Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2010 11:57 
 
Artiest
Avatar gebruiker

geen idee :p

nou tot vanmiddag leute!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2010 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou even fiets paken en dan richting winkel en dan station..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2010 13:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nou dames, ik zie jullie voor aan! Luna T-shirt & Q-dance Trui!
Hopelijk zijn er kluisjes daar?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2010 15:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Solutio schreef:
The I's schreef:
Spijtig hoor ;)

maar ik heb zin zin zin! :D


Anders ik wel :P :beer:


Jij hier ook al :D Jammer dat ik er niet bij was maar ik weet zeker dat jullie de boel nu aan het slopen zijn :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2010 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een vet feest, ook al kwam ik binnen bij de D-Stylerz en ging ik weg toen The I's net klaar waren, we gingen even wat eten en toen werd een vriend van mij aangereden dus maar naar huis gegaan. De dj's die ik hoorde draaiden allemaal vette sets en het WC systeem vond ik goed geregeld, voor 2 euro kon je de hele dag zeiken en schijten. :P Geluid stond toen ik binnenkwam veel zachter dan toen ik wegging, toen kon ik in een of andere woonwijk waar wij de auto hadden geparkeerd Live the Moment nog horen. Ook leuk dat MC Syndrome nog even kwam en die kwam ik later ook in het publiek tegen. :thumbsup: Het geluid was volgens mij ook wel goed maar omdat dit mijn eerste Hardstyle feestje was kan ik het nergens anders mee vergelijken. :P Iemand een idee waar die foto's genomen door High Energy Events komen te staan trouwens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2010 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook weer terug. Ik moest eerst een half uur in de rij staan en kwam 5 over drie binnen bij Solutio & The I's en ik moet zeggen. Wat een set. Echt helden, gelukkig dat ik er om 3 uur was. Openen met een dikke plaat welke weet ik niet, want ik kon het buiten de hekken niet goed horen toen, the hard way met zijn geile intro, fade to black, lellebel, get hit ( :love: ) en fusion of sound. En natuurlijk City of Chaos, wat een donder geile track is dat. Rest van hun set was ook echt hard, diep respect voor de mannen, wat nog iets meer geweest was als ze geen Reputation Game draaiden.. Maar echt een harde set, afsluiter was volgensmij Against Us. Maar heerlijk setje, hebben jullie die toevallig opgenomen? :innocent:
Me vrienden wouden al iets eerder weg, maar ik wou zeker tot het einde wachten dus toen half vijf van het terrein afgegaan, eerst nog even een pisstempeltje voor 2 euries gekocht (terwijl ik maar 2 keer ging pissen, dus 50 cent per keer goedkoper was) en gepist en toen naar de binnenstad. Dat was zo saai en gingen we maar even ergens zitten en daarna naar de Mac, half uur in de rij en gevreten. Toen weer naar Liberator en daar zijn we niet heel lang gebleven, want me vrienden vonden het niet zo vet, helaas. Hoe kan dat nou GVD? Volgende keer ga ik zeker met andere mensen, want deze gingen echt niet los. Had ik toch wel verwacht, maarja, weet ik dat ook weer. Toen gingen we nog naar de andere kant van Zwolle naar een negergroep die optreede maar dat was zo'n kut muziek dat ik zei ik ga hier sowieso weg en dus gingen we naar huis, want hun wouden niet meer naar Liberator.
Trouwens was het wel leuk dat Da Syndrome ook nog even kwam, gooide gewoon al zijn energie erin en dan kan je zien dat het publiek gewoon meegaat. Hij stond zo'n beetje voor mij in de rij en ik zag hem ook wel, maar ik dacht: Is dat Da Syndrome? Nee.. Maar het was hem toch. Trouwens ook nog iemand met een Hardtraxx shirt gezien, die ging rond 3en ook naar binnen..

Helaas dus alleen maar Solutio & The I's gezien, maar die set was zeker maar dan ook zeker de moeite waard. Een zwaar beukgehalte. Respect voor die mannen. :thumbup:

@Jolle, het geluid kon nog wel een stukje harder vond ik, de bass kon je in ieder geval wel goed voelen. Ik kon nog makkelijk met mensen praten, dus het had best harder gekund, maar dat mag vast niet van de gemeente Zwolle of zoiets..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2010 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er stond iemand in het midden vooraan met een Hardtraxx shirt, maar dat was jij volgens mij? Of had jij geen Hardtraxx shirt aan? Dat met Da Syndrome was wel grappig inderdaad, hij begon op een gegeven moment een of ander verhaal over regendruppels op ramen ofzo. >.< Reputation Game werd trouwens zowel door de D'Stylerz als Solutio & The I's gedraait, beetje jammer. Vooraan was het geluid oke maar een beetje achteraan stonden maar een paar boxen waardoor het inderdaad niet al te hard ging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2010 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, ik had geen hardtraxx shirt aan. ;) Was dat een kerel met bling bling oorbelletjes, die zag ik namelijk ook. ;) En dat van Da Syndrome hoorde ik ook hij zei iets van: Dat is zo'n liedje he.. En toen ging hij iets overstaanbaars zingen en ging hij weer verder met lullen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2010 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja kan wel eens, ik had een AVIO shirt aan maar stond eigenlijk meer stil dan dat ik losging. Ik stond constant links vooraan. De stage was trouwens wel grappig gemaakt, een bus met 2 hoge palen waar Liberator opstond en daar hingen wat camouflagenetten aan. De dj's stonden te draaien in een bus. Die met dat Hardtraxx shirt zal G1LL wel geweest zijn. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2010 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik stond juist rechts. Maar die bus vond ik niks, bij Solutio & The I's kon je ze geen eens beiden goed zien, ze hadden die ruimte wat groter moeten maken. Verder was er ook geen speciale effecten alleen die vlammen op de bus, maarja..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2010 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja het was inderdaad wat klein, maar dat maakt me niet zoveel uit want ik heb toch geen idee wie dat zijn. Er kwam trouwens ook nog af en toe rook daar voor de DJ booth voor de show ook al vond ik dat maar niks. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2010 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, dat was wel een special effect zeg. Maar die set van Solutio & The I's was in ieder geval: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2010 07:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik post later wel meer, maar die MC met z'n JA TOCH. Wat een hinderlijke kerel.
Beetje staan smsen on stage. JA TOCH

