Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Top geregeld! Zo weet je dat de echte liefhebber komt, en dat je het feest toch nog in de hand kan houden! Maar hoe zit het in het totaal? Want ik wil eigenlijk ook nog even naar het echte BVO. Een beetje heen en weer lopen zeg maar, kom je er later nog wel in dan, door middel van een stempel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed geregeld.

Maar wat chukkels zegt. Ik wil ook wel naar de rest enzo. Is daar regeling voor? Als je miss nog muntjes hebt ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 22:56 
 
Donateur

Chukkels schreef:
Top geregeld! Zo weet je dat de echte liefhebber komt, en dat je het feest toch nog in de hand kan houden! Maar hoe zit het in het totaal? Want ik wil eigenlijk ook nog even naar het echte BVO. Een beetje heen en weer lopen zeg maar, kom je er later nog wel in dan, door middel van een stempel?


niet liefhebbers komen er ook wel in. je krijgt voor die tickets toch muntjes terug. ;)
ik vindt het toch triest dat alleen voor dit weer tickets nodig zijn :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dutchhunters schreef:
Chukkels schreef:
Top geregeld! Zo weet je dat de echte liefhebber komt, en dat je het feest toch nog in de hand kan houden! Maar hoe zit het in het totaal? Want ik wil eigenlijk ook nog even naar het echte BVO. Een beetje heen en weer lopen zeg maar, kom je er later nog wel in dan, door middel van een stempel?


niet liefhebbers komen er ook wel in. je krijgt voor die tickets toch muntjes terug. ;)
ik vindt het toch triest dat alleen voor dit weer tickets nodig zijn :(


Maar ik heb het gevoel dat er aardig wat tickets in de voorverkoop doorheen gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 12:55 
 
Artiest
Avatar gebruiker

geen idee of je heen en weer kan lopen.

triest... tja jammer dat de gemeente zo bang over denkt maar ik denk idd wel dat er zo meer liefhebbers komen ipv onruststokers. en toch voor een eerste keer moet je helemaal geen gezeik hebben! eigenlijk nooit ;)

vind het een prima oplossing en als nog is het eigenlijk gratis entree want die munten koop je toch wel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The I's schreef:
geen idee of je heen en weer kan lopen.

triest... tja jammer dat de gemeente zo bang over denkt maar ik denk idd wel dat er zo meer liefhebbers komen ipv onruststokers. en toch voor een eerste keer moet je helemaal geen gezeik hebben! eigenlijk nooit ;)

vind het een prima oplossing en als nog is het eigenlijk gratis entree want die munten koop je toch wel ;)


Precies, en hoezo onrust stoken op de dag dat we onze vrijheid vieren? Dan ben je echt ziek..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanaf nu is High Energy Events mijn favo Harder Styles organisator. Een reply op een vraag in 6 minuten! Suck on that Q-Dance!


Citaat:
Verzonden: dinsdag 20 april 2010 14:52:09
Subject: Liberator Outdoor 2010

Beste Christian,

Gezien het op korte termijn van deze beslissing, zijn wij aan het kijken wat hier de mogelijkheden in zijn. Wij zijn nog aan het kijken hoe we deze optie werkbaar kunnen krijgen. Een concreet antwoord moet ik je op dit moment schuldig blijven. Maar we zijn wel serieus aan het kijken of dit mogelijk is.

M.v.g John Althoff

High Energy Events B.V
www.highenergyevents.nl

Verzonden vanaf mijn BlackBerry®-toestel


Date: Tue, 20 Apr 2010 14:46:07 +0200
To: <[email protected]>
Subject: Liberator Outdoor 2010

Geachte HEE,


Tof dat Liberator door gaat. Maar nu heb ik wel een vraagje, kun je als je al binnen bent geweest met de Guarantee Ticket, ook nog eventjes weer weg gaan om later terug te komen? Want om eerlijk te zijn, wil ik ook nog wel even op De Weezenlanden gaan kijken, aangezien niet mijn hele groep de hele dag van Hardstyle houdt. Is het dan mogelijk om heen en weer te lopen, door middel van een stempel?


Met vriendelijke groeten,

Christian


Ze bekijken hun mail zelfs op hun mobieltjes :thumbsup:

Anyway, ga er vanuit dat het wel gaat lukken, desnoods met een wachtrij ofzo. Maar goed, wil wel heen en weer kunnen lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 14:57 
 
Artiest
Avatar gebruiker

HEE is ook een goede organisatie ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet het, Megabase en ook Hardshock hebben me ook beiden zeer positief verrast. Keep it up, zou ik zeggen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 13:17 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Mij ook. Dit is gewoon een organisatie die iets durft neer te zetten en pakt het ook meteen groots aan! komen nog meer vette dingen aan namelijk! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 12:55 
 

aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 11:20 
 
Artiest
Avatar gebruiker

13:00 - 14:00: Blockside
13:00 - 00:00: Rems
14:00 - 15:00: d'Stylerz
15:00 - 16:30: Solutio & The I's
16:30 - 18:00: Zentiments
18:00 - 19:30: Low-E
19:30 - 21:00: Alphaverb
21:00 - 22:30: Bass Modulators
22:30 - 00:00: Dozer

En je mag in en uit lopen met een stempel die je krijgt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 17:36 
 

The I's, als je Bonkers draait dan steek ik een duimpje naar jou op, oké? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 18:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nice! Was hem net nodig. Ben er helaas pas rond Low-E ivm werk :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idd, draai bonkers maar! Ik doe een hardtraxx shirt aan, kun je niet missen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 22:32 
 
Artiest
Avatar gebruiker

nieuwe Solutio & The I's platen ken je krijgen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2010 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop zo dat Vincent ook nog ff wat lekkere nieuwe nummers in zijn set gaat gooien, al een paar gehoord, maar ben zwaar benieuwd hoe het live zal klinken. Of zal hij ze bewaren voor Defqon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2010 13:42 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
The I's, als je Bonkers draait dan steek ik een duimpje naar jou op, oké? :D

G1LL schreef:
Idd, draai bonkers maar! Ik doe een hardtraxx shirt aan, kun je niet missen :)


Komt vast wel langs :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2010 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The I's schreef:
13:00 - 14:00: Blockside
13:00 - 00:00: Rems
14:00 - 15:00: d'Stylerz
15:00 - 16:30: Solutio & The I's
16:30 - 18:00: Zentiments
18:00 - 19:30: Low-E
19:30 - 21:00: Alphaverb
21:00 - 22:30: Bass Modulators
22:30 - 00:00: Dozer

En je mag in en uit lopen met een stempel die je krijgt!


Van de partij, vrienden gaan toch. Morgen kaarten kopen. :yay: Zorg dat ik er zeker om 3 uur ben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2010 21:50 
 
Artiest
Avatar gebruiker

goeie streken! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2010 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ow beter dat je ook in en uit mag lopen. Ik ga da nzeker ook nog effe ergens anders kijken (niet tijden Solutio & The I's natuurlijk :lol: ). Maar wordt een lekker feestje! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2010 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hier stond iets wat niet klopte
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2010 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twijfel om te gaan en moet ook nog zien of ik vervoer heb. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2010 23:52 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Rijden gewoon treinen naar zwolle hoor en het terrein is 5 minuten lopen vanaf het station ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2010 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The I's schreef:
Rijden gewoon treinen naar zwolle hoor en het terrein is 5 minuten lopen vanaf het station ;)


*10

Vandaag even bij Q(ueen) Dance geweest. Op zich wel lachen, geluid stond ook goed, niet te hard en niet te zacht, maar de uitstraling die het had vond ik 10x niks. Ok, het is dan wel gratis, maar zo'n kleine en lage DJ-booth en zo weinig licht effecten viel me toch wat tegen.
Kwam helaas net te laat terug uit Amsterdam voor de hardstyle dj's (wat een schijt TT!), want met José, Tommygoff en van Beukeren ná The Guardian, had ik eigenlijk wel wat knallenders verwacht als 'afsluiting'. Desalniettemin vond ik Tommygoff heerlijk draaien. Zo hoort een Sensation White set te zijn, top!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten