wat krijg ik er voor? 
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
kiek mar ewm mienjung
morgen rond lunchtijd treintje vanaf hoerenveen hoppaa
morgen rond lunchtijd treintje vanaf hoerenveen hoppaa
morgen rond lunchtijd treintje vanaf emmn hoppaa 
Morgen rond 2 uur daar. Mocht je iemand zien met een FTS shirtje aan, spreek hem dan aan, want dat ben ik namelijk 
Nou wat dan?wrote:iew... dan draai ik hem niet :p
Oke, ik geef je dan wel een biertje, afgesproken?
Ik storm wel gewoon het podium op met pils in me hand en dan mix ik ook een plaatje in en drinken we samen lekker het biertje op oke? 
en terwijl jij dat podium op stormt fluit ik naar de security, die pakt je bier, mept jou op de grond en passed het bier aan mij 
Als je het zo wilt spelen, dan krijg je geen bier. 
haha nee hoor, denk dat ze vanzelf wel komen als je over dranghekken klimt :p
Dan zeg ik gewoon vanuhh: ja afspraakjeuh meteuh Barrieh.
Hmm miss stap ik dan in gramsbergen wel in de zelfde treinwrote:morgen rond lunchtijd treintje vanaf emmn hoppaa
wrote:Hmm miss stap ik dan in gramsbergen wel in de zelfde treinwrote:morgen rond lunchtijd treintje vanaf emmn hoppaa
hey tis geen date ofzo he :pwrote:Dan zeg ik gewoon vanuhh: ja afspraakjeuh meteuh Barrieh.
haha ik 7 voor half 2 de trein uit dalfsenwrote:Hmm miss stap ik dan in gramsbergen wel in de zelfde treinwrote:morgen rond lunchtijd treintje vanaf emmn hoppaa
Dan zeg ik gewoon: We zouden samen even biertje drinken vraag maar aan de dj.wrote:hey tis geen date ofzo he :pwrote:Dan zeg ik gewoon vanuhh: ja afspraakjeuh meteuh Barrieh.
Ik waarschijnlijk 1 treintje later dan.wrote:haha ik 7 voor half 2 de trein uit dalfsenwrote:Hmm miss stap ik dan in gramsbergen wel in de zelfde treinwrote:morgen rond lunchtijd treintje vanaf emmn hoppaa
woot i kheb d'r zin in morgen! Be nd'r vanaf 't begin denk ik! Ik heb gewoon m'n HT shirt aan, dus spreek me maar aan mensen! (Wel effe identificeren wie je bent he
). Tot morgen iedereen, word een knalfeesie!
Das inderdaad handig als je goed wilt beatmatchen! Heb jouw en Solutio nog nooit horen draaien, maar ik verwacht er veel van!wrote:ik heb een koptelefoon op mn hoofd...
wrote:ik heb een koptelefoon op mn hoofd...
Who was there
Nobody has said they're going yet.