Optie. Tegen die tijd maar even kijken. Ook hoe ik er met geld voor sta.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hopelijk haalt hij er toch een hoop oud spul bij 
Geen b2b sets en 1,5 uur per dj is dan in mijn ogen wel de briljante move die B2S nodig had om dit concept levend te houden. Dan krijgen die gasten tenminste de kans om ons eens te verbazen.wrote:+100 voor anderhalf uur setjes. Daarnaast kan ik me op minstens de halve line-up prima vermaken. Mochten er pendelbussen rijden is dit voor mij zeker een optie.
Echt heel benieuwd, Warface heeft bijvoorbeeld al meerdere keren laten zien dat hij best wat verrassende trackjes weet te vinden (The Shade op beat the bridge vorig jaarr
Slimme zet b2s!!!!
Als hij vroeg staat doet hij dit wel vaker inderdaad, eveneens als Radical. Helaas worden ze dan weer nooit vroeg in de TT geplaatst.wrote:Warface heeft bijvoorbeeld al meerdere keren laten zien dat hij best wat verrassende trackjes weet te vinden (The Shade op beat the bridge vorig jaarr)
Vanwege de anderhalf uur setjes ben ik waarschijnlijk gewoon aanwezig. Vind dat echt een enorm pluspunt.
Met name D-Verze, Psyched & The Geminizers, kunnen heel wat leuks doen in die tijd.
Met name D-Verze, Psyched & The Geminizers, kunnen heel wat leuks doen in die tijd.
Last edited by yannickvk on , edited 1 time in total.
wrote:Vanwege de anderhalf uur setjes ben ik waarschijnlijk gewoon aanwezig. Vind dat echt een enorm pluspunt.
Is het al zeker dat D-verze en The Geminizers ook 1,5 uur krijgen?wrote:Vanwege de anderhalf uur setjes ben ik waarschijnlijk gewoon aanwezig. Vind dat echt een enorm pluspunt.
Nou niet zeker, maar kans zit er iniedergeval wel denk in verwacht ik.
wrote:Tot nu toe 20 namen over 3 area's, oftewel 6-7 man per area.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 23 days ago
Goede vraag. Het festival duurt 10 uur. Er zijn 3 stages en dus 7 per stage waarschijnlijk. Dus dat wordt ongeveer 600 uur muziek delen door 7 artiesten = 85,7 minuut per artiest.wrote:Is het al zeker dat D-verze en The Geminizers ook 1,5 uur krijgen?wrote:Vanwege de anderhalf uur setjes ben ik waarschijnlijk gewoon aanwezig. Vind dat echt een enorm pluspunt.
Aangezien het festival 10 uur duurt, schat ik de kans wel heel aannemelijk ja! Misschien wel zelfs een setje die 2 uur duurt?wrote:Nou niet zeker, maar kans zit er iniedergeval wel denk in verwacht ik.
Zou namelijk helemaal goud zijn!
Denk dat ze maximaal een set van 1,75 uur doen en dan wat grote namen die een set van 1 uur doen.wrote:Aangezien het festival 10 uur duurt, schat ik de kans wel heel aannemelijk ja! Misschien wel zelfs een setje die 2 uur duurt?wrote:Nou niet zeker, maar kans zit er iniedergeval wel denk in verwacht ik.
Zou namelijk helemaal goud zijn!
Lijkt mij dat ze grote namen juist 1,75 uur geven dan. Een The Shade of dergelijke gaan ze geen 1,75 geven als die opent ofzo.wrote:Denk dat ze maximaal een set van 1,75 uur doen en dan wat grote namen die een set van 1 uur doen.
Vorige loudfest mocht infirium de 2e area openen met een 2 uurs set
ohja zie het iddwrote:Vorige loudfest mocht infirium de 2e area openen met een 2 uurs set
WAAROM WAS IK HIER NIET BIJ GODVERDOMMEwrote:Vorige loudfest mocht infirium de 2e area openen met een 2 uurs set
Wat ontzettend baas zeg.wrote:Vorige loudfest mocht infirium de 2e area openen met een 2 uurs set
Still waiting for that set.wrote:Vorige loudfest mocht infirium de 2e area openen met een 2 uurs set
Hij zou met een re-run komen toch? Misschien even op attenderen. 
Hij leest iniedergeval wel mee, misschien een berichtje in het Spoontech toppa.
Dat rekenwerk though...wrote:Goede vraag. Het festival duurt 10 uur. Er zijn 3 stages en dus 7 per stage waarschijnlijk. Dus dat wordt ongeveer 600 uur muziek delen door 7 artiesten = 85,7 minuut per artiest.wrote:Is het al zeker dat D-verze en The Geminizers ook 1,5 uur krijgen?wrote:Vanwege de anderhalf uur setjes ben ik waarschijnlijk gewoon aanwezig. Vind dat echt een enorm pluspunt.
Gemiddeld per area 6 anderhalfuur setjes en 1 van een uur. Dikke prima toch? 
Leuke line up voor dat geld. Maar Wish Come True zelfde dag.
Hele dikke prima. Prima optie dit, even kijken hoe ik uitkom met geld in mei.wrote:Gemiddeld per area 6 anderhalfuur setjes en 1 van een uur. Dikke prima toch?
Mooie lineup dit. Zeker een optie 
wrote:Wat ontzettend baas zeg.wrote:Vorige loudfest mocht infirium de 2e area openen met een 2 uurs set
wrote:Still waiting for that set.wrote:Vorige loudfest mocht infirium de 2e area openen met een 2 uurs set
wrote:Hij zou met een re-run komen toch? Misschien even op attenderen.
wrote:Hij leest iniedergeval wel mee, misschien een berichtje in het Spoontech toppa.
In het Spoontech topic was ik er al op in gegaan, maar zal hier ook nog even een reactie plaatsenwrote:WAAROM WAS IK HIER NIET BIJ GODVERDOMMEwrote:Vorige loudfest mocht infirium de 2e area openen met een 2 uurs set
Omdat er nog steeds zoveel vraag naar is (wat echt heel tof is om te lezen, vooral omdat het gaat om een set van 2 jaar geleden
Who was there
Nobody has said they're going yet.