dit. Of op z'n minst de zaalindeling.wrote:Ik wil eerst de timetable zien voordat ik beslis of ik hier heen ga.
Clockartz op de mainstage btw.
dit. Of op z'n minst de zaalindeling.wrote:Ik wil eerst de timetable zien voordat ik beslis of ik hier heen ga.
Loudness is helaas niet wat het geweest is.wrote:Hahahaha jezus 2 pagina's voor een Loudness... dat is wel heel erg triest
Nee. Loudness was ooit uniek, nu heb je elk weekend wel 3 RAW feesten.wrote:Loudness is helaas niet wat het geweest is.wrote:Hahahaha jezus 2 pagina's voor een Loudness... dat is wel heel erg triest
Tjaa.... En Qlimax dit jaar ineens 60+ pagina's. Dat is afgelopen jaren ook wel anders geweest.wrote:Hahahaha jezus 2 pagina's voor een Loudness... dat is wel heel erg triest
Normaal gesproken is de Maassilo editie altijd uitverkocht. Daarnaast is Hardtraxx geen graadmeter voor de gehele scene natuurlijk.wrote:Aanwezig, moet alleen m'n ticket nog halen. Maar zo te lezen raakt dit nooit uitverkocht
mee eens, iets te kortzichtig gedacht idd :pwrote:Normaal gesproken is de Maassilo editie altijd uitverkocht. Daarnaast is Hardtraxx geen graadmeter voor de gehele scene natuurlijk.wrote:Aanwezig, moet alleen m'n ticket nog halen. Maar zo te lezen raakt dit nooit uitverkocht
Groter? Echt waar? Grote zaal is voor mijn gevoel echt een stuk kleiner dan in Klokgebouw...wrote:Maassilo groter. Locatie zelf is Maassilo nog wat industriëler, maar het geluid in Klokgebouw is vele malen beter.
Grote zaal van de Maassilo heeft plek voor 2400 man en ik kan alleen vinden dat de totale capaciteit van het Klokgebouw op 4000 ligt. Ken het gebouw verder ook niet om te kunnen gokken welke zaal groter is.wrote:Groter? Echt waar? Grote zaal is voor mijn gevoel echt een stuk kleiner dan in Klokgebouw...wrote:Maassilo groter. Locatie zelf is Maassilo nog wat industriëler, maar het geluid in Klokgebouw is vele malen beter.
Hoger. 9000 capaciteit.wrote:Grote zaal van de Maassilo heeft plek voor 2400 man en ik kan alleen vinden dat de totale capaciteit van het Klokgebouw op 4000 ligt. Ken het gebouw verder ook niet om te kunnen gokken welke zaal groter is.wrote:Groter? Echt waar? Grote zaal is voor mijn gevoel echt een stuk kleiner dan in Klokgebouw...wrote:Maassilo groter. Locatie zelf is Maassilo nog wat industriëler, maar het geluid in Klokgebouw is vele malen beter.
De main van Klokgebouw is groter!wrote:Groter? Echt waar? Grote zaal is voor mijn gevoel echt een stuk kleiner dan in Klokgebouw...wrote:Maassilo groter. Locatie zelf is Maassilo nog wat industriëler, maar het geluid in Klokgebouw is vele malen beter.
Meen je dit? Zou voor mij een reden zijn om nooit naar deze tent toe te gaan. Van mij mag er super veel security aanwezig zijn, maar lijkt me toch niet de bedoeling dat ze zo agressief aanwezig zijnwrote:En zoekende en aggressieve kut beveiliging in de Maassilo / Factory...
Lees:
- Van het balkon af met laserpennen op je schijnen.
- Van het balkon af met zaklampen recht in je ogen schijnen.
- Random drugscontroles bij de wc en op de gangen.
- Je staande houden en steeds je handen geopend laten zien.
- Breed door het publiek lopen.
- Bij het fouilleren zeggen:' Ja straks ga ik je betrappen als je binnen bent en je pillen niet meer in je boxer zitten'...
En na dit alles staan ze na afloop vriendelijk om fooi te jengelen bij de deur.
urbandesigner b.v. me dunktwrote:Er moet eigenlijk speciale security zijn die de security in de gaten houd voor dit soort zaken.
wrote:En zoekende en aggressieve kut beveiliging in de Maassilo / Factory...
Lees:
- Bij het fouilleren zeggen:' Ja straks ga ik je betrappen als je binnen bent en je pillen niet meer in je boxer zitten'...
Als regelmatig bezoeker van de Maassilo kan ik me ook totaal niet vinden hierin.wrote:wrote:En zoekende en aggressieve kut beveiliging in de Maassilo / Factory...
Lees:
Weh ben er al 2x geweest en herken geeneen van deze dingen...