Hardtraxxer

AANWEZIG Kaartje binnnen zin in!! :drool:
Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:
b-ram schreef:
Ja echt? Weet je het zeker bram? Slimfitje... :/

Ja Aart... M'n 2.5 kings shirt is ook XL slimfit. Is voornamelijk in de lengte groot. Ideaal dus.
Hardtraxxer

Ook aanwezig, zin in! :D
Hardtraxx Addict

Wordt weer een avondje gekkehuis in Maassilo :)
Bierkoning

Tickets in de pocket :thumbsup:
Hardtraxx Addict

Volgens mij wordt dit best lomp zo ..
Hardtraxx Veteran

Volgende week kaartjes bestellen als loon binnen is, hopelijk niet uitverkocht tot die tijd!
Donateur

Jurheinen schreef:
Volgende week kaartjes bestellen als loon binnen is, hopelijk niet uitverkocht tot die tijd!

duurt lang he dat loon :P , je hebt sws plek in de auto ;)
Hardtraxx Veteran

Pete schreef:
Jurheinen schreef:

duurt lang he dat loon :P , je hebt sws plek in de auto ;)

Ik wil terug naar die tijd dat ik het per week kreeg :lol:
En dat is fijn om te weten! :thumbsup:
Bierkoning

Denk dat het voor ons weer treinen wordt, nou was het de vorige keer niet zo erg om nog 45 minuten te wachten buiten op de metro, maar in december is dit toch wat minder fijn xd

Loudness shirt zwart of grijs schreef:
Deadline: 10 November
El Mare - Normaal M
patrickjeb - Normaal M
p-stylez - SlimFit M
b-ram - Slimfit XL
PNXRMX - Normaal M
Guido - Normaal XL
Joooorrit - SlimFit L
Ox_Ite - Normaal L
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Denk dat het voor ons weer treinen wordt, nou was het de vorige keer niet zo erg om nog 45 minuten te wachten buiten op de metro, maar in december is dit toch wat minder fijn xd

Metro? Pff, eckte mannen lopen gewoon naar het station :x Anderhalve week geleden gedaan met Subway XL, afrader. Geloof me :p
Hardtraxx Veteran

STAN- schreef:
Pommer schreef:

Metro? Pff, eckte mannen lopen gewoon naar het station :x Anderhalve week geleden gedaan met Subway XL, afrader. Geloof me :p

Jezus. :P

Pommer schreef:

Ach joh, was toch hardstikke gezellig met zn allen het koud hebben en wachten tot die man de deurtjes naar de trappen open deed :P
toen was ik er na iets van 80x vragen wel eindelijk achter gekomen wie MrLellebel was [en dat hij dus niet WZY was xd ]
Bierkoning

KSwoosh schreef:
Pommer schreef:

Ach joh, was toch hardstikke gezellig met zn allen het koud hebben en wachten tot die man de deurtjes naar de trappen open deed :P
toen was ik er na iets van 80x vragen wel eindelijk achter gekomen wie MrLellebel was [en dat hij dus niet WZY was xd ]

Haha jah was opzich best gezellig :P Maar toen kon je nog gewoon in je shirt of zomerjas buiten zitten, nu vriest het waarschijnlijk op dat tijdstip :P
Hardtraxx Veteran

STAN- schreef:
Pommer schreef:

Hoe lang heb je daar over gedaan? Dat is echt een gigantisch teringstuk lopen :lol:
Donateur

Deze Loudness wordt het gewoon taxi pakken richting station! :) , of misschien wel direct naar huis als we een bus taxi kennen regelen ;)
Hardtraxxer

Dat was vorige keer inderdaad behoorlijk klote, sta je om kwart over 6 buiten terwijl me metro pas vanaf 7 uur rijdt.
Al die treiterbussen die rondrijden en net doen alsof ze stoppen. :x
Maar het is het vast wel weer waard. :cool:
Hardtraxx Veteran

Wij hebben een bob deze keer. :D
Hardtraxx Veteran

Patrick? Frans? Daan? :innocent: xd
Hardtraxx Veteran

Hoop zo dat Adaro of tijdens E-force/Catatonic Overload staat! Voor de rest zal ik de hele avond in zaal 2 te vinden zijn :thumbsup:
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
STAN- schreef:
Pommer schreef:

Jezus. :P

Station Zuid is makkelijk aan te lopen.
Donateur

Rawbin schreef:
Patrick? Frans? Daan? :innocent: xd

Misschien ;)
Hardtraxx Addict

Kan hier niet heen! :(
Hardtraxx Addict

Vorige editie heb ik samen met een maat de nachtbus nog weten te pakken richting CS, daarna meteen overstappen op de trein richting Amsterdam gelukkig, anders was het helemaal een lange tocht geworden :P
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten