Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet niet waarom, maar heb het gevoel dat we positief verrast gaan worden door deze line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Ik weet niet waarom, maar heb het gevoel dat we positief verrast gaan worden door deze line-up.


Verwachtingen laag houden en dat zal het altijd een positieve verassing worden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 18:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Fallen schreef:
:drool:


The Fallen @ Loudfest confirmed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
The Fallen schreef:
:drool:


The Fallen @ Loudfest confirmed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
The Fallen schreef:
:drool:


The Fallen @ Loudfest confirmed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 11:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vandaag de line-up, volgens Facebook. Erg benieuwd wat ze hier van gaan maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Erg benieuwd wat ze hier van gaan maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 12:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
yannickvk schreef:
The Fallen schreef:
:drool:


The Fallen @ Loudfest confirmed?


Geen aanvraag ontvangen helaas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop gewoon op leuke namen, b2b sets en misschien een leuke live-act.
Datum is wel ideaal aangezien ik nu niet meer naar Intents ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou ben benieuwd.. Aan de andere kant denk ik dat het goed gaat komen maar aan de andere kant weet ik het niet.. Lastig.. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Nou ben benieuwd.. Aan de andere kant denk ik dat het goed gaat komen maar aan de andere kant weet ik het niet.. Lastig.. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Nou ben benieuwd.. Aan de andere kant denk ik dat het goed gaat komen maar aan de andere kant weet ik het niet.. Lastig.. :cry:

Je kunt er geen pijl op trekken, het kan inderdaad alle kanten op met B2S atm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 16:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als ze slim gaan ze voor een underground en speciale line up. Zodra er veel 'commerciele' namen staan gaan ze echt concurreren met festivals als emporium Intents etc (qua Raw aanbod dan he) En dat lijkt me echt niet slim. Beter maken ze echt een line up voor de die-hards en schalen ze dit evenement niet te groot in (als in veel bezoekers).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mees-89 schreef:
Als ze slim gaan ze voor een underground en speciale line up. Zodra er veel 'commerciele' namen staan gaan ze echt concurreren met festivals als emporium Intents etc (qua Raw aanbod dan he) En dat lijkt me echt niet slim. Beter maken ze echt een line up voor de die-hards en schalen ze dit evenement niet te groot in (als in veel bezoekers).


Dit dus, maar volgens hen is bekende namen blijkbaar garantie voor betere verkoopcijfers. Combinatie van bekende namen, leuke b2b sets, 2 uur durende sets, underground namen, opkomende namen etc. Je kunt zoveel kanten op, maar blijkbaar durven ze niet snel leuke dingen met een line-up te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 16:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Mees-89 schreef:
Als ze slim gaan ze voor een underground en speciale line up. Zodra er veel 'commerciele' namen staan gaan ze echt concurreren met festivals als emporium Intents etc (qua Raw aanbod dan he) En dat lijkt me echt niet slim. Beter maken ze echt een line up voor de die-hards en schalen ze dit evenement niet te groot in (als in veel bezoekers).


Dit dus, maar volgens hen is bekende namen blijkbaar garantie voor betere verkoopcijfers. Combinatie van bekende namen, leuke b2b sets, 2 uur durende sets, underground namen, opkomende namen etc. Je kunt zoveel kanten op, maar blijkbaar durven ze niet snel leuke dingen met een line-up te doen.


Ondanks dat ik langere sets ook wel veeeel beter vind, denk ik dat dat nooit tot meer klandizie zal leiden.. Meer namen geeft mensen sneller iets bekends, waardoor je sneller naar een feest gaat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deuntje schreef:
Hekzitter schreef:
Mees-89 schreef:
Als ze slim gaan ze voor een underground en speciale line up. Zodra er veel 'commerciele' namen staan gaan ze echt concurreren met festivals als emporium Intents etc (qua Raw aanbod dan he) En dat lijkt me echt niet slim. Beter maken ze echt een line up voor de die-hards en schalen ze dit evenement niet te groot in (als in veel bezoekers).


Dit dus, maar volgens hen is bekende namen blijkbaar garantie voor betere verkoopcijfers. Combinatie van bekende namen, leuke b2b sets, 2 uur durende sets, underground namen, opkomende namen etc. Je kunt zoveel kanten op, maar blijkbaar durven ze niet snel leuke dingen met een line-up te doen.


Ondanks dat ik langere sets ook wel veeeel beter vind, denk ik dat dat nooit tot meer klandizie zal leiden.. Meer namen geeft mensen sneller iets bekends, waardoor je sneller naar een feest gaat..


Vind dat toch vreemd. In de techno-scene is dat vrij normaal en voorheen in de hardstyle scene ook. Het is gewoon iets van de laatste jaren, omdat je een overkill aan raw dj's hebt. Bij euphoria ook langere setjes gehad. Of er meer klandizie van krijgt of niet, gaat ook om een stukje diversiteit op een avond/dag waarbij de dj's diep in hun collectie moeten graven om een dikke set neer te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 17:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Vind dat toch vreemd. In de techno-scene is dat vrij normaal en voorheen in de hardstyle scene ook. Het is gewoon iets van de laatste jaren, omdat je een overkill aan raw dj's hebt. Bij euphoria ook langere setjes gehad. Of er meer klandizie van krijgt of niet, gaat ook om een stukje diversiteit op een avond/dag waarbij de dj's diep in hun collectie moeten graven om een dikke set neer te zetten.


Ik heb het vermoeden dat de hedendaagse hardstyle bezoeker meer waarde hecht aan diversiteit in artiesten (zoveel mogelijk) dan het draaien van meer gevarieerde lijstjes, helaas. Wij (Hardtraxx members) zijn denk ik veruit in de minderheid als het gaat om de vraag naar muzikale diversiteit in de vorm van oude en nieuwe plaatjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Hekzitter schreef:
Vind dat toch vreemd. In de techno-scene is dat vrij normaal en voorheen in de hardstyle scene ook. Het is gewoon iets van de laatste jaren, omdat je een overkill aan raw dj's hebt. Bij euphoria ook langere setjes gehad. Of er meer klandizie van krijgt of niet, gaat ook om een stukje diversiteit op een avond/dag waarbij de dj's diep in hun collectie moeten graven om een dikke set neer te zetten.


Ik heb het vermoeden dat de hedendaagse hardstyle bezoeker meer waarde hecht aan diversiteit in artiesten (zoveel mogelijk) dan het draaien van meer gevarieerde lijstjes, helaas. Wij (Hardtraxx members) zijn denk ik veruit in de minderheid als het gaat om de vraag naar muzikale diversiteit in de vorm van oude en nieuwe plaatjes.


Helaas, maar waar... Hopen dat er in de toekomst wel iets mee gedaan wordt. Want het hedendaagse publiek slikt toch alles heb ik het idee. Dan kunnen ze vast ook wel tegen wat langere setjes van hun favo dj haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

On the 20th of May, we will bring chaos to the harbour of Rotterdam. Rows of shipping containers will shake and rusty cranes will bounce along to the heavy beats of Loudfest [official b2s event]! A location, completely new to festival visitors welcomes the most dedicated Raw fans for this spectacle. Go crazy in not 1, not 2, but 3 areas. With an indoor- as well as an outdoor mainstage, Loudness will be bigger & louder than ever before…

The following line-up will swipe you of your feet:

Radical Redemption | B-Front | Dj Adaro | Warface | Delete | E-Force | Sub Sonik | Rebelion | Phuture Noize | Chris One | Jason Payne | Sub Zero Project | Radiance | Psyched | The Geminizers | Riot Shift | MYST | Re-Mind | Crossfight | The Shade | D-Verze | Hosted by Nolz, MC Livid & MC Focus

Presale starts this Saturday at 12.00 hrs.
Attend #Loudfest here: http://b2s.nl/l/lf17fbevent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
B-Front, Phuture Noize, Chris One, Radiance, Psyched, The Geminizers, MYST & D-Verze.


Wel wat leuke namen, al verwacht ik van Chris One niet teveel. Maar niet goed genoeg om zover voor te reizen i.m.o.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
On the 20th of May, we will bring chaos to the harbour of Rotterdam. Rows of shipping containers will shake and rusty cranes will bounce along to the heavy beats of Loudfest [official b2s event]! A location, completely new to festival visitors welcomes the most dedicated Raw fans for this spectacle. Go crazy in not 1, not 2, but 3 areas. With an indoor- as well as an outdoor mainstage, Loudness will be bigger & louder than ever before…

The following line-up will swipe you of your feet:

Radical Redemption | B-Front | Dj Adaro | Warface | Delete | E-Force | Sub Sonik | Rebelion | Phuture Noize | Chris One | Jason Payne | Sub Zero Project | Radiance | Psyched | The Geminizers | Riot Shift | MYST | Re-Mind | Crossfight | The Shade | D-Verze | Hosted by Nolz, MC Livid & MC Focus

Presale starts this Saturday at 12.00 hrs.
Attend #Loudfest here: http://b2s.nl/l/lf17fbevent.


B-front, Delete, E-force, Phuture Noize, Chris One, Sub Zero Project, Radiance, Psyched, The Geminizers, Myst. Genoeg namen waar ik mij wel op zou vermaken. Wel in 3 area's, dus ik gok op wat langere setjes per dj. Dat klinkt sowieso al goed! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke line-up, genoeg leuke namen zoals B-Front, Psyched, The Geminizers, MYST, D-Verze en Radiance! :thumbsup: Helaas die avond al andere plannen, anders was ik wel gegaan denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 19:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wel wat leuke namen, maar vind Wish Come True toch veel interessanter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie bedenkt het trouwens om MC Focus hier neer te zetten? :/
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten