesten je geven te delen op het internet. Als hun behoefte hebben het met iedereen te delen doen ze dat vanzelf wel via hun social media.

Tja...of ze moeten het uberhaupt niet delen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Edwinn schreef:
Eens met Jordy, ik vind het onfatsoenlijk om alle informatie die artiesten je geven te delen op het internet. Als hun behoefte hebben het met iedereen te delen doen ze dat vanzelf wel via hun social media.

Tja...of ze moeten het uberhaupt niet delen ;)


Ze delen 't in vertrouwen. Anders zouden ze 't niet delen toch? Vind 't belachelijk dat je zoiets online zet, gewoon niet doen ;) . Niet goed voor jezelf, niet goed voor de artiest en niet goed voor de organisatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 21:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Kevin-Raw schreef:
Maar zal het voortaan voor me houden.


Niet om het een of ander: maar wordt dat niet een beetje van je verwacht als je zoiets te horen krijgt? In mijn ogen is dat vertrouwelijke informatie en zou zelf altijd m'n mond erover houden totdat het officieel bekend wordt gemaakt :P


Het stond op facebook (niet bij een artiest), dus vond het niet zo nodig om het voor me te houden voor hardtraxx ;)

G1LL schreef:
Steffnov schreef:
Edwinn schreef:
Eens met Jordy, ik vind het onfatsoenlijk om alle informatie die artiesten je geven te delen op het internet. Als hun behoefte hebben het met iedereen te delen doen ze dat vanzelf wel via hun social media.

Tja...of ze moeten het uberhaupt niet delen ;)


Ze delen 't in vertrouwen. Anders zouden ze 't niet delen toch? Vind 't belachelijk dat je zoiets online zet, gewoon niet doen ;) . Niet goed voor jezelf, niet goed voor de artiest en niet goed voor de organisatie.


Als ik het persoonlijk van een dj zou hebben gehoord dan zou ik het inderdaad niet online gooien Gill, maar als ik het gewoon lees op fb zie ik het probleem niet dat ik het online zet. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 00:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 03:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap het wel, is idd in goed vertrouwen. Ik zat vorig jaar voor produceerles bij Thera in de studio toen hij het telefoontje kreeg dat ze Thera, Degos & Re-Done, Phrantic, Wavolizer, Delete, Deetox en Backburn op Loudness december-editie wilde hebben... Dan kan Pieter natuurlijk ook niet zijn bek houden, maar is toch gewoon normaal dat ik dan wel mijn bek houd...? (was in juni of juli ofzo al... xd )
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 03:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Steffnov schreef:
Edwinn schreef:
Eens met Jordy, ik vind het onfatsoenlijk om alle informatie die artiesten je geven te delen op het internet. Als hun behoefte hebben het met iedereen te delen doen ze dat vanzelf wel via hun social media.

Tja...of ze moeten het uberhaupt niet delen ;)


Ze delen 't in vertrouwen. Anders zouden ze 't niet delen toch? Vind 't belachelijk dat je zoiets online zet, gewoon niet doen ;) . Niet goed voor jezelf, niet goed voor de artiest en niet goed voor de organisatie.

Sorry, maar als jij als artiest niet wil dat iemand het weet, wat is dan een betere optie dan daadwerkelijk je bek erover te houden? Het "geheim" aan iemand vertellen en dan naar die persoon wijzen als het naar buiten komt is wel.een héél goedkope manier om jezelf vrij te spreken. Maak er dan geen 'geheim' van als je er zo graag over wilt lullen.

Ook zo mooi trouwens, het moet wel geheim blijven, maar ik vertel die en die en die er wel over :lol: hoe dom ben je dan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 11:27 
 
Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Ze delen 't in vertrouwen. Anders zouden ze 't niet delen toch? Vind 't belachelijk dat je zoiets online zet, gewoon niet doen ;) . Niet goed voor jezelf, niet goed voor de artiest en niet goed voor de organisatie.

Dus ze nemen random voorbijgangers in vertrouwen (ervan uitgaande dat kevin de desbetreffende artiest niet persoonlijk kent)? Lekker naïef ben je dan.

Als je aan willekeurige festivalgangers informatie gaat geven die nog geheim hoort te blijven, dan weet je dat de kans groot is dat het naar buiten komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga d'r vanuit dat de artiesten die daadwerkelijk iets over een bepaalde line-up vertellen tegen iemand, ze deze persoon ook kennen. Het zou idd vaag zijn als ze 't zomaar zeggen tegen een random bezoeker :P . Daarom zeg ik ook dat het in vertrouwen is, en meestal zegt de artiest in kwestie ook wel dat je 't niet zomaar door moet vertellen ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 12:13 
 
Hardtraxx Veteran

Hey maar Gillian, waar staan S&I allemaal eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 12:15 
 
Hardtraxx Elite

Firetrap schreef:
Hey maar Gillian, waar staan S&I allemaal eigenlijk?

:D +1
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Ik ga d'r vanuit dat de artiesten die daadwerkelijk iets over een bepaalde line-up vertellen tegen iemand, ze deze persoon ook kennen. Het zou idd vaag zijn als ze 't zomaar zeggen tegen een random bezoeker :P . Daarom zeg ik ook dat het in vertrouwen is, en meestal zegt de artiest in kwestie ook wel dat je 't niet zomaar door moet vertellen ;) .

Of je degene nou kent of niet, je bent het toch wel met me eens dat het gewoon dom is als vanuit de organisatie aan de DJ wordt verteld dat het stil moet worden gehouden, en de DJ dit dan, in vertrouwen of niet, niet doet. De schuld moet dan ook gewoon lekker bij de DJ zelf worden gezocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 18:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
G1LL schreef:
Ik ga d'r vanuit dat de artiesten die daadwerkelijk iets over een bepaalde line-up vertellen tegen iemand, ze deze persoon ook kennen. Het zou idd vaag zijn als ze 't zomaar zeggen tegen een random bezoeker :P . Daarom zeg ik ook dat het in vertrouwen is, en meestal zegt de artiest in kwestie ook wel dat je 't niet zomaar door moet vertellen ;) .

Of je degene nou kent of niet, je bent het toch wel met me eens dat het gewoon dom is als vanuit de organisatie aan de DJ wordt verteld dat het stil moet worden gehouden, en de DJ dit dan, in vertrouwen of niet, niet doet. De schuld moet dan ook gewoon lekker bij de DJ zelf worden gezocht.

Hoeft toch niet per se vanaf de artiest zelf te komen. Misschien heeft iemand van B2S het wel aan een bekende verteld en is het aan die kant gelekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Steffnov schreef:
G1LL schreef:
Ik ga d'r vanuit dat de artiesten die daadwerkelijk iets over een bepaalde line-up vertellen tegen iemand, ze deze persoon ook kennen. Het zou idd vaag zijn als ze 't zomaar zeggen tegen een random bezoeker :P . Daarom zeg ik ook dat het in vertrouwen is, en meestal zegt de artiest in kwestie ook wel dat je 't niet zomaar door moet vertellen ;) .

Of je degene nou kent of niet, je bent het toch wel met me eens dat het gewoon dom is als vanuit de organisatie aan de DJ wordt verteld dat het stil moet worden gehouden, en de DJ dit dan, in vertrouwen of niet, niet doet. De schuld moet dan ook gewoon lekker bij de DJ zelf worden gezocht.

Hoeft toch niet per se vanaf de artiest zelf te komen. Misschien heeft iemand van B2S het wel aan een bekende verteld en is het aan die kant gelekt.

Zou ik nog dommer vinden, iemand van de organisatie die hetgeen de organisatie zelf geheim wil houden verluld xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 18:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Zou ik nog dommer vinden, iemand van de organisatie die hetgeen de organisatie zelf geheim wil houden verluld xd

Zelfde als dat die werklui geen foto's mogen maken van het opbouwen van een festival, al zijn die natuurlijk niet van de organisatie zelf. Maar gok dat je zulke types er altijd tussen hebt zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja...ga er echter niet zo vaak vanuit, anders zou hij de hele line-up enzo wel weten, en niet alleen hebben genoemd wie afsloot :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 19:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wie sluit er waar af dan? PM mag gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfoe, ik heb meer discussie over Delete en dit gelezen. Misschien maar ontopic over Loudness?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 00:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Pfoe, ik heb meer discussie over Delete en dit gelezen. Misschien maar ontopic over Loudness?

Oké jongens wie denken jullie dat deze editie van Loudness mag afsluiten?

:$
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten