Ga beide, ga ik ook doenwrote:Ik wil eerst de timetable hiervan afwachten want ik zou voor een aantal namen hier naar toe gaan. En het beschiet niet als die ook nog eens tegelijk staan.
EDIT: laat maar, zie dat dit tegelijk is met WCT
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Misschien wel aanwezig, omdat er in elke area toch wel wat namen staan die ik wil zien.
Zal hoogstwaarschijnlijk CRAFT of Loudfest worden. Stiekem wel erg benieuwd naar deze locatie.wrote:Area 1 (indoor):
B-Front
E-Force
Phuture Noize
Myst
Area 2 (indoor):
Chris One
Psyched
The Shade
D-Verze
Area 3:
Delete
Sub Zero Project
The Geminizers
M
Hardtraxxer
333 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Zo is die beter toch?wrote: Zal hoogstwaarschijnlijk CRAFT en Loudfest worden. Stiekem wel erg benieuwd naar deze locatie.
Kaartjes zijn binnen! Hoop niet dat de interessante artiesten elkaar teveel overlappen. 
Ben je sow dik dad je med meerdere kaartjus na binnu moed ofzeuw???1!?! xP : Pwrote:Kaartjes
Jha ik hep obeesitaz dad weedt je tog vrijf t er maar lkkr in megool!!(!!5!wrote:Ben je sow dik dad je med meerdere kaartjus na binnu moed ofzeuw???1!?! xP : Pwrote:Kaartjes
Ramon (de meelezer) dat andere kaartje is van jou hihi
Ramon de spion hahahihaho. Voor mij wordt het waarschijnlijk Craft en niet dit feestje...wrote:Ramon (de meelezer) dat andere kaartje is van jou hihi
Misschien wel aanwezig hier. 1,5u setjes en vele namen die je normaal nooit ziet laat me heel erg twijfelen 
M
Hardtraxxer
333 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Zie je op loudfestwrote:Zal hoogstwaarschijnlijk CRAFT of Loudfest worden. Stiekem wel erg benieuwd naar deze locatie.
Ik dacht ook weer terug aan die opmerkingen, hahawrote:Zie je op loudfestwrote:Zal hoogstwaarschijnlijk CRAFT of Loudfest worden. Stiekem wel erg benieuwd naar deze locatie.
Kaartje is binnen! Ga in mijn eentje. Nog meer mensen die gaan vanuit hier? 
Denk dat veel eerder naar Wish Come True gaanwrote:Kaartje is binnen! Ga in mijn eentje. Nog meer mensen die gaan vanuit hier?
Als m'n werk het toe laat ben ik hier wel te vinden ja!wrote:Kaartje is binnen! Ga in mijn eentje. Nog meer mensen die gaan vanuit hier?
wrote:Kaartje is binnen! Ga in mijn eentje. Nog meer mensen die gaan vanuit hier?
Maar denk dat ik daarna ook gewoon daar naartoe gawrote:Denk dat veel eerder naar Wish Come True gaanwrote:Kaartje is binnen! Ga in mijn eentje. Nog meer mensen die gaan vanuit hier?
Hou eens op jongens. Ik moet werken die dag. 
Je hebt vast nog wel wat baal / atv / staak / ziekmeld - dagenwrote:Hou eens op jongens. Ik moet werken die dag.
I
Hardtraxxer
281 posts member since 2014
last seen Jan 2025
Ik doe met je meewrote:Als MYST opent ben ik 13:00 aanwezig
Tot daar, als dat het geval is!wrote:Ik doe met je meewrote:Als MYST opent ben ik 13:00 aanwezig
20e 'helaas' al naar Toffler festival! Anders graag hierheen gewild 
D-Verze en Radiance sluiten met een 2,5 uur set af
Ik moet hier gewoon heen. Aangezien Fatality me niet gaat lukken, hoop ik echt dat ik mensen meekrijg hier naartoe!
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMMEwrote:D-Verze en Radiance sluiten met een 2,5 uur set af
Who was there
Nobody has said they're going yet.