Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2010 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solutio schreef:
Voor de liefhebbers. Heb even diep in mijn geheugen gegraven, kwam veel baco tegen en een enkele smirnoff :P, maar ook tracklist van The I's en mij haha :D

Citaat:
Tracklist

Bedankt man. :worship: Als je hem nou gewoon opgenomen had had je ook niet hoeven na te denken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2010 23:10 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Heb trouwens nog steeds een piep in mn oren :/


Met de hartelijke groeten namens het feestcomite! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2010 23:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kan niet echt een oordeel geven, want dit was, helaas, mijn eerste echte hardstyle party. Maar ik heb me echt super vermaakt :d Bass stond idd te hard en die stenen waren kit om op te stampen maar t was zeker gezellig (h) klusjes miste ik ook wel, had graag eerst mijn jas/fietssleutels/itouch even kwijtgewild
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2010 23:40 
 

The I's schreef:
Almighty schreef:
Heb trouwens nog steeds een piep in mn oren :/


Met de hartelijke groeten namens het feestcomite! :D


En bedankt! :(

Citaat:
klusjes miste ik ook wel, had graag eerst mijn jas/fietssleutels/itouch even kwijtgewild

Ipod in je zak, sleutels in je andere en je jas kon je makkelijk over 1 van de hekken hangen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2010 23:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In mijn andere zak zat mijn telefoon, daar doe ik geen sleutels bij in :$ achja en ik hebook geen idee of me jas dan niet gejat wordt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2010 23:52 
 

Mwa die van mij en mijn vrienden hingen er gewoon nog :P
O zo, ja ik heb ook altijd sleutels en mobiel appart.. Dan ipod thuislaten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2010 23:58 
 
Artiest
Avatar gebruiker

idd wat moet je met een ipod? ik weet dat vast niet alle platen leuk zijn om te horen maar om dan meteen je eigen muziek in je oren te rammen :P

ik vond die stenen vloer echt niet vervelend ofzo :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 00:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ging met de trein terug naar Emmen, maar daarna moet ik nog een half uurtje fietsen naar t gat waar ik woon :/ en zo'n half uurtje is doodsaai als je alleen maar de wind hoort, dus zet ik dan de hardstyle top40 op xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 00:23 
 
Artiest
Avatar gebruiker

dus je hoort nooit de top platen aangezien het maar een half uurtje fietsen is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 00:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

als het helemaal stil is en ik lig in me nest heb ik ook nog steeds een piep in mijn oren! heeft iemand mij nog gezien had een adidas jasje aan met een kapouchon :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nairobi schreef:
als het helemaal stil is en ik lig in me nest heb ik ook nog steeds een piep in mijn oren! heeft iemand mij nog gezien had een adidas jasje aan met een kapouchon :D

Als ik jou was zou ik dan maar eventjes niet te veel naar je ipod oid luisteren. Als het dan een weekje blijft mag je in de club van blijvende gehoorschade..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 00:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik ben zaterdag weer in takens hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 00:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mocambo schreef:
Jammer van het geluid bij Dozer.
Ging 22.00 weg, hele dag goed geluid.
Kom ik om 23 uur terug, eigenlijk voor de klapper van de dag, is het geluid echt tering slecht.
En die Alphaverb die ook gewoon nog een request er tussendoor gooit :worship: (Play the Games, Alpha's Q-Base Edit :yay: )


Geen dank :P haha, vond 't wel lachen dat 'DIE MC' mijn telefoon nog wilde meenemen.
Was echt lekker feestje hoor, volgend jaar moeten ze hier zeker weer staan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 02:17 
 

Nairobi schreef:
als het helemaal stil is en ik lig in me nest heb ik ook nog steeds een piep in mijn oren! heeft iemand mij nog gezien had een adidas jasje aan met een kapouchon :D

Heb ik dus ook :P Ik jou niet, misschien dat er veel Adidasjes rondliepen? :PMij gezien dan? Stond vooraan, Witte zonnenbril, Paars T-Shirt met een Walrus met een ketting om en een zonnenbril op( :')) en mn vest over dwars omgeknoopt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 10:33 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Pff ik had ook zo suis in mijn oren, en moest die dag er om half 6 uit:S

Voor de rest een leuk feestje. heb Blockside gezien,
was toen nog geen donder aan( niet dat hij slecht draaide maar was beetje rustig om 1 uur:P)
daarna in Zwolle geweest even bikken en rondlopen in Zwolle.
Toen precies op tijd voor Alphaverb, leuk setje mooi los gegaan en best veel mensen toen al, goed vermaakt daar.
Nou daar tot 6 uur gebleven, weer Zwolle ingegaan weer gegeten:P.
Daarna tot einde daar geweest, leuk sfeertje niet super druk. dus mooi de ruimte om weer los te gaan.
Dit jaar was veel en veel mooier dan vorig jaar, hopen dat volgend jaar weer beter is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lappeke schreef:
Pff ik had ook zo suis in mijn oren, en moest die dag er om half 6 uit:S

Voor de rest een leuk feestje. heb Blockside gezien,
was toen nog geen donder aan( niet dat hij slecht draaide maar was beetje rustig om 1 uur:P)
daarna in Zwolle geweest even bikken en rondlopen in Zwolle.
Toen precies op tijd voor Alphaverb, leuk setje mooi los gegaan en best veel mensen toen al, goed vermaakt daar.
Nou daar tot 6 uur gebleven, weer Zwolle ingegaan weer gegeten:P.
Daarna tot einde daar geweest, leuk sfeertje niet super druk. dus mooi de ruimte om weer los te gaan.
Dit jaar was veel en veel mooier dan vorig jaar, hopen dat volgend jaar weer beter is.


?? Alphaverb draaide niet voor 6 uur. Of begrijp ik je nu helemaal verkeerd. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

denk dat hij geen besef van tijd had die dag dus maar gewoon wat neerkalkt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 13:21 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

haha nee die dag dr na:p
uhm hij draaide iets eerder:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super feestje, vandaag is echt een dag om uit te kateren, want daar was gisteren ook al geen tijd voor. Maar inderdaad, die bass was té aanwezig, maar verder niet echt problemen met geluid.

Verder vond ik het echt enorm beter dat ze met een kaartenverkoop werkten, maar ik heb wel het gevoel dat er wel meer dan 4000 mensen (verspreidt over de hele dag) binnen waren. Zelfs om 11 uur kon je nog een kaartje kopen. Maar wat ben ik blij dat het niet zo druk was als het Bevrijdingsfestival zelf, daar werd Free2Dance namelijk afgesloten omdat het te druk was, en de enige manier om daar binnen te komen was via de kabelbaan, waar je ook nog eens dik een half uur voor moest wachten. Geluk bij een ongeluk dus, want daardoor vervroegd naar Liberator gegaan en een top avond gehad met iets te veel drank :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 15:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

voor de liefhebbers hier nog even
Intractable One - Dikke Bleek (Drum & Bleek edit) re-edit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 16:42 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Afbeelding

Hardtraxx meet & greet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The I's schreef:
Afbeelding

Hardtraxx meet & greet :P


yeah (H)



Die gast was niet helemaal goed geloof ik..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die rechter, die zag ik dus om 3 uur bij de ingang. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2010 01:11 
 
Artiest
Avatar gebruiker

http://www.mythica-records.nl/

mooie download met veel platen die in onze set zaten! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2010 11:52 
 
Hardtraxxer

qolossos schreef:
Mocambo schreef:
Jammer van het geluid bij Dozer.
Ging 22.00 weg, hele dag goed geluid.
Kom ik om 23 uur terug, eigenlijk voor de klapper van de dag, is het geluid echt tering slecht.
En die Alphaverb die ook gewoon nog een request er tussendoor gooit :worship: (Play the Games, Alpha's Q-Base Edit :yay: )


Geen dank :P haha, vond 't wel lachen dat 'DIE MC' mijn telefoon nog wilde meenemen.
Was echt lekker feestje hoor, volgend jaar moeten ze hier zeker weer staan!

i know mau, maar toch goed van alpha :)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten