Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2017 04:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Clockartz :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2017 12:54 
 
Hardtraxxer

WTF Clockartz :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2017 13:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een ontvangst >.< De beveiliging was allerminst vriendelijk...

Erg mooi begin bij Prefix & Density. Na gisteren helemaal verliefd op Soundwaves.

De set van de avond was zonder twijfel die van Clockartz. Deze mannen zijn zo veelzijdig met hun trackkeuzes. Dat in combinatie met hun producties maakt het één van de intresantste acts van het moment.

Eigenlijk geen slechte sets gehoord. Bij Delete VIP had ik misschien wat te hoge verwachtingen.

De set van Vyral was echt genieten, en je ziet gewoon dat hij het zelf erg naar zijn zin had :thumbup:

Ik mocht blijkbaar nog goede karma ontvangen toen ik zag dat er een briefje van €10 onder mijn schoenzool plakte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2017 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Wat een ontvangst >.< De beveiliging was allerminst vriendelijk.

Zijn ze helaas nooit in de Maassilo. Ik zei een keer iets te hard dat ik het onzin vond hoe het fouilleren daar geregeld was en kreeg gelijk een "je mag ook gewoon gelijk vertrekken" naar m'n hoofd. Daarna toen ik aan de beurt was werd echt alles in mn tas helemaal op z'n kop gezet en werd ik enorm agressief gefouilleerd. Kerel hoopte echt dat 'ie me met drugs kon pakken, jammer voor hem had ik niks bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2017 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Clockartz en Delete VIP de uitschieters voor mij. Bob die er nog even Virus op dendert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2017 13:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weet iemand de tracknaam van de laatste Snapchat op de b2s story? Volgens mij is het Regain (in wit t-shirt) die hem draait. Klinkt als 2005-2010 plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2017 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Activator - Old Skool
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2017 15:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een dikke editie was dit :clap:

Van 0.00u tot 04.30u in zaal 3 gehangen, alleen maar dikke sets gehoord. High Voltage, Clockartz, Apexx :worship: Vervolgens eindbaas Delete, deze man maakt je feest. Tempo, drive, kicks, mixwerk :surrender:
Tot slot heerlijk staan maaien bij Vyral, wat een geweld :worship:

Overal prima geluid (ook zaal 2), lekker de ruimte, vlot en snel geholpen hij de bar, wc’s redelijk op orde. Top :thumbsup: Alleen die security in Maassilo is echt al 10 jaar lang ruk :thumbdown: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2017 15:18 
 
Hardtraxx Elite

Was genieten dit hoor! Eigenlijk alleen maar top setjes gehoord, hoogtepunten P&D, Clockartz en Vyral :love:

Wel jammer dat je dan na een Vyral terug moet schakelen naar Regain. Da pas nie. :$

Ook echt wat oude plaatjes gehoord zoals Motion, Stash, Assquake (mashup) Who wants this :drool: mega genieten.

Staat weer terug op het lijstje om standaard te bezoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2017 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een geweldige Loudness editie was dit zeg! Flink wat Loudness waardige sets gehoord met een combi van oud en nieuw, zoals het hoort dus. :thumbsup: Prefix & Density was ontzettend fijn met platen zoals Motion (eindelijk live gehoord godverdomme :loving: ) Confucius, Soundwaves, een mash-up van Assquake en Scantraxx Rootz, die echt ontzettend lomp ging. Verder nog Psycho, Pattern 2 en Lunatick (Raw Mix). High Voltage viel best tegen eigenlijk, er werden prima platen gedraaid met veel drive, maar miste wel Bombs Away eigenlijk.

Degos & Re-Done ook weer vet, vind hun nieuwe platen echt tof! Verder Clockartz, die imo de bazen van de nacht waren met een gruwelijke set. Die o.a Disturbia remix, Insomnia remix, Fear Reigns Today, Done With My Stash, In The House (Live Edit?) en Crucifix draaiden, wat een bazen! :worship: Hierna B-Front, die zoals altijd weer een prima setje neerzette. Hulde voor Virus! :loving:

Daarna naar Vyral gegaan die ook een mokerdikke set neerzette. Openen met Widowmaker, om vervolgens Artificial Reality er op te klappen, heerlijk! Verder nog de nodige Mind Dimension platen, Smasher (Delete Remix), Seeker of Fire en Jack No.7. :D

Al bij al prima vermaakt en wie weet tot de volgende editie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2017 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super Loudness gehad! Zeker 1 van de betere edities waar ik geweest ben.

Grootste hoogepunten waren Clockartz & Delete VIP. Pwoap + Done is een prachtige combi, plus al die andere oude(re) platen bij Clockartz in combinatie met hun recente werk was echt hele dikke prima! Delete VIP begon heel erg sterk, eerste kwartier was geniaal! Daarna werd 't ietsje minder, maar nog steeds super op vermaakt. Ook prachtig om al die verontwaardigde blikken te zien vooraan :oh: :cool:

Ook Degos & Re-Done en High Voltage waren 2 goede sets. Alleen had ik van beide acts wel wat ouder werk nog verwacht. B-Front voor de helft meegemaakt, was prima maar miste een beetje tempo. Nieuwe B-Freqz plaat (was 't dacht ik) was wel geniaal!

