AANWEZIG Kaartje binnnen zin in!! 
Ja Aart... M'n 2.5 kings shirt is ook XL slimfit. Is voornamelijk in de lengte groot. Ideaal dus.wrote:wrote: Ja echt? Weet je het zeker bram? Slimfitje...
Ja Aart... M'n 2.5 kings shirt is ook XL slimfit. Is voornamelijk in de lengte groot. Ideaal dus.wrote:wrote: Ja echt? Weet je het zeker bram? Slimfitje...
duurt lang he dat loonwrote:Volgende week kaartjes bestellen als loon binnen is, hopelijk niet uitverkocht tot die tijd!
Ik wil terug naar die tijd dat ik het per week kreegwrote:duurt lang he dat loonwrote:Volgende week kaartjes bestellen als loon binnen is, hopelijk niet uitverkocht tot die tijd!, je hebt sws plek in de auto
wrote: Deadline: 10 November
El Mare - Normaal M
patrickjeb - Normaal M
p-stylez - SlimFit M
b-ram - Slimfit XL
PNXRMX - Normaal M
Guido - Normaal XL
Joooorrit - SlimFit L
Ox_Ite - Normaal L
Metro? Pff, eckte mannen lopen gewoon naar het stationwrote:Denk dat het voor ons weer treinen wordt, nou was het de vorige keer niet zo erg om nog 45 minuten te wachten buiten op de metro, maar in december is dit toch wat minder fijn
Jezus.wrote:Metro? Pff, eckte mannen lopen gewoon naar het stationwrote:Denk dat het voor ons weer treinen wordt, nou was het de vorige keer niet zo erg om nog 45 minuten te wachten buiten op de metro, maar in december is dit toch wat minder fijnAnderhalve week geleden gedaan met Subway XL, afrader. Geloof me :p
Ach joh, was toch hardstikke gezellig met zn allen het koud hebben en wachten tot die man de deurtjes naar de trappen open deedwrote:Denk dat het voor ons weer treinen wordt, nou was het de vorige keer niet zo erg om nog 45 minuten te wachten buiten op de metro, maar in december is dit toch wat minder fijn
Haha jah was opzich best gezelligwrote:Ach joh, was toch hardstikke gezellig met zn allen het koud hebben en wachten tot die man de deurtjes naar de trappen open deedwrote:Denk dat het voor ons weer treinen wordt, nou was het de vorige keer niet zo erg om nog 45 minuten te wachten buiten op de metro, maar in december is dit toch wat minder fijn
toen was ik er na iets van 80x vragen wel eindelijk achter gekomen wie MrLellebel was [en dat hij dus niet WZY was]
Hoe lang heb je daar over gedaan? Dat is echt een gigantisch teringstuk lopenwrote:Metro? Pff, eckte mannen lopen gewoon naar het stationwrote:Denk dat het voor ons weer treinen wordt, nou was het de vorige keer niet zo erg om nog 45 minuten te wachten buiten op de metro, maar in december is dit toch wat minder fijnAnderhalve week geleden gedaan met Subway XL, afrader. Geloof me :p
Station Zuid is makkelijk aan te lopen.wrote:Jezus.wrote:Metro? Pff, eckte mannen lopen gewoon naar het stationwrote:Denk dat het voor ons weer treinen wordt, nou was het de vorige keer niet zo erg om nog 45 minuten te wachten buiten op de metro, maar in december is dit toch wat minder fijnAnderhalve week geleden gedaan met Subway XL, afrader. Geloof me :p