Zeker waarwrote:Really? Een deel van de magie is juist de dag/nacht/ochtend cyclus die je daar meemaakt.wrote:Ga niet meer naar Q-Base, omdat het zo laat is afgelopen
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
P
Hardtraxx Veteran
5059 posts member since 2013
last seen 6 hours ago
Week na Q-base. Heel misschien aanwezig. September wordt dan een dure maand
Kaarten voor Loudness zijn normaal gesproken altijd wel betaalbaar. Beter in ieder geval dan een Decibel/Defqonwrote:Week na Q-base. Heel misschien aanwezig. September wordt dan een dure maand
heel erg benieuwd naar, maar wss niet aanwezig omdat qbase week ervoor + ik moet om het weekend werken
Dit is dus in mijn ogen alles behalve zondewrote:Tegelijk met defqon australie. Dus helaas geen deetox,delete en warface op dit feest. Daarnaast ook geen titan en radical redemption. Zonde maar ben wel benieuwd!
Gooi er maar eens iets neer wat niemand verwacht, dat hele oorlog dood verderf kapot gebeuren zie je toch al overal.
Dit.!wrote:Dit is dus in mijn ogen alles behalve zondewrote:Tegelijk met defqon australie. Dus helaas geen deetox,delete en warface op dit feest. Daarnaast ook geen titan en radical redemption. Zonde maar ben wel benieuwd!![]()
Gooi er maar eens iets neer wat niemand verwacht, dat hele oorlog dood verderf kapot gebeuren zie je toch al overal.
Precies! Alleen delete is opzich jammer Maarja ik zet mijn hoop op wat namen als main concern en/of hardstyle mafia.
P
Hardtraxx Veteran
last seen 6 hours ago
Echter het overleven op een festival niet plus nog de reis naartoe ben je alweer 80 90 euro kwijtwrote:Kaarten voor Loudness zijn normaal gesproken altijd wel betaalbaar. Beter in ieder geval dan een Decibel/Defqonwrote:Week na Q-base. Heel misschien aanwezig. September wordt dan een dure maand
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 23 days ago
Er komt 'gewoon' een maasilo editie. Don't worrywrote:Dus of er komt geen Loudness in Rotterdam of ze willen nog het laatste beetje meepakken uit de RAW hype. Ben benieuwd in ieder geval benieuwd naar de line-up.
De laatste editie was dik uitverkocht, dus zou mij verbazen als die er niet kwam
Lekkere aannames. "Laatste beetje meepakken" ook..wrote:Dus of er komt geen Loudness in Rotterdam of ze willen nog het laatste beetje meepakken uit de RAW hype. Ben benieuwd in ieder geval benieuwd naar de line-up.
Dit, komt een beetje ongunstig eigenlijkwrote:Week na Q-base. Heel misschien aanwezig. September wordt dan een dure maand
P
Hardtraxx Veteran
last seen 6 hours ago
Lineup
D-verze
Degos & Re-done
B-Front
Freakshow
Infirium
Prefix & Denisty
THe Geminizers
Dit wordt een zekerheidje
D-verze
Degos & Re-done
B-Front
Freakshow
Infirium
Prefix & Denisty
THe Geminizers
Dit wordt een zekerheidje
View on YouTube
B-front
Digital Punk
Jack of Sound
Degos & Re-done
The Geminizers
Sub Zero Project
High Voltage
Phuture Noize
Luminte
Requiem
Infirium
Exit Mind Live
Dark Pact
Neroz
The Shade
Freakshow
D-Sturb
Primefire
Randal
Prefix & Density
D-Verze
Shellshock
The Resistance
Jason Payne
Hosted by: Nolz, Livid & Tellem
B-front
Digital Punk
Jack of Sound
Degos & Re-done
The Geminizers
Sub Zero Project
High Voltage
Phuture Noize
Luminte
Requiem
Infirium
Exit Mind Live
Dark Pact
Neroz
The Shade
Freakshow
D-Sturb
Primefire
Randal
Prefix & Density
D-Verze
Shellshock
The Resistance
Jason Payne
Hosted by: Nolz, Livid & Tellem
P
Hardtraxxer
211 posts member since 2014
last seen Aug 2020
Godver wat een dikke line-up. Nu nog harder balen dat ik er niet bij ben 
Digital Punk!!!! Yes!!!
Wel goed dat de standaard namen als Crypsis, CR, RR, Warface etc er niet staan. Ga dit zeker even open laten als optie
Wel goed dat de standaard namen als Crypsis, CR, RR, Warface etc er niet staan. Ga dit zeker even open laten als optie
Dit is wel vet. Er is dan ook een festival bij ons in het dorp maar nu twijfel ik.Degos & Re-done
The Geminizers
Infirium
Exit Mind Live
Freakshow
Prefix & Density
D-Verze
Enigste wat me echt trekt, waarschijnlijk toch niet aanwezig ivm Q-base & Supremacywrote: B-front
Degos & Re-done
Exit Mind Live
Freakshow
Prefix & Density
Dichtbij en deze originele line-up wordt dit wel een zekerheidje denk! 
Originele line-up voor een Loudness/Loudfest, maar wat doet The Shade hier? 
Hoi Nando
Hoi Nando
Wat vet voor Randal!
Eindelijk dat die jongen wat boekingen krijgt, echt een ondergewaarde producer.
Eindelijk dat die jongen wat boekingen krijgt, echt een ondergewaarde producer.
Ik denk dat ik hier wel heen ga, B-Front, Jack of Sound, Degos & Re-Done, The Geminizers, High Voltage, Phuture Noize, Exit Mind en Prefix & Density bevallen me wel. Wel opmerkelijk dat op de b2s site Phuture Noize en Prefix & Density genoemd worden in de alinea die begint over aanstormend talent, en Jason Payne in de alinea er boven staat.
Hoop niet dat P&D en PN in een tweede area staan want dan krijg je de kans dat ze tegelijk staan met een andere naam die ik wil zien.
Hoop niet dat P&D en PN in een tweede area staan want dan krijg je de kans dat ze tegelijk staan met een andere naam die ik wil zien.