Alle afsluit acts waren wel oke. Heb van alle acts wel wat meegekregen.

Geluid was in zaal 1 in 't begin niet echt best, maar later op de avond werd 't beter. Geluid in zaal 2 was erg matig, en in zaal 3 was 't geluid helemaal prima! Vandaar ook de keus om vooral daar te blijven, en geen seconde spijt van gehad.

Al met al een prima feestje gehad, prima sets gehoord en dus zeer geslaagd! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2017 20:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tracklist Vyral @ Loudness
1) Zany - Widowmaker
2) Sasha F - Artificial Reality
3) Vyral - Beatmasher
4) Vyral & Infirium - Principles Of Life
5) Warface - Cosmic Sin
6) Vyral - The World Of Sound
7) Vyral - Symbiote
8) Vazard & Delete vs Main Concern - Absolute Terror
9) Mind Dimension & The Purge - Roll Up
10) Vyral - Oblivion
11) Digital Abuse - Definition Of A Brainkiller
12) Vyral - Loudness Tool (2017)
13) Mind Dimension - Haters
14) Vyral - Dark Wisdom
15) Vazard & Delete - Let's Get Weird
16) Mind Dimension - D.M.M. (2017 Edit)
17) Vyral - Proliferation
18) Mind Dimension - What
19) Delete - D
20) Mind Dimension - Terror Chorus
21) Vyral - Gripless
22) Vazard - Zimmersion 2.0
23) Mind Dimension & Rooler - Nothing
24) Mind Dimension - Dark Angel (Live Edit)
25) Vazard & Delete - The End
26) Kendrick Lamar - HUMBLE (Mind Dimension Bootleg)
27) Main Concern - Ultimate Reality
28) Vyral - Evolve (Loudness Edit)
29) Vazard - Seeker Of Fire
30) Mind DImension - Regrets
31) The Wicked - Heartless
32) Mind Dimension, Vazard & The Wicked - Perfect Abomination
33) Geck-O - Smasher (Delete Remix)
34) Igneon System & [KRTM] - Jack No. 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2017 21:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een vette avond was dit :worship: Was gezellig met alle Hardtraxxers en bekenden en vele topsets gehoord.
Vooral Prefix & Density (Marlboro man, Soundwaves, Pattern 2, Hellfire, Chandelier bootleg, Scantraxx roots Assquake How low can you go mash up (L) ,Hard bass 2009 anthem) Clockartz (alles gewoon :drool: ) en Vyral.
+++ Gezelligheid, Drukte, Clockartz, P&D, Vyral, B-Front
++ Degos & Re-done, Deetox, geluid
+ High Voltage, Mc Demonician
- Beveiliging, Drukte bij de metro, Duurde ff voordat de deur openging, Hitte
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2017 21:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Tracklist Vyral @ Loudness
1) Zany - Widowmaker
2) Sasha F - Artificial Reality
3) Vyral - Beatmasher
4) Vyral & Infirium - Principles Of Life
5) Warface - Cosmic Sin
6) Vyral - The World Of Sound
7) Vyral - Symbiote
8) Vazard & Delete vs Main Concern - Absolute Terror
9) Mind Dimension & The Purge - Roll Up
10) Vyral - Oblivion
11) Digital Abuse - Definition Of A Brainkiller
12) Vyral - Loudness Tool (2017)
13) Mind Dimension - Haters
14) Vyral - Dark Wisdom
15) Vazard & Delete - Let's Get Weird
16) Mind Dimension - D.M.M. (2017 Edit)
17) Vyral - Proliferation
18) Mind Dimension - What
19) Delete - D
20) Mind Dimension - Terror Chorus
21) Vyral - Gripless
22) Vazard - Zimmersion 2.0
23) Mind Dimension & Rooler - Nothing
24) Mind Dimension - Dark Angel (Live Edit)
25) Vazard & Delete - The End
26) Kendrick Lamar - HUMBLE (Mind Dimension Bootleg)
27) Main Concern - Ultimate Reality
28) Vyral - Evolve (Loudness Edit)
29) Vazard - Seeker Of Fire
30) Mind DImension - Regrets
31) The Wicked - Heartless
32) Mind Dimension, Vazard & The Wicked - Perfect Abomination
33) Geck-O - Smasher (Delete Remix)
34) Igneon System & [KRTM] - Jack No. 7


WTF :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2017 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dit was een geniaal feestje! Wat een set van Clockartz man man. Platenkeuze + mixwerk :thumbsup:. Bij de set van Vyral nog even alle overige energie eruit gestampt wat best wel lekker ging op die set. Leuk voor hem dat de zaal zo goed gevuld was. Hij was zichtbaar aan het genieten wat altijd tof is om te zien.

Verder waren P&D, B-Front en Delete VIP ook genieten. Eindelijk eens voor de eerste keer Delete VIP mogen meemaken en is me niet tegen gevallen. Die kicks waren soms zo debiel

Ook weer een handjevol hardtraxxers leren kennen. Komische was nog dat iemand me herkende van de biermeeting fotosoep :lol:. Kon ik wel ff om lachen

Tot volgend jaar maar weer Loudness!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2017 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Wat een ontvangst >.< De beveiliging was allerminst vriendelijk...


Ik weet hier jammer genoeg alles van.. :lol: :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2017 22:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Damn, misschien wel de beste Loudness waar ik tot nu toe geweest ben. Weer lekker veel veelzijdige tracklists met minder gedraaide platen gehoord. Vooral die set van Clockartz was geniaal (Thanks for playing Insomnia Remix guys, was crazy :drool:). Bijna alleen maar hele vette oude platen aangevuld met eigen nummers met flinke kicks. Die Loudness tool van ze overtrof vervolgens alles. Ging goed hard :worship:

Delete VIP was ook weer een van de betere vip setjes van de laatste tijd. Verder was 't laatste uur Vyral ook erg tof, was nog flink druk in die zaal. Z'n mixskills waren trouwens flink verbeterd sinds Fatality, goed om te zien.
Vond eigenlijk alleen High Voltage wat tegenvallen. Draaide weinig bijzondere tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2017 22:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was een leuk feestje. Geopend bij P&D, mooie plaatkeuze. Bass Chaserz vond ik niks. Ncrypta daarna ook niet, hoewel daar wel veel leuke dames rondliepen. Deetox was op zich wel leuk, maar niks bijzonder memorabels behalve Unstoppable. Toen gaan eten, pulled chicken ging er best in. Clockartz had een erg leuk en gevarieerd setje, een van de weinige die bij echt het "Loudness" gevoel gaf. Apexx vond ik ook minder, dus naar B-front gegaan, wat beter te pruimen was. Uiteindelijk aangekomen bij het setje waar ik voor kwam: Vyral. Begon niet al te best vond ik en draaide de plaatjes een beetje dood, maar vanaf Definition Of A Brain killer ( :loving: ) ging het snel steeds beter en ik zag dat hij er daardoor zelf ook wat meer plezier in had. Helaas heeft hij Last & Final niet gedraaid, hoopte ik wel te horen. Bij Regain was ik kapot dus daar heb ik niet zo veel van meegekregen, alleen dat hij niet die remix van Bike DJ heeft gedraaid.

EDIT: openen met Widowmaker vond ik wel een heldenactie van Vyral :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2017 22:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oh en heb ook nog wat Haattraxxers ontmoet geloof ik, was gezellig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2017 23:17 
 
Artiest

Indy schreef:
een mash-up van Assquake en Scantraxx Rootz

haha wat is dat dan :P is dat ergens te horen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2017 23:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Indy schreef:
een mash-up van Assquake en Scantraxx Rootz

haha wat is dat dan :P is dat ergens te horen?


En ook nog How low can you go, Moet je even aan Prefix & Density vragen die hebben em gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2017 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een erg toffe editie! Geluid was dikke prima overal. Ook voor het eerste dat de drukte precies goed was in zaal 1. Normaal wordt je plat gedrukt maar nu de hele avond genoeg ruimte gehad.

B-Front draaide nog alpha2 - let it go, dat vond ik echt geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 00:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima vermaakt! Na best wel een flinke reis te hebben gehad, waren we nog redelijk optijd binnen voor een dik uurtje P&D. Dat was lekker binnen komen! Clockartz en Vyral had ik allebei nog niet eerder gezien. En dat waren uiteindelijk toch wel de dikste sets van de avond.
Delete VIP en B-front, zoals verwacht, zeer goed weer! Alleen bij B-front was het wel weer zo lekker druk, dat je niet echt optimaal los kon gaan. Achteraf gezien had ik beter een rustiger plekje opgezocht. (Maar wel gezellig druk :thumbup:)
Helaas van Degos & Re-Done, het grootste gedeelte gemist -.- Een maat werd niet zo lekker en zijn we maar even gaan zitten.

Echt een top avond gehad, uiteindelijk waren er nog veel vrienden en bekende die ik niet had verwacht, altijd fijn! Volgend jaar weer in de Maassilo :yes:

RoyAPO schreef:
Ook weer een handjevol hardtraxxers leren kennen. Komische was nog dat iemand me herkende van de biermeeting fotosoep :lol:. Kon ik wel ff om lachen

Aangenaam :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 00:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft iemand een tracklist van de set van Clockartz? Ben na de goeie verhalen wel benieuwd wat ze gedraaid hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2017 10:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Heeft iemand een tracklist van de set van Clockartz? Ben na de goeie verhalen wel benieuwd wat ze gedraaid hebben.


Usually they post it themselves @clockartz
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten