wrote:Nu hopen dat Zany Lighters gaat draaienwrote:Vriendin heeft kaarten voor mij en voor zichzelf gekocht.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
T
wrote:wrote:wrote:tickets in de pocket!
wrote:wrote: Nu hopen dat Zany Lighters gaat draaien
Hopen dat je dan net zo geniet als op Q-Base.wrote:Nu hopen dat Zany Lighters gaat draaienwrote:Vriendin heeft kaarten voor mij en voor zichzelf gekocht.
Dat word een vuurtje naar Raoul's hoofd dan!wrote: Nu hopen dat Zany Lighters gaat draaien
Vergeet de superharde decibel anthem niet !!!! 
Ja toen vond ik het wel prima zo. Verbaast je dat?wrote:Hopen dat je dan net zo geniet als op Q-Base.
Hoop het ook hoor.wrote:Nu hopen dat Zany Lighters gaat draaienwrote:Vriendin heeft kaarten voor mij en voor zichzelf gekocht.
Stop aub over Zany & Q-Base, ondanks de onvergetelijke momenten (wrote:Ja toen vond ik het wel prima zo. Verbaast je dat?wrote:Hopen dat je dan net zo geniet als op Q-Base.
Ga m'n kaartjes zondag maar kopen
.
Zal ik je een screenshot sturen van je hoofd bij de fantastische aankondiging van die ene kerel? Als ik 't zelf terug zie kan ik er wel om lachen ..wrote:Stop aub over Zany & Q-Base, ondanks de onvergetelijke momenten (wrote:Ja toen vond ik het wel prima zo. Verbaast je dat?wrote:Hopen dat je dan net zo geniet als op Q-Base.) ook 1 heel lang half uur durend naar moment gehad, wil d'r niet meer aan denken
Haha die wil ik ook wel zien, ik ga nog steeds stuk als ik daaraan terug denk. Held 
Ja ik deed samen met jullie een vreugde dans 
Nou stuur 'm ook maar naar dawasiknie, ik heb 'm gezien en ik vind 't nog steeds niet gek dat ik er zo naar zat te kijkenwrote:Haha die wil ik ook wel zien, ik ga nog steeds stuk als ik daaraan terug denk. Held
Heb 'm al als BCC naar dawasiknie gestuurd 
gaat er enig volk uit h'berg of omstreken die een plek in de auto over heeft? 
Ondertussen is het ticket binnen gehaald.wrote:Morgen een ticket kopen.
-
G
shirt is in de making 
Jammer dat t logo van deze editie de lelijkste tot nu toe is. Pacman, wtf man.wrote:shirt is in de making
-
G
haha vind je? ik vond et juist wel vetwrote:Jammer dat t logo van deze editie de lelijkste tot nu toe is. Pacman, wtf man.wrote:shirt is in de making
dit is het shirt iig, laat maar weten wat jullie er van vinden!