omg :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2010 10:01 
 
Donateur

geluid was echt goed geregeld!!! :thumbsup:
heb MOL en GILL daar ook nog gesproken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2010 10:19 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Openen met een dikke plaat welke weet ik niet


Arboza & Solutio - Tree of Life :P

Maar was echt geslaagd gister! Had nog wel graag deze hele dag door willen rammen haha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2010 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gill daar ook nog gezien en idd die MC, wat een faal :')

Verder een super vet feestje, knalde goed door. Maar teringzeg wat stond die bass hard. Ze zeggen wel eens, een bass moet je voelen, niet horen, maar je kan het ook overdrijven. Ik hoorde en voelde alleen maar de bass en hoorde nauwelijks de muziek meer.

Nu op weg naar A'dam, wordt nog wat met een kater van hier tot Tokyo, vanavond wel even een uitgebreider verslag.

Foto's te vinden op dekabouter.com trouwens...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2010 10:49 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wat een feest zeg :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2010 11:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was wel vet opgezet vond ik , setje van Zentiments , Low-e , en The I's Waren :thumbsup: , alphaverb vond ik eht ereste uur wel dik tegen vallen hoor laatse half uurtje ging wel
was wel ene geslaagd feest :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2010 12:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

was top!
Alles goed geregeld! :D
Mol schreef:
Ik post later wel meer, maar die MC met z'n JA TOCH. Wat een hinderlijke kerel.
Beetje staan smsen on stage. JA TOCH

omg :')


totaal met je eens man!
Laat die MC Rems toch gewoon onder de zonnenbank liggen.....
beetje 'mooi-boyen' on stage

jammer dat je een MC ziet falen op platen die hij niet kent.... dikke blunders!
gelukkig kwam Wouter het echte werk even laten zien, flink gelachen ghehe :D

@ JolleNL kerel vooraan met HT shirt was ''Til''
even met hem gesproken.

voor de rest moet ik toch stiekem zeggen dat Alphaverb en zentiments de helden van de dag waren
(sorry jonges ;p )
zentiments nog nooit eerder gehoord, keihard!
wat heeft die gast een energie in zn platen! Heer-Lijk!

dozer niet meegemaakt, moest zelf rijden dus na alphaverb weggegaan.

Foto's die zijn gemaakt door High Energy events > partygood.nl
staan ook al backstage vid's op AVIO zijn youtube channel
en anders gewoon Liberator Outdoor 2010 bij youtube intikken
vindt hij genoeg ;-)

** OOWJA! leuk dat dit feesie bovenaan het forum staat, is ook verdient! :P **
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2010 13:17 
 

Solutio & The I's, heb je tracklist? :$ Wat een knalset voor de 3e act :P Stak continu mijn duim op tijdens Bonkers, nog opgevallen voorin? :P
Verder nog veel bekenden gezien, en ook een paar hardtraxxers (niet aangesproken)

Sfeer Voorin was top!
Heb me niet veel aan de MC geƫrgerd.
Setjes waren _0_
Geluid heb ik me ook niet aan gestoord
En +1 voor dat Turkse kereltje die tegen iedereen aan ging rijden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2010 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gekregen van Barry, in willekeurige volgorde want hij weet het niet meer precies. :P

Citaat:
Arboza & Solutio - Tree of Life (openingsplaat)
Arboza & Solutio - Bonkers
Solutio & The I's - City of Chaos
Solutio & The I's - Against Us
Solutio & The I's - Darkness
Solutio & The I's vs Arboza - The Cry
Solutio - Devestator
geck-o and phrantic - the hard way
Max Enforcer - Black
Max Enforcer - Damned
The R3bels - Straigh to da beat
Zatox - Poltergeist
Zatox & The R3bels - Choirs
Degos & Re-Done - Evolve
Donkey Rollers - The Fusion of Sound
Brennan Heart and Wildstylez - Reputation Game
Zany - Animated Audio
The Machine - Place of Terror


Lellebel en Get Hit draaiden ze ook nog..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2010 13:41 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Lellebel en Get Hit draaiden ze ook nog..


Dat was Answers ipv Lellebel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2010 13:48 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
En +1 voor dat Turkse kereltje die tegen iedereen aan ging rijden :D

Hahaha mooie kerel was dat :D

Mooi dat de set bevalen is! Binnenkort komt Mythica Podcast #4 online die net zo hard zal zijn dus kan je nog ff na genieten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2010 13:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iSenSe` schreef:

** OOWJA! leuk dat dit feesie bovenaan het forum staat, is ook verdient! :P **


Misschien omdat er op dit topic als laatst gereageerd is ;) ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2010 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The I's schreef:
Almighty schreef:
En +1 voor dat Turkse kereltje die tegen iedereen aan ging rijden :D

Hahaha mooie kerel was dat :D

Mooi dat de set bevalen is! Binnenkort komt Mythica Podcast #4 online die net zo hard zal zijn dus kan je nog ff na genieten :D

:love:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten