Nee man, iemand anders gaat ipv mij met Mn maat mee..wrote:kaartje over?wrote:Het is officieel, ik ga het niet redden. 4 uur geleden geopereerd, alles goed gegaan maar heb aardig wat pijn dus zit lekker aan de morfine. Mag ala blij zijn als ik morgen naar huis mag, dus Loudness gaat het zoiezo niet worden![]()
![]()
![]()
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Hier en daar ook al wat kriebels.wrote:Zin begint te komen!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer Jesse, maar wel mooi dat de operatie goed is verlopen!
BAM kaarten binnen! Nazale en ik zijn erbij, tot morgen allemaal 
-
G
lekker op tijdwrote:BAM kaarten binnen! Nazale en ik zijn erbij, tot morgen allemaal
Heb ze ook vandaag pas gemaild gekregen van m'n vriendin
.
Netjes man, gezellig.wrote:BAM kaarten binnen! Nazale en ik zijn erbij, tot morgen allemaal
Dan mag je dat 'party-animal' wel eens laten zien dit keer, zoutzakwrote:BAM kaarten binnen! Nazale en ik zijn erbij, tot morgen allemaal
Ben nog steeds op zoek naar mensen die vanuit Amsterdam komen met de trein. 
Onze groep gaat vanuit Amsterdam met de trein. Wat dan?wrote:Ben nog steeds op zoek naar mensen die vanuit Amsterdam komen met de trein.
Nog mensen die een lift nodig hebben vanuit Eindhoven
?
Misschien vet om 1 grote groep te vormen met hardtraxxers.wrote:Onze groep gaat vanuit Amsterdam met de trein. Wat dan?wrote:Ben nog steeds op zoek naar mensen die vanuit Amsterdam komen met de trein.
Vind anderhalf uur in mn eentje in de trein zo eenzaampjes.
Huh?wrote:BAM kaarten binnen! Nazale en ik zijn erbij, tot morgen allemaal
Penguinz komen niet draaien hoor..
Haha begrijpelijkwrote:Misschien vet om 1 grote groep te vormen met hardtraxxers.wrote:Onze groep gaat vanuit Amsterdam met de trein. Wat dan?wrote:Ben nog steeds op zoek naar mensen die vanuit Amsterdam komen met de trein.
Vind anderhalf uur in mn eentje in de trein zo eenzaampjes.![]()
Fijn, dat maakt de reis al een stuk minder erg.wrote:Haha begrijpelijkWij zijn met z'n 5en waarvan 2 hardtraxxers
Maar je bent welkom om met ons mee te reizen als je wilt...
Hehe okewrote:Fijn, dat maakt de reis al een stuk minder erg.wrote:Haha begrijpelijkWij zijn met z'n 5en waarvan 2 hardtraxxers
Maar je bent welkom om met ons mee te reizen als je wilt...
Groep gaat met de auto en daar ben ik niet zo'n voorstander van, hehe.
Dolle boel.. Uit Rozenburg gaan er welgeteld 3, en dat is mijn groepje haha.. Ik ken Delft, Schipluiden en Den Hoorn wel hoor.. Ken wat mensen die daar wonen..wrote:Jep, meeste uit delft. En een aantal uit Schipluiden en Den Hoorn (2 dorpjes rondom delft)
Ons Zeeuwse land stuurt ook wel een dikke delegatie richting Rotterdam.
Volle bus hebben ze gehuurd voor 27 man, en wij volle auto nog is 5 man.
Wordt vetjes. Al zie ik die lui op een feest meestal toch maar enkele minuten.
Wordt vetjes. Al zie ik die lui op een feest meestal toch maar enkele minuten.
Ik ga lekker uit mezelf vanuit Monster naar Berkel en Roderijs en dan met de auto!
We gaan met maar liefst 2 mensen uit Someren 
Van Culemborg of Tiel naar Utrecht en vanaf daar met El Mare richting the capital of the rutjeknurrers